Päävalikko

Netti pelit.

Aloittaja Sinervo, 21.10.04 - klo: 13.54

TeemuR

224310 bmx pelissä...
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "m@sse"
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Lainaus käyttäjältä: "marko__"Paransin tossa bmx  pelissä pisteitäni nyt parhaat. on 134321

Huono...

Mulla 183063...

Huono...

Mulla 186231...

Huono...

Mulla 220720...
pistä paremmaks MarkusH...
hhahhhahahh, te ootte kaikki ihan huonoja. :lol:  Mä sain bmx pelissä 407571 pistettä.

MarkusH

En saa enää millään yli 15000 pistettä :mrgreen:

Otetaan kisa kuka saa eniten pisteitä 1levelissä :?  :)

MarkusH

Sain pelkästä 1. tasosta 111256 :wink:

Stumpelo

mitä bmx peliä te pelaatte?
jepajee

Stumpelo

mä en pääse kolmosta lävitse! pitääkö siin saada ne kaikki tähet?
jepajee

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "Stumpelo"mä en pääse kolmosta lävitse! pitääkö siin saada ne kaikki tähet?

Ei... ainoastaan kaks.

Stumpelo

jepajee

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "Stumpelo"voltilla?
No vika menee voltilla ja ne kaks muuta ihan normaalisti vauhdilla hyppäämällä.

m@sse

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Sain pelkästä 1. tasosta 111256 :wink:

Huono...

Mulla 154691...   :mrgreen:
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Pekka V

hahahhah te vaan jumitatte siinä ykköslevelissä, kun ette osaa pelata hahhhah :lol:  :lol:  Mihinkäs leveliin te ootte parhaimmillaan päässy? Mä oon päässy 10 leveliin..

Jasu92

Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"hahahhah te vaan jumitatte siinä ykköslevelissä, kun ette osaa pelata hahhhah :lol:  :lol:  Mihinkäs leveliin te ootte parhaimmillaan päässy? Mä oon päässy 10 leveliin..
Ysiin oon päässy, iha loppuun 8)
Pelkästään ykkösessä 139 102 pojoo :twisted:
Enkka 264565 8) (Siis kokonaan)

Stumpelo

äh.. mä en saa kolmoses sitä ekaa tähteä  :evil:
rikkokaa 345097 pisteen enkka ja laittakaa nimeksi RC-RULAA
niin ootte hyviä  :mrgreen:  pääsette viimeselle sialle top pisteis!
jepajee

Jesse|K

Heitin komoisvoltin taaksepäin olikos se nyt nelos kentässä..., mutta siitä ei tullut silti yhtään lisäpisteitä. :shock:  Yhteensä pisteitä oli: 218792... 8)
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

m@sse

Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"hahahhah te vaan jumitatte siinä ykköslevelissä, kun ette osaa pelata hahhhah :lol:  :lol:  Mihinkäs leveliin te ootte parhaimmillaan päässy? Mä oon päässy 10 leveliin..

Nii mäkin.... Siinä pitää voittaa perhonen... mul on siitä screenshottikin.... :P
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Pekka V

Joo, mä pääsin sen 10 levelin läpi ja sen jälkeen on sellanen, et niitä tähtiä pitää kerätä tietty määrä.

Sinervo

mä oon päässy vaa siihe asti missä pitää voittaa lintu. Enkä voittanu

jeejee

Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"Joo, mä pääsin sen 10 levelin läpi ja sen jälkeen on sellanen, et niitä tähtiä pitää kerätä tietty määrä.

Sanoppa minkälainen on 8 kenttä.. Itellä jää siihen lintukentän vimppaan "kulmaan". Hyppyri kentässä tulin alas niin pomppasin etuperinvoltin niin että pää osu maahan mutta ei "kuollut".
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Jesse|K

Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"mä oon päässy vaa siihe asti missä pitää voittaa lintu. Enkä voittanu
Samaan pääsin minäkin.. Mutta en enää siitä eteenpäin . :cry:

Pekka V

Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"Joo, mä pääsin sen 10 levelin läpi ja sen jälkeen on sellanen, et niitä tähtiä pitää kerätä tietty määrä.

Sanoppa minkälainen on 8 kenttä.. Itellä jää siihen lintukentän vimppaan "kulmaan". Hyppyri kentässä tulin alas niin pomppasin etuperinvoltin niin että pää osu maahan mutta ei "kuollut".
8 kenttä taisi olla se missä on niitä punaisia tähtiä, ja niihin ei saa osua.

jeejee

Toi muuten muistuttaa paljon Elastomaniaa..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Jesse|K

Lainaus käyttäjältä: "jeejee"Toi muuten muistuttaa paljon Elastomaniaa..
Niin muistuttaa... :wink:

MarkusH

Mistä Elastomanian voi saada?

*HOKE*

Nii mäkin.... Siinä pitää voittaa perhonen... mul on siitä screenshottikin.... :P

Joo samaan perhos kenttään oon mäkin päässy... en oo kyl pelannu edes kymmentä peliä vielä.

MarkusH

9 leveliin "tökkäs"

Jesse|K

Nyt on ´´parhaat´´ pisteeni 313263 !  8)

Stumpelo

eli sä oot listoilla!
jepajee

Jesse|K

Eeenkä ole..  :|

zhoop

Mä pääsin seiska tasolle ja pisteitä sain noin 173k
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3