Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Janezki

Sivuja: 1 ... 37 38 39 [40] 41 42
1171
Traxxas / VXL Stampede kokemuksia
« : 17.08.07 - klo: 21.49 »
Tulipa tuo uusi VXL Stampede tänään ameriikoista, joten kertoilen tässä omia (pikaisia) kokemuksia ja huomioita.
Jenkeillä on jonkun verran huonoja kokemuksia noista VXL-malleista - monella ovat iskarit olleet jopa kokonaan auki kun auto on otettu paketista ja öljyt pitkin vaikka mitä. Samoin renkaita on lähtenyt runsaasti irti vauhdissa, slipperin säätö aivan metsässä ja muuta pientä harmia.

Öljynsiivous mielessä rapistelin laatikon auki ja auton pöydälle. Onnekseni kaikki iskarit olivat pysyneet kiinni joten huokasin jo helpotuksesta.
Tutkiessani Velineon VXL-3s noparia huomasin kuitenkin akulta tulevan miinus johdon olevan irti juotoksestaan!? (kuva)
No eipä tuo niin haitannut, kolvihommiin jouduin kuitenkin vaihtaessani tuon Traxxas High Current Connector:in Deansiin, mutta aika erikoista kyllä.
Kiristelin vielä aavistuksen jokaista iskaria ja tarkistin slipperin. Renkaiden kiinnitysmuttereita tutkiessani huomasin niiden olevan kauluksella varustettua nyloc-mallia jotka ovat reilun millin normaaleja muttereita paksumpia. Varsinkin takarenkaissa mutterin nyloc-osa ei tahdo yltää akselille asti, joten laittelin varuilta kierrelukitetta jokaiselle mutterille.

Sitten pitikin jo päästä testailemaan autoa tositoimissa.
Moottorissa tuntuu olevan ihan kivasti vääntöä eikä kulkupuolessakaan ole valittamista - varsinkaan 3S lipolla. Kovin perusteellisia testejä en ehtinyt vielä tehdä, mutta toivottavasti tässä viikonlopun aikana ehdin paremmin autoon perehtymään. Pientä asfalttiajelua ehdin kuitenkin ja huiput piti tietysti käydä mittaamassa ensimmäiseksi, sehän se kaikkia kuitenkin kiinnostaa...  :p

Välityksinä siis vakio 19/86 ja akkuna ensin LRP 5000mAh 2S2P 7,4v LiPo.
Kyytiä sain kelattua 48,5km/h - tämä tosin täytyy vielä kokeilla uudestaan jos jaksaa, sillä huomasin vaihdettuani akun kolmikennoiseen slipperin olevan vielä liian löysällä. Pikaisen kiristyksen jälkeen uutta vauhtia hakemaan Team Orion Avionics 3300mAh 3S 11,1v LiPolla.
Nyt alkoikin kyyti olla jo kylmää - kiihdytys täytyi suorittaa varovasti, muuten keula roikkui ilmassa heti. "Nopeusmittausradan" loppuessa kesken sain kelattua gps:ään 70,7km/h.
Lämmöt koneen kyljestä mitattuna ajelun jälkeen 55.5 astetta, joten ei paha - katsotaan uudestaan kunhan päästään montulle räppäilemään...

Optiona mukana tulleella 25-hampaisella pinionilla ja isolla 3S lipolla satanen ei ole mikään ihme - kuka sitä autoa siinä vauhdissa ajaa onkin jo eri asia.  :roll:

Kertoilen lisää kokemuksia sitämukaa kunhan niitä kertyy ja sikäli kun ketään kiinnostaa.
Pistän tähän loppuun vielä muutamia fotoja.







perhepotretti:

1172
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 13.08.07 - klo: 01.40 »
Taitanee pitäytyä noissa pienemmissä 2.2-tuumaisissa vanteissa vielä. Itsellä on kakkossettinä kierros HPI Split 5-vanteita varustettuna ProLinen Dirt Hawg:eilla.
Ainut ongelma noissa on pienemmäksi jäävä raideleveys edessä.
Seuraaviksi vanteiksi olen suunnitellut jotain RPM:n mallistosta, noista löytyy Rustleriin/Stampedeen sopivat offsetit eteen ja taakse (ei Torkerz, Typhoonz, Starz).

1173
Yleinen keskustelu / Vs: Muoviosien värjäys
« : 12.08.07 - klo: 22.22 »
Onkin jo aika herätellä tätä katoavaa kansanperinnettä sitten henkiin  :wink:

Kävin tänään montulla ajelemassa ja voin sanoa että kyllä siinä olisi maalit pohjasta karisseet.
Muutama uusi naarmu pohjaan tuli mutta väri säilyi pinnassa. Takavanteen sain tosin rikki kun kaahasin kivikasaan. :(

1174
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 12.08.07 - klo: 21.55 »
Taski: Laitetaan muistiin

partajeesus: Kyllähän lipot ovat vielä hinnakkaita verrattuna samankapasiteettisiin nimheihin, mutta paino taas reilusti pienempi.
Puolen tunnin ajoaikaan vaikuttaa tietysti paljon kaasuliipasimen asento, mutta sanotaan 5000mAh ja siitä ylöspäin.
Itsellä käytössä laturina tasurin sisältävä Bantam BC-5, joka vaatii vielä erillisen virtalähteen. Ei tarvitse kuin laittaa vaan tasauspiuha akkuun kiinni ja laturista valita kennomäärä ja latausvirta, eikä ongelmia ole ollut.
Akku köllöttelee vanhassa kattilassa latauksen ajan - kaiken varuilta. :)

Tätä lipo-keskustelua voisi muuten jatkaa joissain lipo-ketjussa, niin pysytään aiheessa.

Tuli taas käytyä tänään räppäilemässä Rustlerilla läheisellä soramontulla ja harjoiteltua hyppyjä ja auton hallintaa ilmassa kaasulla. Pyöräkoneen kauhalla oli tehty sellainen n. puoli metriä korkea nyppy josta sai hyviä lentoja.
Pirssi ei kokenut pahempia vaurioita, mutta sain vanteen rikki, kun pistelin kolmikennoisella lipolla aika kyytiä pieneen kivikasaan... :(
On muuten aika ohutta tavaraa nuo XL-5 mallin vakiovanteet.

1175
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 12.08.07 - klo: 15.11 »
Lipoja en hanki, vaativat niin tarkkaa huolenpitoa.
Nimh akut on paljon huolettomampia...
Itse olen kyllä juuri päinvastaista mieltä - lipoja ei tarvitse purkaa, eikä ladata välttämättä edes täyteen. Riittää kunhan on tasaustoiminnolla varustettu laturi eikä ylitetä 1C latausvirtoja.

1176
Sähköautot / Vs: Vastaanotin, toimiiko?
« : 12.08.07 - klo: 01.02 »
Toimiihan tuo. BEC:n tarkoitushan on akun lähestyessä finaalia katkaista moottorilta virrat, mutta jättää ohjaus/vastari toimimaan.
Enempi hyötyä tuosta siis esim. lentokoneissa ja polttisautoissa kuin sähköautoissa.

edit: pieni tarkennus

1177
73,9km/h - autona Traxxas Rustler XL-5, moottorina Mamba Max 5700, välityksinä 18/86 ja akkuna Team Orion Avionics 3300mAh 11,1v LiPo.
Sähköauto siis kyseessä, välitys ei edes mitenkään pitkä ja akkukaan ei mikään monsteri.

1178
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 11.08.07 - klo: 14.52 »
www.buytraxxas.com antaa hinnoiksi seuraavaa:
3696        Idler gear, steel (30-tooth)                                             $3.00
2381X      Main diff with steel ring gear/ side cover plate/ screws      $6.00
2388X      Planetary gear differential with steel ring gear (complete) $15.00

Eli tuo keskimmäinen sisältää diffin kuoret ja alimmainen kuoret ja sisuskalut.    

1179
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 11.08.07 - klo: 14.06 »
Ei taida olla vielä missään, jenkeistäkään ei noita vielä saa kunnolla.
Milloin saavat tuotannon siihen kuntoon että riittää kaikille on vaikea sanoa.
Ymmärtääkseni tuossa täydellisessä VXL-diffissä on myös vahvemmat sisuskalut, hintaansa nähden ei paha sijoitus.
Heti laitan noita tilaukseen kunhan löytyy molempia joko towerista, rcplanetista tai liquidista.
Vois ottaa useampia samantien kerralla, jos löytyy täältä muita halukkaita jonkinlaiseen kimppatilaukseen?

1180
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 11.08.07 - klo: 09.47 »
Tiedän kyllä tuon FLM:n diffin mutta siitä ei ole kysymys - vaan uudesta VXL-mallin diffistä jossa muovikuoret mutta teräshammaskehä.

osanro: 2381X


Tuon aludiffin hinnalla saapi kymmenen näitä, tai 4 kappaletta täydellisenä :)

osanro: 2388X

1181
Keskustelua kaupankäynnistä / Vs: Risut & ruusut
« : 11.08.07 - klo: 09.22 »
Kaupat ovat sujuneet mainiosti seuraavien henkilöiden kanssa, eli siis erittäin positiiviset kokemukset vaikka edessä - onkin.  :laugh:

- -SS-
- *HOKE*
- Aland
- Audiko
- AVU!
- Badawan
- bmwe21
- chevy55
- Duster1
- Finlander
- Habaku
- hamietti
- hekekorte
- herbu_91
- HPI FatPipe
- Ile__
- jamBe
- Jankka
- Jarzanza
- jeejee
- Jellona77
- JiriK
- JoniJ
- juhku1
- kankke
- Kerberos
- Kettu
- koivistonkylä
- Mata76
- matecci
- Mikatapani
- mikmai
- moukari
- nuuska
- Odzord
- peitsamo
- pri3038
- qazu
- R5
- Saku07
- Sami L
- sami.salmela
- savo
- SH.
- Spin
- Sprite
- Taski
- timppa55
- TomiC
- Tounison
- travi
- tt-rc
- tuunari
- v3lli
- Vesa-Ratti
- Wizu
- örtsi

Kiitos teille!  :smiley:

1182
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 11.08.07 - klo: 03.02 »
Terästähän tuo on. Syöpi alumiinia pitemmän päälle jos ei muista rasvaa laittaa rattaisiin välillä.
TowerHobbiesilla näyttäisi olevan VXL-mallien teräsidleriä jo saatavilla - pitää odotella vielä kunhan tulee terähammaskehällä varustettua diffiä myös ja laittaa sitten tilausta vetämään.

Värjäsin muuten tuossa viikolla Rustlerin rungon osat sinisiksi, aiheesta tarkemmin täällä:azn:

1183
Yleinen keskustelu / Vs: Muoviosien värjäys
« : 11.08.07 - klo: 02.50 »
Jotain komposiittimateriaalejahan nämä tarkasti ottaen ovat. Ja mustia osia ei kyllä oikein muun värisiksi enää saa.
Unohtui tuossa mainita että RPM:n kromiosia (vanteet, puskurit) pystyy värjäämään, linkki.
Muiden valmistajien kromiosien värjäystä ei kannata kokeilla, saattaapi lähteä koko pinta irti.

1184
Yleinen keskustelu / Vs: Muoviosien värjäys
« : 11.08.07 - klo: 01.20 »
Valmiista autosta vielä kuvia. Muutakin on tosin muuttunut matkan varrella ensimmäisestä kuvasta. :)



Huom omavalmiste wheeliebar jossa vanhan 70-luvun rc-patteriauton renkaat saavat uusiokäyttöä ja elämänsä kyydit :)



Akkukaukalosta lipojen tieltä poishiotut ulokkeet erottuvat selvästi vaaleampina kohtina johtuen ilmeisesti karkeammasta pinnasta.



Kokeilin myös värjätä valkeita servosaveriä (on muuten hankala saada se jousi sinne sisälle kasausvaiheessa!) ja ohjausvivustoja mutta ei tuo Deka niihin ainakaan purrut. Misbehavin' RC:n artikkelissa noita oli värjätty Rit Dye:llä, mutta lieneekö sitten erilaista materiaalia, dunno.
Rittiä on tulossa amerikoista neljä pakettia, joten pitänee sitäkin vielä kokeilla kunhan ehtivät perille.

Muutama varoituksen sana vielä lopuksi jos meinaatte itse kokeilla samaa;
Keitoksen hyöryjä ei välttämättä kannata pahemmin hengitellä, saattavat olla jopa haitallisia.
Kumihanskat tms. suositeltavat, muuten voi olla tuloksena mielenkiintoisen värisiä sormia... :)
Jos käytät värjäyksessä kattilaa, huomioi että sitä ei välttämättä kannata käyttää enää ruoan valmistukseen.


1185
Yleinen keskustelu / Muoviosien värjäystä
« : 11.08.07 - klo: 01.19 »
Tämä projekti sai alkunsa kun sattumalta huomasin Traxxasin omalla foorumilla kuvia erikoisen värisistä Rustler XL-5:n rungoista (alkuperäisenä ankea harmaa...). Väritystä ei kuitenkaan ollut maalaamalla muutettu, sillä kaikki runkomateriaalin tyypilliset pintakuviot sun muut olivat selvästi esillä. Maalatessahan pinta saa kokonaan uuden "kerroksen", jolloin pintamateriaalista häviävät normaalit esim. valussa syntyneet kuviot ja alkuperäisyyden tuntu.
Tarkemmin asiaan perehdyttyäni selvisi että värin muutos oli toteutettu värjäämällä (dye, dyeing) muoviosat ns. tekstiiliväreillä kuumassa vedessä. Aiheesta löytyy juttu myös Misbehavin' RC-sivuilta.
Yleensä aina homma oli toteutettu aineella nimeltä Rit Dye. Google ei ainetta luvannut kotimaasta löytyvän, joten jotain piti siis keksiä tilalle.
Koska värjäyksestä saati tekstiiliväreistä ei itselläni sattumalta ole aikaisempaa kokemusta, niin ihan perusteistahan se emännän neuvoilla piti lähteä. Paikallisesta askarteluliikkeestä kävin hakemassa sinistä Dylon:ia ja Deka-merkkistä väriainetta. Tuota Dylon:ia löytyy varmasti monesta suuremmasta marketistakin, kannattaa kysyä henkilökunnalta.
Seuraavaksi piti löytää tarpeeksi suuri astia johon Rustlerin runko mahtuisi lillumaan. Kattilakaappeja kolutessani sain armosta käyttööni ison n. 10 litran ovaalin muotoisen kattilan, jolle ei kuulemma ollut muuta käyttöä...
Kotiliedellä en hommaa kehdannut tehdä luettuani jenkkien juttuja vihaisista vaimoista ja roiskeista värjääntyneistä keittiötasoista...  :embarrassed:

Onneksi työpaikallani on vanha kaksilevyinen sähköliesi jota on käytetty erilaisiin tarkoituksiin aina pienien pulverimaalausten "polttoon" asti.
Siispä eräänä aamuna pari tuntia aikaisemmin töihin ja kattila lämpiämään. Pesin värjättävät osat veden kiehumista odotellessa astianpesuaineella ja ripustelin rautalangalla uunin ritilään roikkumaan. Veden kiehuttua heitin sekaan reilun ruokalusikallisen suolaa ja Dekan sinisen väriainepussin koko sisällön. Kunnollinen sekoitus ja levy viitoselle, niin ettei keitos enää kiehu (lämpötila jossain 80-90 astetta). Ritilä kattilan päälle niin että osat olivat kokonaan upoksissa ja odottelemaan tulosta. Osien suuresta koosta vaiko väriaineesta johtuen jouduin odottelemaan tunnin ennenkuin osat alkoivat näyttää sopivasti värjääntyneiltä. Ripustelin osat kuivumaan ja puhaltelin paineilmalla pahimmista paikoista ylimääräiset väriaineet pois. Kymmeneen minuuttiin kaikki olikin jo kuivaa, mutta näytti mielestäni vielä liian vaalealta. Eikun takaisin kattilaan (onneksi en ehtinyt heittää lientä pois).
Puoli tuntia lisää ja väri saikin jo reilusti lisää tummuutta jolloin päätin lopettaa - kohta alkaisi jo työaikakin...

Kunnolla kuivuttuaan osissa oli havaittavissa pientä vaaleaa "härmää" pinnassa, joka lähti rätillä hankaamalla pois itse värin kuitenkaan tarttumatta rättiin.
Osat näyttivät todella hyviltä, aivan kuin ne olisivat olleet alunperinkin sinisiä.

Itse olin ainakin suoritukseeni tyytyväinen, ja autokin komistui kummasti (makuasioista ei voi kiistellä :)).

Prosessin vaikutus osien kestävyyteen on vielä testaamatta, kun ei tässä ole työkiireiden takia ehtinyt oikein kunnolla harrastamaan. En kuitenkaan ole lukenut ainakaan jenkeiltä negatiivisia havaintoja asian tiimoilta.

Seuraavassa hieman projektikuvia:

Projektin kohteeksi joutunut Traxxas Rustler XL-5



Värjäykseen käytetty Deka:n väriaine (muistaakseni 3.40€ pussi)



Soppa höyryää...



Ensimmäinen kuivatus



Kuivat ja putsatut osat



Värjäsin varuilta kaksi bulkheadia kerralla. Jos sattuu yksi menemään rikki, niin on pistää samansävyinen tilalle.



1186
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 09.08.07 - klo: 20.27 »
Musse näkyy olevan.
Pastetkaa osoite osoitepalkkiin ja painaskaa entteriä.

1187
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 08.08.07 - klo: 01.01 »

Castle Link is not officially supported on Windows Vista at this time, however, some customers have reported getting it to work by using the following method. For those using Windows Vista (32bit only, 64bit will not work), rather than hitting "run" and downloading/running the software, save the install file to your desktop. Right click on the install file that is on the desktop and choose "run as administrator". The Castle Link software should install properly after that.


Eli 32 bittisessä Vistassa jotkut ovat saaneet ohjelman toimimaan klikkaamalla asennuspaketin kuvaketta hiiren oikealla napilla ja valitsemaan valikosta "Suorita Järjestelmänvalvojana" tjsp.
Asennuksen jälkeen pitäisi siis toimia normaalisti.

1188
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 08.08.07 - klo: 00.53 »
Kun oli erään projektin (lähemmin tästä kunhan saan hommat valmiiksi) takia Rustleri atomeina tuossa pöydällä, niin tein mielenkiintoisen huomion ohjauslaitetta/servoa kasatessani (tämä lienee jo vanha keksintö, mutta en kyllä ole siitä missään lukenut?).
Ihmettelin ensialkuun ohjauslaitteen jäykkää toimintaa ja koetin rasvailla niitä heloja ja liitoksia nivelien pahemmin herkistymättä. Mietin millä tuosta saisi herkemmin toimivan ja mieleen tuli tottakai laakerointi. Siitä työntömittaa käteen ja helaa mittailemaan - ja kas vain, nehän ovatkin samankokoiset kuin vakiot pyörän akseleiden helat (eli siis 5x8x2.5mm). Siitä samantien pakista kaivelemaan orkkis napoja joihin vaihdoin laakerit ja ehdin jopa muutaman päivän ajellakkin ennenkuin vaihdoin isolaakerisiin napoihin.
Neljä laakeria navoista irti, pikainen rasvaus ja ohjauslaitteeseen helojen tilalle. Tulipa muuten herkästi liikkuva, pyörät kääntyvät vaivatta. Varmaan helpottaa ohjausservon työtä huomattavasti.  :wink:

Ohessa vielä kuva selventämään mistä on kysymys - vasemmalla puolella jo laakeroitu ohjausvarsi.

1189
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia toisten Rc-autoista
« : 03.08.07 - klo: 00.55 »
Painaa varmaan tonnin  :grin:
No ei vaiskaan, eipähän heti hajoa ja kukkaro ainakin keventyy.

1190
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 30.07.07 - klo: 01.48 »
Ääni täältäkin Mamballe \o

Piti käydä kesälomanlopettajaiset viettämässä läheisellä soramontulla ja testailin samalla 13/86 välityksiä Rustlerissa.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin videoita aiheesta löytyy täältä (koodekkina xvid).
Pätkissä 1-4 mennään kaksikennoisella lipolla ja 5-8 kolmella kennolla.
Satunnaista bashausta, mutta kunnon volttejakin mahtuu sekaan - ja auto jäi vieläpä ehjäksi.  :grin:

1191
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 29.07.07 - klo: 00.28 »
Tai suoraan MaxAmpsilta reilu parikymmentä dollaria halvemmilla postikuluilla.

1192
Sähköautot / Vs: Perustietoa sähkö rc autoista...
« : 29.07.07 - klo: 00.23 »
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/sahkot/sahko.html#s%E4hkoauto
Tuossa ehkä yksinkertaisimmillaan sähköauton toimintaperiaate.
Jos kaipaat jostain tietystä asiasta tarkempaa tietoa niin kannattaa kysyä, eiköhän täällä joku vastaa. :)

1193
Sähköautot / Vs: Ohjeita LiPo akkuja varten.
« : 28.07.07 - klo: 12.02 »
Tuolta toisesta lipo-ketjusta poimittua.

...
Miksi sitten käyttää LiPo akkuja autossa.
Parasta LiPo akuissa on niiden kapasiteettipainosuhde, LiPo akun energiatiheys on noin 80% parempi kuin NiMh akuilla.
Nyt harjattomien aikakaudella eivät enään perinteiset akut pysty antamaan riittäviä virtoja kyykähtämättä ulos (Moottori nykii lähdössä esim eikä silloin pysty käyttämään täyskaasua, tuttu ilmiö monillekkin tällä foorumilla), vaan pelastukseksi on tilleet jopa 40C purkuvirrat mahdollistavat LiPo akut (Kokam).
LiPo akut ovat helppohuoltoisemmat kuin perinteiset kennot, onhan vain kaksi kennoa tasattavana (Voi ja jotkut käyttävätkin kolme kennoa, silloin on kaksi tasaladattava kennoa akussa).
LiPo akuilla ja harjattomilla koneilla ei ole mahdottomuus yli 45min ajo-ajat, itselläni olikin Stampede Lehnerin 3100 Basicilla ja yli 7000mAh akulla joka mahdollisti tuon, silti akku ei painanut yhtä perinteistä NiMh  pötköakkua enempää (Huomaa että kaksikennoinen LiPo vastaa 7 kennoista MiMh/Nicd akkua).
Koska LiPoilla ei ole muisti ilmiötä niin jo kahdella akulla on mahdollisuus päästä keskeytymättömään ajoon, LiPo akku latautuu noin 20min 90% täyteen, eli voit jo sen jälkeen ottaa akun käyttöön.
...

1194
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 27.07.07 - klo: 17.01 »
Työntämällä sitä toiselta puolelta laakerin sisäreunasta esim. talttapäisellä meisselillä ulos. Vastakkaisilta puolilta vuorotellen kun sitä tökkii, niin pitäisi kohta luiskahtaa pihalle.

1195
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 27.07.07 - klo: 15.09 »
Ei siitä 1.5 millisestäkään sitten ole apua, kun 1/16 tuumainen on isompi (1.5875mm)

1196
Vapaa keskustelu / Vs: ajanvietettä ja muuta hulluutta!
« : 27.07.07 - klo: 03.51 »
huumori kyllä kaukana noista pierujutuista.
Kaikki ei välttämättä tykkää - olin minäkin ennen tosikko, mutta nyt kun alkaa neljäkymmentä olla kohta lasissa, niin osaa ottaa vähän rennommin.  :cheesy:

1197
Vapaa keskustelu / Vs: ajanvietettä ja muuta hulluutta!
« : 27.07.07 - klo: 01.38 »
Tää on aika mainio  :lol: http://www.youtube.com/watch?v=l69Vi5IDc0g&mode=related&search=
Tuo oli muuten hieno!
Minkähänlaisen efektin saisi liposta tuolla sekoittimessa...
Sitä odotellessa hieman perinteisempää huumoria.

1198
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede
« : 26.07.07 - klo: 23.36 »
1.5mm on tuo vetarien kuusiokolo.
Jos on päässyt "nylppääntymään" se ruuvin kolo, niin kannattaa kokeilla siihen 1/16 tuuman avainta.

1199
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 26.07.07 - klo: 23.26 »
Hehe :)
Kookelia kiusaamalla tuli tämmönen linkki. Tuolla pakettiin kuuluu pari kumeja ja insertit.
Tässä sama setti Towerhobbiesilla.

1200
Yleinen keskustelu / Vs: Renkaat
« : 26.07.07 - klo: 21.51 »
Parista lienee kysymys, niinkuin noissa renkaissa yleensä.

Sivuja: 1 ... 37 38 39 [40] 41 42