Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 8  (Luettu 416308 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #240 : 03.08.05 - klo: 22.23 »
Perus 3-palainen on todella hyvä ja suht helppo säätää vaihtamalla palojen materiaalia ja jousien vahvuutta. Toiminnaltaan varmoja. Alkuun voi kyllä mennä ruuvari sormeen niitten kanssa ;-)
Fioronin turbo slide on kans hyvä ja todella helppo ja varmatoiminen. Itse ajan perus 3-palaisella Kiosoa.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #241 : 03.08.05 - klo: 22.46 »
Jos 3 palainen kytkin, niin olen käyttänyt HoBao komposiittipaloja tai sitten 2 kpl HoBao komposiitti paloja ja 1 kpl Mugen alumiinipala. 1,0 jouset.

Pelkillä alupaloilla kytkin on on off joten tosi levoton.


Tänään ruuvasin RMV Speed 3 Automatic kytkimen autoon viikonlopun kisaa varten. Sama millä Jose ajaa. Toimii hyvin röykyissä ja toimii muutenkin todella pehmeästi.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #242 : 04.08.05 - klo: 23.44 »
Kiitti kaikille vastauksista ja varsinaista hajua ei ole miksi kytkin tuoss kunnossa. Mutta luulen että siksi koska olen hyppinyt nurmikolla aika isoja loikkia ja pito ottaa alastulossa ikävästi kiinni, virheitä tekemällä oppii.  :roll:

Matias-V, niin mitä luulisit koko hoidon hinnaksi? Entä nuo antamasi vaihtoehdot eli mikä on rahallisesti ja tulevaisuutta ajatellen paras vaihtoehto?

Poissa Jussi_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #243 : 04.08.05 - klo: 23.58 »
Ihan normi kolmipalanen komposiitti-kytkin on mielestäni mainio.

Palat+jouset+ JP Nitro-racingista 10kpl laakereita yhteensä abaut 16e.
Pikkuautot myyty:(

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #244 : 05.08.05 - klo: 02.34 »
Kiitos tiedosta voi pian alkaa laittelee kamoja tilaukseen.
Niin ja huomasin just et laitoin vahingos hyper 8 topicciin enkä 7.  :lol:

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #245 : 19.08.05 - klo: 11.09 »
Kattokaas pojat ja tytöt kun Paul Coleman ajaa USA:ssa Hyper 8:lla:

http://www.ofna.com/movs/Hyper8.mov
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #246 : 19.08.05 - klo: 19.20 »
"Stingray",aika messevä lisänimi autolla :)

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #247 : 22.08.05 - klo: 13.35 »


Ensimmäiset kuvat Paul Colemanin Hyper 8:sta:

http://www.ofna.com/hyper8.html
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #248 : 22.08.05 - klo: 14.30 »
speed 3 on kyllä tosi asiallinen kokonaisuus, pystyy ajaa tosi jouheesti ja osakaasulla ajettaessa luistaa hiukan joka helpottaa röykyissä tosi paljon
Racers Group Finland Team

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #249 : 22.08.05 - klo: 14.47 »
No sulla ainakin liikkui komeesti tuo CL-1 joten miehen sanaan täytyy luottaa.. :D Oliko sulla Nosramin pannu? Vaikka tämä ei kyllä hobao topicciin kuulu...

Aikamoinen "rausku" (stingray) tuo Colemanin suunnittelema auto.. eikoinen design tuossa korissa.. poikkeaa paljon perinteisestä..ihan cool jos tykkää.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
HoBao Hyper 8
« Vastaus #250 : 22.08.05 - klo: 15.05 »
Lainaus käyttäjältä: "juska"
speed 3 on kyllä tosi asiallinen kokonaisuus, pystyy ajaa tosi jouheesti ja osakaasulla ajettaessa luistaa hiukan joka helpottaa röykyissä tosi paljon


Anteeksi vielä OT, mutta toimisikohan tuo kytkin painavammassa autossa, siis monsussa? Eli, luistaako liikaa, vai olisiko säädettävissä?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa juska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #251 : 22.08.05 - klo: 15.22 »
mun täytyy kyllä sanoa et en tiä kuinka toimii monsuissa, luulen et toi niko vois tietää.
Racers Group Finland Team

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #252 : 22.08.05 - klo: 15.27 »
Mikalle tiedoksi, että ei ole Colemanin suunnittelema auto vaan ninjan näköisen kaverin, jolla on ponihäntä. En ole nähnyt, mutta kuullut juttua :)


Kai se Speed 3 toimisi trukissakin, jos on välitys kohdallaan.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #253 : 22.08.05 - klo: 15.32 »
Lainaus käyttäjältä: "Niko"
Mikalle tiedoksi, että ei ole Colemanin suunnittelema auto vaan ninjan näköisen kaverin, jolla on ponihäntä. En ole nähnyt, mutta kuullut juttua :)

Kai se Speed 3 toimisi trukissakin, jos on välitys kohdallaan.


Allright Niko. Jossain vaan luki että by PCR - ehkä toi ninja on sitten sieltä.. so not.. Ainakin on ninjan näköinen autokin  :D

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #254 : 22.08.05 - klo: 15.40 »
Coleman on toki mukana testaamassa autoa ja antaa vinkkejä ja ideoita, mutta varsinaisen suunnittelun hoitavat jotkut insinöörit.

PCR on OFNA:n brandi jolla myydään vain HoBao Hyper autoja ja niihin sopivia osia. Osa PCR osista ei ole HoBaon tekemiä.

Jenkkilän pojilla on myös huono tapa omia toisten keksimiä asioita ja laittaa omia nimiä tuotteille. Esin tästä "Stingray" nimestä ei ole ollut mitään puhetta HoBaon kanssa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #255 : 22.08.05 - klo: 15.42 »

Vähän on samaanäköä!  (tuo tuossa siis Stingray)

:)

Ihan komea peli tuo on itseasissa, minä tykkään

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #256 : 22.08.05 - klo: 15.51 »
No ei ainakaan ole kopioitu koridesignia muita joka on ideana ihan hyvä :-)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #257 : 22.08.05 - klo: 17.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
<KUVA>
Vähän on samaanäköä!  (tuo tuossa siis Stingray)

:)

Ihan komea peli tuo on itseasissa, minä tykkään

Mä oon samaa mieltä sun kanssa :mrgreen: .
- Tapsa

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #258 : 22.08.05 - klo: 17.09 »
Mun mielestä on hieman erilainen ku muilla automerkeillä...
Hieno se on... mahtaakohan sopia vanhanmallin hyperiin tuo kori??
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #259 : 22.08.05 - klo: 17.30 »
Tiedätkös Niko muuten notta tuleekos tuo kuvissa näkyvä pakoputkisto auton mukana ja mahtaako olla FEMCA tai EFRA merkitty?

Kori on kyllä paljon paremman näköinen näissä uudemmissa kuvissa,verraten noihin CML:n vastaaviin.Johtuneeko vain maalauksesta vai onkohan koreissa eroja,who knows.....jokatapauksessa erittäinkin tyylikäs ja erilainen koppa.

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #260 : 22.08.05 - klo: 17.34 »
Maalaus vaikuttaa paljon korin ulkonäköön. CML:n kuvissa oleva Hyper 8 kori on täysin sama.

Kokeiltiin HoBao mastersissa Greg Decanin kanssa sopiiko Hyper 7 kori Hyper kasiin. Sopii suoraan ja jopa kiinnitysreiät sopivat suoraan!!!

CML kuvissa näkyvä pakoputkisto tulee ilmeisemmin mukana, eli sama putkisto, kun tulee nykyisissä Hyper 7 autoissa mukana. HoBao on hankkimassa EFRA hyväksyntää pakoputkeensa.
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #261 : 24.08.05 - klo: 23.48 »
Olen nyt viikon verran kytännyt tota OFNA:n sivujen kuvaa ja vasta nyt alkaa silmä tottumaan ideaan että tommoisella korilla vois ajaa  :mrgreen: Starwars alus :P
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
HoBao Hyper 8
« Vastaus #262 : 25.08.05 - klo: 13.18 »
Kohta tiedän että voiko sillä ajaa
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #263 : 25.08.05 - klo: 14.43 »
Saatko JQ Lavangon kisoihin tämän uuden häntäheikin?

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
HoBao Hyper 8
« Vastaus #264 : 25.08.05 - klo: 15.20 »
JQ ei tule Lavangon kisoihin. Silloin on hänellä vähän muuta hommaa ;) Eli hyvällä tuurilla voi tännekkin vuotaa raporttia Hyper 8 autosta :)
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #265 : 25.08.05 - klo: 15.45 »
Voi voi JQ parkaa, kun työt estää harrastamisen :lol:

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
8
« Vastaus #266 : 25.08.05 - klo: 22.28 »
HAHHAH!!  :lol:  no tolla korilla ei ainakaan voi ajaa.. ei ainakaan mun maalaus taidoilla.. hmm.. mut eihän mun tarttekkaan maalata tommosta..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 8
« Vastaus #267 : 25.08.05 - klo: 22.41 »
Selkeä väritys vaan peliin,kuten Ofnan kuvissa,niin tuo kori on vähintään yhtä nätti kuin muutkin.Jos taas tohon iskee maalit tyyliin CML Distribution niin auta armias kun on ruma kori :mrgreen:
Nokan muotoilulla lienee myös oma vaikutuksensa,on meinaan leikattu aika erilaisesti noissa kuvissa.

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 8
« Vastaus #268 : 25.08.05 - klo: 22.52 »
Joonan kanssa samaa mieltä... toi CML kori ei ole edes yhtä nätti kuin sika pienenä..aivan karmeen näköinen, ei toi ole auto. Muuten en ota korin ulkonäköön kantaa ennekuin näen livenä ja tuskin silloinkaan ku ei koske minua.

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
HoBao Hyper 8
« Vastaus #269 : 26.08.05 - klo: 08.08 »
Niin ne makutekijät ovat erilaisia. Minusta tuo kori on harvinaisen söpö. ;-) Taas siitä punaisesta maalauksesta en juurikaan tykännyt.