Kirjoittaja Aihe: TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?  (Luettu 15282 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« : 01.09.04 - klo: 22.05 »
Terve,

Olen kuullut joitain villejä huhuja siitä, että ensi kaudella TJ-10 luokassa ei saisi enää ajaa yli 18 vuotiaat kuljettajat. Myöskin samassa yhteydessä olen kuullut mainittavan, että suunnitteilla olisi 17T luokka, jossa näillä yli 18 vuotta täyttäneillä kuljettajilla olisi mahdollisuus ajaa mikäli siirtyminen TS-10 luokkaan ei syystä taikka toisesta ole ajankohtainen.

Kysymykseni siis kuuluu, että onko näillä puheilla mitään perää ja mikäli on, niin milloin näistä asioista tullaan tiedoittamaan virallisesti sekä julkistamaan tarkemmat tiedot ensi kaudella ajettavista luokista?

Poissa -Tony-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #1 : 01.09.04 - klo: 22.32 »
Copter, ym: kyllä, olet kuullut "villit" huhut ihan oikein. Juuri edellä mainitut asiat päätettiin maanantaisessa lajiryhmän kokouksessa. Tosin, koska kysymys on sääntömuutosasiasta, tulee AKK:n hallituksen vahvistaa asia seuraavassa kokouksessaan lokakuussa.

Vastauksia kysymyksiisi;
Eli stanussa yläikäraja tulee olemaan 18v.
Prostockissa ajettaisiin 17t moottorilla jossa on kuulalaakerit ja säädettävä ennakko. Myös Prostockiin on tulossa osanottaja rajoitus; kahden viimeisen vuoden aikana EM:ssä ja MM:ssä paremman puoliskon joukkoon sijoittuneet eivät saa osallistua Prostock -kisoihin. Tällä pyritään säilyttämään Prostock mahdollisimman harrastaja ystävällisenä luokkana.
Jotta näin.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #2 : 01.09.04 - klo: 22.38 »
Varoitusaika tällekin päätökselle ja ilmoitukselle oli aivan loistavan pitkä.

Ei mulla muuta.

(ei onneksi koske itseäni)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #3 : 02.09.04 - klo: 00.49 »
Tony,

Kiitos paljon nopeasta vastauksestasi! Lähinnä asia minua (ja varmasti monia muitakin) kiinnostaa sen takia, että kalustoa tarvitsee uusia näiden sääntömuutosten seurauksena. Itse olen tämän hajanaisen kauden ajanut treenimielessä stanua juuri siksi, että olisin voinut ajaa ensi vuonna ensimmäisen täyden kauteni sarjassa, josta olisi entuudestaan myöskin jotain kokemusta.

Myöskin syksyksi oli suunniteltuna paljon stanulla treenaamista ja tämän takia muutaman viimeisen kuukauden aikana panostukset juuri stanuun ovat olleet korkeat niin ajallisesti kuin myös rahallisestikin. Tämä nyt ei kuitenkaan toteudu, joten loppuvuosi kuluu ahkerasti harjoittelun parissa ja (taas) uutta kalustoa hankkiessa. Lisäksi myöskin ajoitus ainakin omalta osaltani on huonoin mahdollinen, koska juuri eilen ostin 3 kpl koneita luokkaan jossa jatkossa en siis saa enää ajaa.

Jos tästä asiasta olisi ollut aikaisemmin puhetta taikka muuta vinkkiä että tälläistä harkitaan, niin investoinnit olisin ymmärtänyt jättää myöhempään ajankohtaan kun asioista on tarkempaa tietoa olemassa ja näin ollen turhia hankintoja olisin osannut välttää. Onneksi kuitenkaan kalustossa ei niin paljoa ole luokkakohtaisia investointeja koneiden lisäksi.

Saatan mennä asioiden edelle, mutta onko ProStockin suhteen mitään muita sääntöjä koneiden suhteen, eli siis mitä muuta koneelta vaaditaan kuin 17 lankaa, kuulalaakerit ja säädettävä ennakko. Eli siis tarvitseeko koneella olla jotain tietty hyväksyntää tai täytyykö sen olla jollain muulla listalla jotta se on sallittu ensi kaudella kilpailuissa? Tämä tieto olisi hyvin oleellinen, koska mielelläni käyttäisin loppuvuoden kalustoa jolla voin myöskin ajaa ensi vuonna. Tietysti on mahdollista että tätä tietoa ei vielä ole saatavilla, eli jos näin on, niin milloin on kyseinen tieto on odotettavissa?

On kuitenkin pakko mainita, että jos lajiryhmä tekee tälläisiä päätöksiä, niin olisi erittäin reilua jos niistä kerrottaisiin kaikille samanaikaisesti (esim. AKK:n hallituksen vahvistuksen jälkeen) , eikä siten että on pieni sisäpiiri joka nämä asiat tietää muita kuljettajia aikaisemmin. Kerkesin tässä jo kuulemaan että jotkut tästä asiasta tietoiset kuljettajat ovat myyneet koneita nopeasti pois alta. Eihän heitä tietysti mikään velvoita kertomaan kuulemastaan, mutta olisi se reilua että kaikilla olisi samat lähtökohdat oli kyse sitten mistä tahansa tähän harrastukseen liittyvästä asiasta.

Poissa -Tony-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #4 : 02.09.04 - klo: 08.15 »
Copter, ym: 17 -lankaisissa ei tarvitse olla EFRA -leimaa tai muuta vastaavaa leimaa. Käämikierrokset tullaan mittaamaan samalla induktiomittarilla kuin viriluokassakin (tällä hetkellä en vielä tiedä lukemaa jonka 17 -lankainen tulee ylittää).
Ja niinkuin aiemmin kerroin niin tämä asia päätettiin lajiryhmässä maanantaina ja AKK:n hallitus toivottavasti hyväksyy sen lokakuun kokouksessa.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #5 : 02.09.04 - klo: 09.45 »
Lainaus käyttäjältä: "-Tony-"
Ja niinkuin aiemmin kerroin niin tämä asia päätettiin lajiryhmässä maanantaina ja AKK:n hallitus toivottavasti hyväksyy sen lokakuun kokouksessa.


OK, asia on päätetty vasta hetki sitten.

Onko kuitenkin näin, että idea ko. ikärajaan ja uuteen luokkaan keksittiin kuin salama kirkkaalta taivaalta vasta tuolla kokouksessa? Tämä selittäisi sen minkä johdosta ei ole voitu kuljettajille etukäteen kertoa että tälläistä asiaa edes harkitaan?

Tämä myös tosin kertoisi sen ettei asiaa ole voitu kovin pitkään tuolloin edes harkita, kokouksessa kun lie ollut muitakin käsiteltäviä asioita  :wink:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #6 : 02.09.04 - klo: 11.40 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
Lainaus käyttäjältä: "-Tony-"
Ja niinkuin aiemmin kerroin niin tämä asia päätettiin lajiryhmässä maanantaina ja AKK:n hallitus toivottavasti hyväksyy sen lokakuun kokouksessa.


OK, asia on päätetty vasta hetki sitten.

Onko kuitenkin näin, että idea ko. ikärajaan ja uuteen luokkaan keksittiin kuin salama kirkkaalta taivaalta vasta tuolla kokouksessa? Tämä selittäisi sen minkä johdosta ei ole voitu kuljettajille etukäteen kertoa että tälläistä asiaa edes harkitaan?

Tämä myös tosin kertoisi sen ettei asiaa ole voitu kovin pitkään tuolloin edes harkita, kokouksessa kun lie ollut muitakin käsiteltäviä asioita  :wink:



Tämän kokonaisuuden TJ/TS ns. uusjako ja ProStockin saaminen ovat jo pitkään olleet pohdinnan alla....

On jopa ehdoteltu, että moiset ikärajat pitäisi kokonaan heivata pois..

Junioreita ajatellen, emme kuitenkaan halua viedä heiltä omaa Nuorten Mestaruus arvoa pois, vaan halusimme sen säilyttää jatkossakin. Ikärajan nostaminen 16->18, halusimme saada saman rajan kuin kilpailuun ilmoittautumisessakin on.

Ja tuota ProStockia kun on pyydelty, luokkaa joka olisi nimen tarkoitettu harrastelijoille, joilla rahkeet tms. eivät riitä TS luokkaan, niin päätimme sitä ehdottaa mukaan otettavaksi...

Ensi vuosi sitten näyttänee, miten nämä kolme luokkaa tulevat jakaantumaan yhden päivän formaattiin...

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #7 : 02.09.04 - klo: 11.46 »
tulevat luokkien nimet :

TJ-10 -> TSS Touring Saloon Stock

uusi -> TSP Touring Saloon ProStock

TS-10 -> TSM Touring Saloon Modified

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #8 : 02.09.04 - klo: 12.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"
Tämän kokonaisuuden TJ/TS ns. uusjako ja ProStockin saaminen ovat jo pitkään olleet pohdinnan alla....


Älä nyt käsitä väärin, en ole mitenkään tätä muutosta vastaan, mutta tahtoisin kuitenkin tietää minkä ihmeen takia tästä pohdinnasta ei ole voinut kertoa kaikille aikaisemmin?

Ja koskas tästä olisi ilmoitettu ellei asia nyt olisi tullut julki näin huhujen kautta?  :wink:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #9 : 02.09.04 - klo: 12.18 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"
Tämän kokonaisuuden TJ/TS ns. uusjako ja ProStockin saaminen ovat jo pitkään olleet pohdinnan alla....


Älä nyt käsitä väärin, en ole mitenkään tätä muutosta vastaan, mutta tahtoisin kuitenkin tietää minkä ihmeen takia tästä pohdinnasta ei ole voinut kertoa kaikille aikaisemmin?

Ja koskas tästä olisi ilmoitettu ellei asia nyt olisi tullut julki näin huhujen kautta?  :wink:


Tuo luokkien nimien muutos on ollut jo viime keväästä asti tiedossa, että muutoksia tulee. Ja ProStockia on jo pitkään haluttu mukaan.  Joten ko. asioista johtuen päädyimme siihen mihin päädyimme... Kyselyjä emme tuosta alanneet enää tekemään, koska tämän kaltaisissa asioissa tulokset olisivat varmasti hajonneet aika lailla... Joten odotettavissa on tyytyväisyyttä ja tyytymättömyyttä.

Itse odottelen edelleenkin ko. kokouksen pöytäkirjaa, sen jälkeen näitä asioita olisi tänne tuotu ...

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #10 : 02.09.04 - klo: 12.38 »
Enpä saanut kysymykseeni vastausta vieläkään miksei tästä ole voitu kertoa aikaisemmin.

Mutta olkoot, en jaksa vängätä.

Omasta mielestäni tässä kuitenkin on hiukan suuremmasta muutoksesta kyse kuin luokan nimen vaihtamisesta niiden kuljettajien osalta joilla tuota stanun kalustoa on (ja/tai uutta hankittu vastikään), jolloin pieni ennakoiva tiedottaminen ei olisi ollut lainkaan pahasta.

Just my 2 cents.
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #11 : 02.09.04 - klo: 12.50 »
http://rc10.fi/viewtopic.php?t=2657
Lainaus käyttäjältä: "Tumppi"
Jäitä hattuun.... ettei tule "harakiri" investointia.... Tämän kuluvan kevään aikana kun pitäisi viimeistään päättää mitä jatkossa tehdään meidän vakiomoottorin suhteen.
....on siitä varoitettukin......

Uskoisin olleen selkein tapa tuohon ongelmaan.......

Nyt tarkoitan sitten koko "kentän" kokonaisuutta.....!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #12 : 02.09.04 - klo: 12.56 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
Enpä saanut kysymykseeni vastausta vieläkään miksei tästä ole voitu kertoa aikaisemmin.

.....



Aikaisemmin ei voitu asiasta mitään tiedottaa, koska mitään selvää esitystä siitä ei ollut. Asiat jätettiin viime keväänä "hautumaan" ja päätettiin ottaa esille elokuun sääntökokouksessa, joka oli siis maanantaina.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #13 : 02.09.04 - klo: 16.25 »
Eli siis ennen ajoivat alle 16 vuotiaat NM-tittelistä, nyt voi alle 18 vuotias ajaa NM-tittelistä?

Hyvä homma minun mielestäni.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #14 : 02.09.04 - klo: 18.42 »
Hieno homma, että nimet muuttuvat viimeinkin paremmin luokkia kuvaaviksi.  Pro Stockin tuleminen mukaan on kyllä näin ennen kautta ajateltuna hyvä piristysruiske lajille.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #15 : 02.09.04 - klo: 20.13 »
Mitenkäs korilista, onko muutoksia sen suhteen?
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #16 : 02.09.04 - klo: 20.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Stilo"
Mitenkäs korilista, onko muutoksia sen suhteen?


Samaa toivon minäkin. Kateellisena olen katsonut kun muiden maiden mestaruuksista ratkotaan Mazda kutosilla ja Stratus kakkosilla - Suomessa edelleen viisi vuotta vanhalla Stratus ykkösellä. Onhan se hyvä että EFRA-sääntöjä noudatetaan täällä mutta jos muut EFRA-maat käyttävät myös uusia koreja niin miksi emme mekin?

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #17 : 02.09.04 - klo: 20.51 »
Jos ProStock on harrastajaluokka, niin silloin korimallin voisi vapauttaa kokonaan ja lailliset korit määriteltäisiin ainoastaan määriteltyjen mittojen perusteella?

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #18 : 04.09.04 - klo: 20.25 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Jos ProStock on harrastajaluokka, niin silloin korimallin voisi vapauttaa kokonaan ja lailliset korit määriteltäisiin ainoastaan määriteltyjen mittojen perusteella?

Mitä enemmän copterin ehdotusta mietin, sitä vakuuttuneemmaksi olen tullut siitä, että tuo on hyvä ehdotus!
Lisää "väriä" radalle, ja saataisiin ikäänkuin "testiin" erilaisia koreja......
Siipi- ym. mitat tietenkin niinkuin virallisissakin koreissa.....

Edit:
En viitsi uutta viestiä avata, vaan täsmennän kirjoitustani.
Eli niinkuin copteri alla kirjoittaa, niin ihan "normaali" sedankorit vain kävisivät.
Moni voisi silloin ajaa samalla korimallilla, kuin ajaa 1/1 autollaankin!  :lol:
Muistelen sellaista joskus ehdotetunkin!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #19 : 04.09.04 - klo: 20.35 »
Varmaan joku autotyyppi olisi myöskin hyvä määrätä mittojen lisäksi, siis tyyliin että tulee olla 4 ovinen taikka jotain muuta vastaavaa, että radalle ei siis ala ilmestyä mitään rekkoja taikka keltaisia koulubusseja.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Korit..
« Vastaus #20 : 05.09.04 - klo: 01.27 »
Toivottovasti seurataan viriluokan korisääntöä ja täten jätetään pelailu eksoottisten korien kanssa minimiin.
---

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #21 : 05.09.04 - klo: 01.34 »
Juu eipä tuo houkuttele alkaa ostelemaan joka kisoihin radalle sopivia koreja ym.. hyvin on nykyisilläkin saanut ajettua kisat läpi.
EuroRC / TEK

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #22 : 05.09.04 - klo: 09.06 »
Dodge Stratus 2.0 - 2.1 (190mm)  
Mazda6 (190mm)  

"Liian eksoottisia ?"   :wink:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #23 : 05.09.04 - klo: 10.54 »
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Moni voisi silloin ajaa samalla korimallilla, kuin ajaa 1/1 autollaankin!  :lol:
Muistelen sellaista joskus ehdotetunkin!


Ajaakos TTkoo sitten 1/1 Stratus 2.0:lla?  :D
EuroRC / TEK

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #24 : 05.09.04 - klo: 11.15 »
Lainaus käyttäjältä: "N|ko"
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Moni voisi silloin ajaa samalla korimallilla, kuin ajaa 1/1 autollaankin!  :lol:
Muistelen sellaista joskus ehdotetunkin!


Ajaakos TTkoo sitten 1/1 Stratus 2.0:lla?  :D

Tuata, Pro-Linelta saa muistini mukaan VOLVOn koreja. Ei nyt viitsis alkaa joka 1/10 korin mukaan vaihtamaan 1/1 autoa..... :roll:

 :shock:  Tarkistin asiaa ennen viestin lähetystä, nyt alan huolestumaan todella, en löytänyt ko. merkkiä myynnistä rc-pisteen sivuilta/Pro-Linen sivuilta....aiemmin oli, meilläkin on kaksi...
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa nihel

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #25 : 05.09.04 - klo: 11.49 »
Kannatan ehdottomasti TTKoo:n ja Copter:in ajatuksia vapauttaa korilistat kokonaan pro-stock luokkaan. Tämähän on puhtaasti harrastelijoille tehty luokka joka tarkoittaa mm sitä että ei olla niin ryppyotsaisesti mukana tässä touhussa. Tottakai pro miehet testaisi edelleen parhaan mahdollisen korin / rata, toiset taas laittaisi uusimman korin, toinen hienoimman korin valinnan vapautta muuten niin kireään sääntöviidakkoon.
Tamiya TRF416|www.racingfactory.fi|HARM SX3 WC Edition|UltimateRacing|Muchmore

Poissa ALi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #26 : 05.09.04 - klo: 13.02 »
Voitais soveltaa TP-10 luokan sääntöä:

Lainaus sääntökirjasta:

TP-10: Esikuvanmukainen, ratakilpailuissa käytetty (FIA Class 1 ja 2, BTCC, DTC, Sport2000 ja vastaavat, ei lokasuojiltaan levitetty luokka), vähintään 4 paikkainen henkilöauton kori.

Tuohon ei tartte lisätä kuin yksi S ;-)
..Captain, we have some problems..
” we have nothing right on the left side and nothing left on the right side”

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #27 : 05.09.04 - klo: 13.40 »
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Dodge Stratus 2.0 - 2.1 (190mm)  
Mazda6 (190mm)  

"Liian eksoottisia ?"   :wink:


Ootko ttk kuullut, että on muitakin valmistajia kuin Protoform?
---

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #28 : 05.09.04 - klo: 13.56 »
Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Dodge Stratus 2.0 - 2.1 (190mm)  
Mazda6 (190mm)  

"Liian eksoottisia ?"   :wink:


Ootko ttk kuullut, että on muitakin valmistajia kuin Protoform?
Toki olen kuullut, mutta nytkin on jo ongelmia ollut korien tunnistamisen kanssa, muillakin kuin meikäläisellä.... :wink:
Mihinkäs joutuivat ne alkuvuodesta käyttämättömiksi jääneet korit, jotka eivät olleet sallittujen listalla.....?
Tämänhetkisen tiedon mukaan, käsittääkseni sallittuja koreja ovat ne, jotka virissä ovat muutenkin...

Onhan siinä todellakin se "vaara", että Pro Stockissa ajettaisiin "hienommilla" koreilla........   :wink:
Tässä ilmaistaan mielipiteitä itse kukin, ei sanella....

Lainaus käyttäjältä: "nihel"
Kannatan ehdottomasti TTKoo:n ja Copter:in ajatuksia vapauttaa korilistat kokonaan pro-stock luokkaan. Tämähän on puhtaasti harrastelijoille tehty luokka joka tarkoittaa mm sitä että ei olla niin ryppyotsaisesti mukana tässä touhussa. Tottakai pro miehet testaisi edelleen parhaan mahdollisen korin / rata, toiset taas laittaisi uusimman korin, toinen hienoimman korin valinnan vapautta muuten niin kireään sääntöviidakkoon.
Tarkalleenottaen, emme ole olleet täydellisen vapauttamisen kannalla.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
TJ-10 sääntömuutokset kaudelle 2005?
« Vastaus #29 : 05.09.04 - klo: 16.09 »
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Toki olen kuullut, mutta nytkin on jo ongelmia ollut korien tunnistamisen kanssa, muillakin kuin meikäläisellä.... :wink:


Mitenniin ongelmia? Kaikki ajaa samalla stratuksella... :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."