Oma konversio viimeinkin sai sähköt ja kävin ekan akullisen ajamassa. Speksit:
Hb D8 Vorzan pohjalevyllä ja akkutelineellä. Hobbypro moottoripukki.
Hobbywing Xerun 150A esc, Leopard 4065 1800kv moottori.
18t pinion 44t muovinen kyoshon spurri.
2x3s 3200mah 30C avionics akut.
Akut lämpenivät aika reippaasti, motti oli vielä käsin kosketeltavissa. Tarviis pienempää pinionia ettei ottaisi niin kovasti virtaa mutta oli pakissa vain 15t joka ei yltänyt tuolla 44t spurrilla.
Oon ajellut tällä nyt 5S 4000mah turnigyilla ja niillä tuo 1800kv on sopivan leppoisa.
Tänään koitin myös 6S 3300mah Turnigya, on ihan kuin eri planeetalta mitä nuo orionin akut.
Teho on aivan järjetöntä, siis kuitenkin hyvin hallittavissa kun säätää expon radiosta ja punchin säätimestä kohilleen mutta kun antaa hanaa vähän reilummin niin renkaat ulvovat asfaltillakin, eikä pelkästään eturenkaat kun on diffiöljyt kohillaan.
Pikku pompusta kun tarjoo kaasun täysille niin 80+kmh keula pystyssä siipeä vasten :)
Ei tuu kyl tuo voimansiirto pitkään kestämään näitä tehoja, onneksi on 3kpl uusia periä lootassa.