Joo,
tää lysti ei oo halpaa kyllä. Toikaan kone mitä mulla on tossa Hobaossa kiinni ei ihan ilmanen oo. Tosin siitä oon tyytyväinen, ettei mun oo tarttenu porata kuin 6 pientä ylimäärästä reikää pohjalevyyn, joten ton mun vehkeen pystyy siis palauttamaan vakioksi takaisin hyvin helpolla. Saatikka nyt kun kytkin on tehty, niin eipä sekään ole ilmanen. Paras juttu on se, että ton vauhtipyörän ja kytkin kellon koneistusohjelmat on cnc-koneella, niin ainakin se ohjelmointi on valmiina.
Mutta kun tälle tielle on lähtenyt, ni ei mua ainakaan vois vähempää kiinnostaa palata .28:iin tossa autossa. Oli se sit mikä .28 tahansa. Tosin jjtp:n ratkasu kahdella 4,6:sella saattaa ola kanssa aika vihanen
Pari tuntii vielä niin ratas-startterikin pitäs olla valmis
Catiska, toi äijä-ständi Model Expossa ei muuten olis mitenkään dorka idea...
Hehhe hyvä homma että laitoit tälläsen topicin pystyyn :lol: Vai jjtp olisi toteuttamassa 2x28 koneista autoa, toivottavast ne olisi sitten SH koneita kaikilla mahdollisilla viritys palikoilla :D Onkohan siinä sitten sama periaate mitä mainitsin että 2 konetta vieretysten
Toi sun nelari näyttää harvinaisen fiksulta, joo en mäkään kyllä enään 28 palaisi jos tollanen peto olisi
Mä ostin kuule just kans tollasen 0.5litran tankin autoon, aattelin että vedän jeesusteipillä takalippaan kiinni mutta sulla se on hyvin toteutettu
Mulla olisi taas idea mutta tuskin koskaan niitä viittin toteuttaa, jos toin 500ml tankin sais jotenkin järkevästi autoon niin runkoa pitäisi pidentää ja etukardaania mahtaiskohan se olla ihan shitti ajaa? Meinaa sitten noi 2 konetta olisi kova sana ja eikä tarttis koko aika bensoja lirutella
Autolle sitten kertyykin painoa mutta kyl nyt prk 7hv 2x28konetta sitä ny liikuttavan siltinkin