Kirjoittaja Aihe: Hpi Savage 3.0  (Luettu 580972 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3720 : 15.01.06 - klo: 16.09 »
Juu revo kulkee just siks koska on pienempi kone ja huutaa ku prkl... Luulempa vaan että savage "tappaa" revon monsterille tarkotetus maastos :wink:

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3721 : 15.01.06 - klo: 16.11 »
No savagessa on isompi kone joten se vääntää enemmän mutta en oo ite jääny jumiin kertaakaan tuolla hagnessa möyriessä. Revossahan tulee mukaan kulmavivustoja joilla saa korotettua maavaraa.
Traxxas Revo 2.5

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3722 : 15.01.06 - klo: 16.16 »
Niin tuo konehan tuli tuossa jo selville mutta miten ne kulmalinkistöt vaikuttaa siihen miten kone jaksaa vääntää? ja muutenkin, mikä hemmetin auto se sellanen on mikä jää lumeen "jumiin" savage kaivaa vaan julmetut kuopat jos kunnolla hangee töppää mutta kyllä ne renkaat pyörii :roll:
Ja en mä nyt väittäny että revolla totaalisesti kiinni jäis mutta se nyt on vaan täys tosiasia että revo kulkee radalla paremmin kuin savage, joka taas varmasti jaksaa lähteä paremmin liikkeelle esim kunnollisesta ylämäestä... Jos vaan saa pitoa :D

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3723 : 15.01.06 - klo: 16.21 »
Voin nyt viime kisojen tiimoilta sanoa, että ei menny RPH:n Revo suoralla kiihdytyksessä ohi, vaan päinvastoin. Pariin otteeseen tultiin pääsuoralle peräkanaa ja kyllä Savage hiukan otti eroa, mutta mutkissa Revo on parempi, noin yleisesti. Tietysti kaikkeen vaikuttaa auton säätäminen, voisi olla toisella setupilla toisinpäin. Ramin Revohan oli lähes vakio (tarkkoja säätöjä en tiedä) ja itellä oli samat renkaat kun Ramilla, muita muutoksia oli välitys ja 3-speed ja jotain alustan säätämistä.

Sanoisin, että molemmat autot saa radalle toimimaan aikas tasaväkisesti, mutta Savage vaatii enemmän ekuja sen saavuttamiseen.

Omaa autoani olen muutellut sieltä täältä ja lisää tulee, jahka kerkii keittiörempan jälkeen.
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3724 : 15.01.06 - klo: 16.29 »
No tarkotin niillä vivustoilla että saa korotettua maavaraa jotta ei jää helpesti jumiin. Mutta ei nyt kehitetä tästä riitaa...
Traxxas Revo 2.5

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3725 : 15.01.06 - klo: 16.40 »
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
Voin nyt viime kisojen tiimoilta sanoa, että ei menny RPH:n Revo suoralla kiihdytyksessä ohi, vaan päinvastoin. Pariin otteeseen tultiin pääsuoralle peräkanaa ja kyllä Savage hiukan otti eroa, mutta mutkissa Revo on parempi, noin yleisesti. Tietysti kaikkeen vaikuttaa auton säätäminen, voisi olla toisella setupilla toisinpäin. Ramin Revohan oli lähes vakio (tarkkoja säätöjä en tiedä) ja itellä oli samat renkaat kun Ramilla, muita muutoksia oli välitys ja 3-speed ja jotain alustan säätämistä.

Sanoisin, että molemmat autot saa radalle toimimaan aikas tasaväkisesti, mutta Savage vaatii enemmän ekuja sen saavuttamiseen.

Omaa autoani olen muutellut sieltä täältä ja lisää tulee, jahka kerkii keittiörempan jälkeen.


Ramilla oli viimme Ulvilan kisoissa Revo kone älyttämän rikkaalla, auto ei käynyt edes tyhjäkäyntiä ilman jatkuvaa kaasuttelua (Olinkin starttaamassa pariin otteeseen).
Eikä yläneula kovinkaan laihalla ollut, vasta tankin ollessa liki tyhjä kone alkoi toimia juuri ja juuri niinkuin pitääkin (Rami perusteli sitä sillä että tietää millon tulla varikolle ;) )...
Että siitä Ulvilan kisasta nyt ei kuvaa saanut Revon koneesta, ajotaidolla, autolla (Ei tehoilla) ja varmalla ajolla se Rami kisan periaatteessa voittikin (Monsuluokan siis).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa JK Nitro

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3726 : 15.01.06 - klo: 16.48 »
Kyllä vaan, sama tilanne mullakin, varma ajo finaalissa toi 2. paikan. Itellä myös todella paljon rikkaalla kone finaalissa, meinaan heti finaalin päätyttyä mitattu lämpö koneesta oli 87 astetta ja toi kone herää vasta kun lämmöt on 115 asteen yli. Notta molemmilla oli hyvää ja huonoa tuuria matkassa. No niin no, nää jossittelut on käyty ennenkin ja parempi voitti, tällä kertaa :lol: .

Jenkkiauttoilijoiltahan saa monesti kuulla, että isoja määriä kuutiotuumia ei voita kuin vielä enemmän kuutiotuumia.  :mrgreen:
Arrow Shark - Flying Dragon/Quickdraw, pojalla LiPotettu/harjaton Traxxas Stampede XL-5 ja NQD Speedstorm

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3727 : 15.01.06 - klo: 19.38 »
Nyt sitten on kolvailtu muidenki edestä. Ens viikolla siinä keski viikkona menen johonki parkkipaikalle ajeleen, koko suomi sinne :lol:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3728 : 15.01.06 - klo: 22.22 »
Tässä olis tämmönen pieni kori projekti.
Elikkäs ajattelin ostaa tämmösen kopan ja leikellä katon irti, laittaa katon reinoille metalli sangat ja siihen kankaasta "rättikatto". Ongelmia on pari: 1. Kuinka saada sangat pysymään korimuovissa? 2. Mikä on kovaa "tankoa" joista voi laittaa kiskot kankaalle joka liikkuu tuulilasilta taakse(kiinni takaa)?
Ideoita kellään? Tämmöstä suunnittelen :)
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3729 : 15.01.06 - klo: 22.31 »
ei varmaan tule hyvännäköistä On vissiin aika pien kori
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3730 : 15.01.06 - klo: 22.38 »
Noo, mut mallaan eka, että minkälainen siitä tulisi. Nyt vaan tarviin vastauksii. Hobbylinnasta kysyin tota, menee se siihen..
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3731 : 15.01.06 - klo: 23.01 »
eli menee mihin?
tuo on 1/10 touringin koppa, sopii kyllä savagen kyytillekkin mutta turvakaaren joudut ottamaan ainakin pois, tai sitte pitämään koria tosi korkeella, koska turvakaari tulee just etulasin kohtaan ainaki mersus :mrgreen:
Mun 1:10 Mercedes-Savagez

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3732 : 15.01.06 - klo: 23.15 »
Jassoo :D  Empä tullut ajatelleeksi... ehkä sittenki tällä?
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3733 : 16.01.06 - klo: 17.13 »
Kumminkammin teen, Dirt Klawit vai Dirt Bonzit?
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3734 : 16.01.06 - klo: 17.18 »
bonz

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3735 : 16.01.06 - klo: 17.33 »
Bonz

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3736 : 16.01.06 - klo: 17.42 »
Bonz
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa JupeR

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3737 : 16.01.06 - klo: 17.44 »
Lyhyt ja ytimekäs vastaus :lol:  Noh, täytyy kysellä jos vaikka tarjousta :)
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Poissa mikki

  • Tulokas
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3738 : 16.01.06 - klo: 19.54 »
LEVIS;  Etudiffi hajos  täysillä kierroksilla. Kone kerkes huutaa vähän aikaa,, Kytkin palathan ja spurri siinä meni.
Diffistä hajos pinjonin hammas, ja jäi sit jumiin. Lautaspyörän ja pinjonin välys oli yllättävän suuri. Tiedä sitten että johtuiko siitä.
Savage SS 4.6 -> 4.6 HO //LRP Z.28R//-> Proline->Byron->Graupner XS-6
www.tommilantinen.com/mikki/4.6.jpg

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3739 : 16.01.06 - klo: 20.04 »
Onkos teillä sitten kokemusta klaweista? ja perusteluja iksi bonzit?
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3740 : 16.01.06 - klo: 20.38 »
Bonzit on kaikilla alustoilla vakioita paremmat... Faktaa

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3741 : 16.01.06 - klo: 20.59 »
nyt oli kyse klawkeista eikä vakioista
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3742 : 16.01.06 - klo: 21.30 »
Oma vastaus perustuu siihe että clawei en oo kokeillu, bonzit on. Joten voin ainaki varmuudella sanoo et bonzit o hyvät.
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa mikki

  • Tulokas
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3743 : 16.01.06 - klo: 23.02 »
Bonzit ollut alla kaikilla keleillä; kovalla radalla> märässä savessa, jäällä ja lumessa. pitävät tosi hyvin. Claweist en osaa sanoa kun en ole päässyt kokeilee.
Savage SS 4.6 -> 4.6 HO //LRP Z.28R//-> Proline->Byron->Graupner XS-6
www.tommilantinen.com/mikki/4.6.jpg

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3744 : 17.01.06 - klo: 09.50 »
muttta osta sää jeppe klawit niin saadaan niistäkin vähän tietoa. Sillä minullakin olisi renkaan osto kohta edessä. vakiot alkaa olla aika sieleät
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3745 : 17.01.06 - klo: 09.56 »
Ei niitä vakioita sileeks asti saa päästää! ne myydään ja ostetaan ainahyvät/luotettavat bonzit tilalle :wink:

Bonzien puolesta puhuu se että ne on VARMASTI hyvät ja kevyet, varma valinta siis...
Klawit taas VOI olla hyvät TAI ne voi olla TODELLA huonot :wink:

Poissa Tumphu

  • Veteraani
    • Profiili
    • FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3746 : 17.01.06 - klo: 10.06 »
MUTU PUHETTA: Mä luulisin et clawit o yhtä kevyet ku bonzit, tuskin merkittävää eroa kuten esim bonz - vakiot. Pintakuvio vähän eri, joten saattaa mennä lumessa paremmin, mutta tuskin siinäkään suurta eroa koska kuvion syvyys ei paljoa suurempi ole. Ihan mielenkiintosta tosiaan olis kuulla juttua claweista kans, tuskin nekään huono ostos on, tai sanotaan näin että kumma jos vakioita huonommat jostain löytää... :lol:
Herrojenporvari... (Nimmarit puhelimitse)
FG Club - FGn Bensa-autojen Foorumi

Poissa Levis

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.koti.phnet.fi/levis
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3747 : 17.01.06 - klo: 10.07 »
Olen kokeillut 3 eri rengasta ja paras on tuo Bonz. Klaweja en ole kokeillut.


Maalasin kopan. Ei kyllä mikään mun mieleinen kori, mutta tuli tollanen auton mukaan. Kuinka pakollinen tohon on teurastaa reikiä ja mihin kohtiin suositellaan? Pytyn päälle toki, että siihen pääsee käsiksi. Mitäs muuta?
Villi 25

Poissa jarzam

  • Jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3748 : 17.01.06 - klo: 13.14 »
Serkulla on Dirt klawit omassa savagessaan ja lumella ainakin pitävät ihan kohtuu hyvin. Siitä miten pitää muulla alustalla ei ole tietoa kun vasta lumien tultua hommasi ne. Ja yksi rengas painaa 230 grammaa SS 4.6:sen vakiovanteen kanssa.

Poissa Levis

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.koti.phnet.fi/levis
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #3749 : 17.01.06 - klo: 17.34 »
http://koti.phnet.fi/levis/sekalaista/RC/Keulimarauta.jpg
Tohon vielä sorvaan "kumin" eli muovin päälle. Ai että tulee hyvä!
Aattelin lisäksi kokeilla onnistuuko tummennuskalvon käyttö tohon korin laseihin...
Villi 25