Oma P5 oli kyllä varsin kinky (Hobaon isomoottorinen boksi), kuumennettiin, löysättiin tulppaa jne. ja silti kuminpuru lensi.
Kun oltiin Tattarilla sisäänajamassa koneita, niin Vega Hurricane, C5 ja LRP Team Spec 2 lähtivät kaikki LRP:n pikkuboksilla käyntiin ilman lämmitystä. En tiedä mistä johtuu, mutta liian helpolta se homma tuntui. :)
Ja servoista: Itselläni on kans Futaban 9451:set olleet käytössä. Yksi simahti heti kauden alussa, oli viimmekesän ohjauksessa ja nyt sen olin kaasuun vaihtanut. Ei ehtinyt auto edes starttiboksin päältä pois kun lakkasi toimimasta. Oliskohan kauden päättäny kurakeli jättänyt sinne jälkensä, en tiedä, mutta onneksi oli yksi varalla. (Ohjaukseen 9351 olisi melkeinpä vielä parempi, tosin kalliimpi.)