Siihen moottoriin sopii muutkin ilmansuodatinrungot, joihin suodattimia löytyykin sitten helpommin. Tässä esimerkiksi aiheesta:
http://rc10.fi/index.php?topic=35634.msg445033#msg445033Lämpömittareita löytyy 20-40e hintaluokassa lähes joka puljusta. Mitään vertailua ei löydy vehkeiden tarkkuuksista, että sikäli paha sanoa että mikä niistä on "hyvä". Kai ne kaikki jokseenkin asiansa ajaa.
Muutama vuosi vielä, niin ihmiset nappaa kännykällään videon siitä autostaan, pari kiihdytystä ja hieman huippunopeuksia, niin olisi huomattavasti helpompi sanoa missä mennään. Ongelma usein on siinä, että aloittelija ei koskaan ole nähnyt oikeasti toimivaa konetta eikä tiedä mitä pitäisi tavoitella, usein se "hyvä kulku" on vielä reippaasti rikkaan puolella ja melkolailla nuhaista. (Paino sanalla usein, en tarkoita että sinun tapauksessasi juuri näin on.) Turvallisempi toki näin päin, kuin lähteä kaivelemaan sitä viimeistä tehonripettä ja ajamaan konetta turhan piikillä.
Jos se sun yläneula on kuitenkin rikkaalla ja yrität hienosäätää alaneulaa, niin se onkin sitten ihan metsässä jos ja kun yläneulan säätää kohdalleen. Siksi tuo oikea säätöjärjestys olisi tärkeää ja pitäisi tietää, että yläenula on suht ok, ennen tuota alaneulan 'säätötestiä'.