Eipä sahaaminen auta. Just se jäädytys rivan väli, mistä kannan voisi sahata, onkin umpinainen.
Mahtanee olla kallista se timanttitöhnä?
Mahtanee olla kallista se timanttitöhnä?
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: "Ville Vainio"
mä ostan kitin ja 515e sis futaban met.rat.kuu.laak. :D voimaservon ohjaukseen ja kaasuun jarruun normi futaban.
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Onko kitissä ja rtr:ssä muuta eroa kun kone??? :|
Lainaus käyttäjältä: "Mika"Lainaus käyttäjältä: "sandmaster89"Juup, kyllä krossit jyrää rata-autot mennen tullen.
Pöh! Näin voi väittää vain mies (poika) joka ei itse ole ajanut rata-autoja.quote]
Kyllä oon testannu kaverin v-onea. no aluksihan innostuin, mutta 5 minsan(+ 15 min harjoittelut) ajon jälkeen se rupesi jo maistuun puulta.
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"Täytyypä nyt hieman sotkea keskusteluanne off-topic asialla. Nimittäin, kun näitä teidän hintojanne kattoo.. Niin tulee mieleen muut krossit. Esimerkiksi Asso B4 ( http://www.rc10.com/shusting/CatalogHub/kitspecs_b4/rc10b4_kits.htm ), jonka hinta on muistaakseni 290e. Autossa on valmiina kaikki "hienoudet", mitä esim perus-ultimasta puuttuu. Auto on ylipäätään hyväksi todettu kisapuuhissa. Varmasti on kestävä auto. Varaosapalvelu toimii sujuvasti, eikä osien hinnatkaan varmasti ole ainakaan kyoshoa korkeammat.
Saako tuota autoa suomesta tilattua? Jos saa, nii mistä