Joo, mielestäni ainoat tyyppiviat ovat vanteiden heikko hex-kolo ja vanhemman 21BB moottorin vaikea säädettävyys, joka on korjattu uudemmassa S-25 koneessa poistamalla keskineula ja vaihtamalla kaasarin runko komposiittirunkoon.
Diffirasvat kannattaa aina tarkistaa tehdastekoisissa autoissa eli sama ongelma varmaan muillakin merkeillä ja diffit todellakin saa rikki kovissa alastuloissa, jos slipper clutch on liian tiukalla. Meinasin illalla avata diffini katsoakseni onko se rikki, niin huomasin että vaihdelaatikon cup joint:sta puuttuu lukkoruuvi, joten diffissäni ei ollut mitään vikaa.
Yksisuuntaislaakeri ei ole mikään ongelma jos on roton kanssa tarkkana. Meillä on mennyt yksi laakeri halki kun päästin kerran kakun koneeseen ja samalla roton nappi jäi pohjaan eli omaa hitautta ja tyhmyyttä se meni. Myös porakoneella, 12v akulla ja liialla nykimisellä laakerin saa rikki.
Mta-4:ta en osaa sanoa kun ei ole kokemusta.