Kirjoittaja Aihe: Hpi Savage 3.0  (Luettu 574740 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Koomikko

  • Jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1620 : 20.07.05 - klo: 09.00 »
Jr-hobby ja atala rc myyvät myös :)
Revo 3.3, aikaisemmin TT DT10, Savage 25, Hyper 7

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1621 : 20.07.05 - klo: 09.05 »
lähinnä oisin hankkimassa toiseen savageeni(21) konetta.vaan eipä noilta atalan ta jr hobbyn sivuilta ainakaan hpi mosaa löydy :? ja haussahan on siis k4.6 big block :wink: pomppulinnassa oli joku aika sit hpin motit ihan finaalissa..tarvii soittaa sinne....
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa esco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1622 : 20.07.05 - klo: 12.07 »
tarvii tänää mennä virittää siihen uus prikka et pääsis vaik testaa autookin tänää kun on nyt melkee 2gallonaa bensaakin... typerästi kyl tehty tuo messinki prikka :(
Mekaanikkona en tiiä asiasta mitään... ...tai ainakaan en kerro!

Poissa esco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1623 : 21.07.05 - klo: 01.41 »
millasii öljyi ootte diffeis käyttäny savages?
Mekaanikkona en tiiä asiasta mitään... ...tai ainakaan en kerro!

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1624 : 21.07.05 - klo: 09.36 »
en oo avannu diffejä :P enkä varmaan avaa jos kestää koko kesän..talven tultua sit varmaan puran atomeiks..kattoo sit jos öljyt vaihtas..eipä mulla oo ollu "ongelmia" vakio öljyillä.....

hahaaa...sain hobbylinnan myymään rakennussarjan paketista k4.6 koneen mulle :twisted: alkaa olla kalusto tehojen puolesta kohdallaan :wink: vielä kun sais kokoajan hallittua niitä tehoja :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

  • Vieras
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1625 : 21.07.05 - klo: 09.42 »
Oikeat öljyt auttaa just tohon hallintaan....

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1626 : 21.07.05 - klo: 10.12 »
ai...onpa kumma jos keulimiseen auttaa :mrgreen: lähinnä siinä se hallittavuus ongelma on :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

  • Vieras
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1627 : 21.07.05 - klo: 10.15 »
no etpä maininnut että keuliminen on se ongelma

mutta muuten kunnon öljyt diffeissä yleensä auttaa melkoisesti auton ohjattavuuteen

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1628 : 21.07.05 - klo: 11.32 »
Miksi ostit uuden moottorin kun sinullahan on jo nosram?

Poissa esco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1629 : 21.07.05 - klo: 12.34 »
ja en mää ainakaa ees haluis autoo keuliin... mukavampaa ois et lähtis pirusti eteen päin ja ois kaikki renkaat maassa... kuinkahan jäykät öljyt kannattas diffeihin laittaa. tylsää nyt ajaa ku siel vakiona vissiii rasvat vaan ja ei oo yhtää lukkoo tos autos ja jos jää ristiriipuntaan auto kaks rengasta ilmas nii siihenhän toi jää kun ilmas olevat renkaat vaan pyörii...
Mekaanikkona en tiiä asiasta mitään... ...tai ainakaan en kerro!

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1630 : 21.07.05 - klo: 12.51 »
no mulle ajautui tossa joku aika sitten savage 21:n raato jonka olen kunnostanut nyt,moottoria odotellessa....

katsos escosein...tarvii duunata sellanen wheelie bar taakse niin voi lähettää..mutta makunsa kullakin,itse pidän siitä että tehoa piisaa....eipähän jää siitä kiinni :mrgreen: ja eikä tehoa ole ikinä liikaa :mrgreen: tietty jossain vaiheessa tulee vastaan osien kestävyys,mut hyvin noi vielä on kestäny(tosin aika paljon hd:ta tullu investoitua).

kuten sanottu,makunsa kullakin...

ja jottei totuus lapsukaisilta unohtuisi :mrgreen: --->bigger is better! :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1631 : 21.07.05 - klo: 12.54 »
Lainaus käyttäjältä: "esco"
ja en mää ainakaa ees haluis autoo keuliin... mukavampaa ois et lähtis pirusti eteen päin ja ois kaikki renkaat maassa...


jos todella näin haluat,niin älä sitten missään tapauksessa edes harkitse 3-speedin ostamista!vakio koneella keulii 3-speedin kanssa aika roimasti...
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Fat Boy

  • Jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1632 : 21.07.05 - klo: 13.07 »
Kai tohon voi hakea apuja jäykentämällä alustaa ja laskemalla autoa alemmas... Losi keulii, jos on ylhäällä, mutta ratakuntoon laskettuna ei keuli ollenkaan..
Myydään Orionin 27-lankainen mosa ja Mtronics Tempo 11 nopari.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1633 : 21.07.05 - klo: 13.09 »
toinen ajaa radalla-->tämä toinen ei..
ja on mulla laskettu jonnii verran vakiosta,enkä kyllä alemmas laita enää yhtään



hehe..kateellisten panettelua.... :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Fat Boy

  • Jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1634 : 21.07.05 - klo: 13.12 »
Jep, sitä meinasinkin.. Maastossa tarttee eri ominaisuuksia kuin radalla. Mutta eihän se ongelma ole, kun noi on aika nopeita säädeltäviä..
Myydään Orionin 27-lankainen mosa ja Mtronics Tempo 11 nopari.

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1635 : 21.07.05 - klo: 13.16 »
juu....ja mitä nyt radalla oon käyny(motocross)niin hyvin tulee toimeen....siellä kun tuppaa olla ISOJA ne urat niin tarvii hieman maavaraa ja sitä VOIMAA :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Fat Boy

  • Jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1636 : 21.07.05 - klo: 13.18 »
Joopa, mä tarkoitin hieman pienempää rataa.. :) M8:a siis..
Myydään Orionin 27-lankainen mosa ja Mtronics Tempo 11 nopari.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1637 : 21.07.05 - klo: 13.26 »
Oliko tuo Nosram .28 se "pelle moottori", jonka valmistaja on heittänyt maailman kaikkeuden kovimman teholukeman paperille?? Ei varmaankaan yhtään liioittele, muistaakseni ilmoittaa hevosvoiman enemmän kuin mitä Novarossin saman kokoinen kisamoottori.  :lol:

Kuinka paljon jättää 50m kiihdytyksessä Novarossilla tms. varustettua crossaria? Pitäs tuolla teho/painosuhteella jättää reilusti crossarit.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1638 : 21.07.05 - klo: 13.33 »
olen itse sanonut että nosram ilmoittaa turhan paljon tehoa mutta sanotaan että tehoa on myös PALJON ENEMMÄN kuin vakio s-25:ssa.tämä menee taas tälle P*skan heitto linjalle

ihan sama kuule paljon krossarissa on tehoa ja tehopaino suhdetta...ei vois vähempi kiinnostaa..

kuten sanottu...itelle riittää toi nosram ja hpi:n k4.6....
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1639 : 21.07.05 - klo: 13.48 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
olen itse sanonut että nosram ilmoittaa turhan paljon tehoa mutta sanotaan että tehoa on myös PALJON ENEMMÄN kuin vakio s-25:ssa.tämä menee taas tälle P*skan heitto linjalle

ihan sama kuule paljon krossarissa on tehoa ja tehopaino suhdetta...ei vois vähempi kiinnostaa..

kuten sanottu...itelle riittää toi nosram ja hpi:n k4.6....

Eikös tuo Nosram 28 ja K4.6 ole samankokoiset?

Miksi ostat kaksi samankokoista konetta. ja nosram on varmasti niin sanottuja "vakio" koneita tehokkaampi. Mutta sama se minulle :)

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1640 : 21.07.05 - klo: 13.57 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
olen itse sanonut että nosram ilmoittaa turhan paljon tehoa mutta sanotaan että tehoa on myös PALJON ENEMMÄN kuin vakio s-25:ssa.tämä menee taas tälle P*skan heitto linjalle

ihan sama kuule paljon krossarissa on tehoa ja tehopaino suhdetta...ei vois vähempi kiinnostaa..

kuten sanottu...itelle riittää toi nosram ja hpi:n k4.6....


Ei kannata alkaa vaahtoamaan... Onko hermot pinnassa?
Miten paljon on eroa tuohon HPI:n .28 moottoriin, kiihtyvyys ja kulutus?
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa esco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1641 : 21.07.05 - klo: 14.37 »
joo itte aattelin kyl jossain vaihees investoida kans isomman koneen ja ton 3speed laatikon ja jos sit alkaa keulii... laitan auton pohjaan panssarin mihin laitan viel lyijyy nokkaan painoks ettei keulis.... keuliminen on lasten hommia...

minkäs ikänen racer on kun muita alkaa lapsukaisiks mollaamaan...
Mekaanikkona en tiiä asiasta mitään... ...tai ainakaan en kerro!

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1642 : 21.07.05 - klo: 22.19 »
racer on kuulemma "liian vanha"  :roll:

Poissa esco

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1643 : 21.07.05 - klo: 22.28 »
no ei vaa ittekkin oon vaa 25v ja lapsi viel koska ei kai pojista tuu miehii vasta yli 60v koska sillon alkaa lusmuilu siihen asti leikitää. lelujen hinta vaan muutuuu... eli siis nousee vaan... :o

e:   ol typoo seas
Mekaanikkona en tiiä asiasta mitään... ...tai ainakaan en kerro!

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1644 : 22.07.05 - klo: 09.39 »
jartsa..siksi ostan toisen koneen koska ei tuu ton 21:n ajosta ilman konetta mitään :mrgreen: ja mikäs noita on ostaessa kun saa k4.6 PALJON alle nosramin hinnan :mrgreen: k4.6 ja nosramin.28 eroista en tiedä koska k4.6 tulee vasta tänään...töissä olo kans hidastaa ajoja...sunnuntaina vapaa että jospa silloin..

en nyt ymmärrä mikä kohu täällä taas vaihteeks nousi...kaikkihan lähti siitä kun ilmoitin hankkivani koneen toiseen savageeni :shock: on se sitten synti :evil:yleensäkkin eikö se ole sama teille mitä MINÄ hankin..kukinhan vastaa omistaan...ja periaatteessa kannattaa hankkia 2 konetta kerralla--->halvempaa.

ja siitä iästä...olen 26..se nyt vaan on semmonen sanonta kun todetaan olevansa liian vanha että näin....

nyt kyllä todella tajuaa miksi joillakin nimeltä mainitsemattomilta hemmoilta täällä aina joskus palaa pinna tiettyihin....jos ei muuta niin mollataan sitä joka ostaa tavaraa....pidänpä täst lähin turpani kiinni ostoistani..

edit:ja nosram ja k4.6 ei vät ole "saman" kokoiset sillä nosram on 6+1 porttinen--->k4.6 8+1 porttinen vai oliko 8 porttinen mutta enemmän portteja=enemmän tehoa
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1645 : 22.07.05 - klo: 14.26 »
Tuosta voi jokainen kattoa Hpi k4.6 koneen tiedot.

Onkos muuten kukaan huomannut tätä?

Poissa Jose.92

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/rctaipalsaari
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1646 : 22.07.05 - klo: 14.59 »
Limited edition. siin on niikun  kaikki herekut :mrgreen:
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1647 : 22.07.05 - klo: 15.16 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
ja nosram ja k4.6 ei vät ole "saman" kokoiset sillä nosram on 6+1 porttinen--->k4.6 8+1 porttinen vai oliko 8 porttinen mutta enemmän portteja=enemmän tehoa


 :mrgreen:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Hount

  • Veteraani
    • Profiili
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1648 : 22.07.05 - klo: 15.31 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
ja nosram ja k4.6 ei vät ole "saman" kokoiset sillä nosram on 6+1 porttinen--->k4.6 8+1 porttinen vai oliko 8 porttinen mutta enemmän portteja=enemmän tehoa


Miksi huomasin pientä tehonlisäystä kun vaihdoin motin HoBaon 8-porttisesta O.S:n V-Spec:iin?

Ei kuulostanut kovin vakuuttavalta 26vuotiaan tekstiltä, ei sillä ettenkö epäilisi ikääsi, mutta jos minä laitan johonkin ikäni näkyviin yritän vähintäänkin ylittää tekstin tasolla iän tuomat odotukset.

 - Hount

Poissa at

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/aazee/
Hpi Savage 3.0
« Vastaus #1649 : 22.07.05 - klo: 15.49 »
Noniin, tänään tuli sitten otettua ensimmäiset savut ulos tuosta savagesta. Onhan tuo sähköautojen jälkeen melkoinen peli, tosin vauhtia täytyy saada lisää... Nälkä kasvaa vissiin syödessä  :wink:

Olikos jossain sellaista koottua "Savagen omistajan niksit & neuvot" juttua, tuskaista selailla kaikki topicit läpi ja haullakin on hiukan ongelmia löytää toivottua tekstiä?

Ikävän paljon tuohon löytyy kaikennäköisiä viriosia, siis ikävä lompakolle...