Kirjoittaja Aihe: 1/8 rata-autot (C8 luokka)  (Luettu 325228 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #870 : 31.07.08 - klo: 23.16 »
Voin lähteä kisaamaan noita igt autoja vastaan vaikka yksi vaihteisena.

ei varmaan epäilystä ettenkö häviä, joten voidaan jättää aihe

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #871 : 01.08.08 - klo: 00.02 »
Kannatetaan Mikan ehdotusta. Itsellä ei ole rata-autoa ja tuskin heti tuleekaan mutta seuraan kuitenkin aihetta mielenkiinnolla. Nyt vaan on aika paljon ollut turhan päivästä juttua. Josko se loppuis hissukseen ja sais lukea taas tekniikkaan, ajamiseen ja kilpailuihin liittyvistä asioista.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear

Poissa kessi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #872 : 01.08.08 - klo: 08.44 »
nyt on saatu uusi c8 auto valmiiksi. joten tullaan näkemään ainakin tattiksella, joku c8 autosta kiinnostunut voi kysyä auto voisi olla kaupan.
C8, kyosho evolva, rex pr-21r01wc (m.rossi) ,picco 21 (Ielasi Daniele), Sanwa.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #873 : 01.08.08 - klo: 12.17 »
kaikkien muiden kolmen autot tai moottorit on hajalla ja varaosat tuskin ehtii
kisaan,ai mistäkö tiedän no kun ne on kaikki mulla huollettavana   :angry:
tosin Kessin auto olis huomiseks valmis konetestiin mutta sää tai jotkut muut kiireet
voi estää.


Eli onko mulla sitten ainoa toimiva auto tällä hetkellä???
Kai sun oma auto myös liikkuu???
Mutta ei kahdella autolla kisoja pystyyn saada :cry:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa sakke2

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #874 : 01.08.08 - klo: 14.14 »
Ei liiku ennenkuin vanha Novarossi saa uuden takalaakerin,kahdesta
muusta meni kiertokanki poikki ja muut sisuskalut mukana,
kyllä nää liikkuu krossi sylttysarjallakin mutta niinku näit radalla
niin ei kovin vauhdikkaasti,ratasylttysarjaa tuskin tänä kesänä on saatavana.
kyllähän kahdellakin autolla on hauska kisata jos ovat tasaväkisiä.

Poissa kessi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #875 : 01.08.08 - klo: 16.43 »
äsken käytiin testaa konetta. Pari kierrosta kerkesi ajaa ennen sadetta. Uusi kone on mulla ti viimeistään. Katotaan jos pääsen ajaa nykyisellä koneella vkl ?.
C8, kyosho evolva, rex pr-21r01wc (m.rossi) ,picco 21 (Ielasi Daniele), Sanwa.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
C8 kerhokisasarja kesällä 2009??
« Vastaus #876 : 05.08.08 - klo: 13.29 »
Moikka,

Hommasin sitten minäkin C8-auton ja kerran on käyty sitä jo ulkoiluttamassakin, kivaa oli.

Ajattelin että saataisko me järjestettyä ens kesänä taas pitkästä aikaa kisat noille autoille??

Hommassahan on perinteisesti ollut ongelmana se että noilla autoilla ajaminen ei ole edullista. Voitaisiin tässä syksyn, talven mittaan miettiä millä tavalla kisaformaattia ja sääntöjä muokkaamalla saataisiin mahdollisimman monta autoa viivalle, kuitenkaan liikaa tehoja kuristamatta..

Oma ehdotukseni on että ajettaisiin autoilla niin lujaa kuin ne luontaisesti kulkevat, mutta ajettaisiin vähemmän, kuin esim EFRAsäännön mukainen kilpailuformaatti edellyttää, esim seuraavasti:

- Eräharjoitus 1 (7min)
- Eräharjoitus 2 (7min)

- Alkuerä 1 (3 + 5min)
- Alkuerä 2 (3 + 5min)
- Alkuerä 3 (3 + 5min)
==> ajetaan yhtä parasta tulosta, kuten polttomoottorirata-autoilussa ajetaan

- joko Nousufinaali  (3 + 10min) (jos on yli 10kuskia)
- tai Finaaliharjoitus  (5min) (Finaalissa ajavat kuskit)

- Finaali (20min) (alkuerien 7parasta ja nousufinaalista nousseet 3)

...eli ideana säästää rengas- ja moottorikustannuksissa ja tehdä vähemmän harrastaneille hommaa vähän helpommaksi, osanottajia on niin vähän että lyhyt finaali riittää varmasti voittajan selvittämiseksi.

Tämäntyyppinen kisaformaatti saattaisi hyvinkin mahtua esim IGT-homman kanssa samanapäivänä ajettavaksi luokaksi.

-A-

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #877 : 05.08.08 - klo: 14.02 »
Uskoisin että mahtuu!

Poissa kessi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: C8 kerhokisasarja kesällä 2009??
« Vastaus #878 : 05.08.08 - klo: 14.05 »
hieno idea. ja nyt olisi 1 kpl ylimääräinen evolva uusi . vielä jos saadaan siihen kuski mukaan. niin hyvä.kannatan ehdotusta.
C8, kyosho evolva, rex pr-21r01wc (m.rossi) ,picco 21 (Ielasi Daniele), Sanwa.

Poissa IlkkaM50

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #879 : 07.08.08 - klo: 14.23 »
Jos C-8 kiinnostaa niin kannattaa vilkaista: www.123speedmodels.com

MrOllinmäki aivan oikein päätteli että C-8 on kallista - sen voin omakohtaisesti parin (tosin vanhan) Suomen Mestaruuden perusteella vahvistaa (ja siksi SM arvo siirrettiin TP-10 luokalle).
On hyvä miettiä kustannuksia ja päivän pituutta (koska ajetaan muiden luokkien kanssa) rajoittavia tekijöitä.
Mutta ei ole mikään pakko noudattaa EFRA-sääntöjä, jotka perityvät ajalta jolloin kierroslaskenta hoidettiin 10 silmäparilla + sekuntikelloilla, kynillä ja ruutupaperilla.

-vähemmän treenieriä (treenit on jokaisen oma asia - omalla ajalla)
-vähemmän eriä, mutta ajetaan aika-ajona (AMB mahdollistaa sen)
-3 peräkkäistä kierrosta lasketaan (vauhtia ei keinotekoisesti rajoiteta, mutta yrityksiä on useampia saman kokonaisajan puitteissa)
-enemmän autoja radalla (jos ajajakorokkeelle mahtuu)
-lyhyemmät nousu- ja pääfinaalit, rata huomioiden (esim. Tattarisuo kuluttaa enemmän renkaita kuin Hyvinkää)
 
C-8 oli varsin suosittua 1980-luvun puolivälin tienoilla. Ajajia oli kisoissa yli 70 per vuosi (3 luokkaa: stanu-8, formula-8 ja gt/c-8). Tämä siis ennen kuin autoista tuli "4-vetoisia rengassorveja joiden moottorit kesti yhden kisan, jos sitäkään" ja koko luokka melkein hävisi olemasta (ei vain meillä vaan myös muualla maailmassa).

Kuitenkin kehitys on kehittynyt, renkaat, moottorit, kaikki kestää paremmin (eikä tartte enää itse liimata rinkuloita vanteelle - yök). Kisaa pystyyn - kannatetaan.

terveisin
Ilkka M.

PS.ratapolttiksen japanin historiaa osoitteessa: www.kyosho.com

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #880 : 08.08.08 - klo: 10.10 »
**********
...the guy with beard on the right, with Leo Hongisto in the "Wildest 1/8 track World Champs ever" in carnoux/France year 1983 when the owner of the track stole the results of the final and tried to declare the French driver the winner! Oh, those times ! It has been a great fun and great racing...
**********

Jepjep, ne on osanneet tuon rehdin kilpailemisen jo "1983".

-A-

Poissa jrkk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #881 : 08.08.08 - klo: 10.44 »
SG:tä ulkoilutettu jälleen ja nyt oli alla uudet renkaat. Tilasin borderista Motonican renkaat ja ne sopi offsettien puolesta just eikä melkein, taka-akseliin piti sorvata puslat kun akseli on 10mm ja nyky autoissa 12mm.
Eturenkaat sopivat suoraan, mutta kun kiinnitys on tossa SG:ssä lukkorenkaalla niin vanteen ja lukkorenkaan väliin piti laittaa sopiva prikka joka sitten vaihtui o-renkaaseen.
Renkaat oli 35 shore ja pitoa aivan toisella lailla kun vanhoissa kuivissa foameissa.

Sain ajettua jo ihan kivasti, kunnes kone sammui yllättäen ja viaksi ilmeni pimeä tulppa. Uutta tulppaa kehiin ja ajamaan, no hetken päästä meni tulppa taas. Kaiken kaikkiaan sain menemään 3 tulppaa ja lisäksi vielä kone taisi leipaista, (ei pyörähdä yläkuolon yli) en ole vielä avannut mottia mutta siellä on varmasti pyttysarjan vaihto edessä.
Kohta vaan loppuu osat tohon yli 20 vuotta vanhaan opsiin ja nyt täytyisi miettiä joku uusi kone.

Täten siis kyselen täältä että mikähän kone pitäisi hankkia, nyt täytyy kuitenkin tunnistaa auton vanha tekniikka,
kuskin heikohko ajotaito sekä se ettei kilpailla ole tarkoitus eli budettiluokan kone mikä kestää ja on kohtuullisen helppo säätää ja mihin on varaosa puoli kunnossa (hinnan kuin saatavuudenkin puolesta)
Vertailuksi vanhan ops:n tuoteluettelo kertoo tehoksi 1.75 hp ja 26 000rpm joten aikapitkälti mikätahansa nyky moottori pieksee ton mennen tullen, .28 olis myös vaihtoehto koska siis kilpailtua ei tolla tule.
Näytti olevan tuolla myydään osastolla igt:n vakio .28 kone pilleineen, olisko siinä mitään järkeä ?
Entäs SH:n tai axe rossin koneet, team infinityn samuraista ei ole ollut pitkään aikaan juttua eikä jp-nitron sivuillakaan sitä enää ole, oliko siitä esim Mika-R:llä minkälainen kokemus proceedissä ?

Toisaalta himottais IGT kun se olis mun käyttötarkoitukseen ehkä sopivampi kun esim nyky C8 autot keppivetonsa takia,
mut tiiä näistä nyt sitte, C8:t on kuitenki aika makeen näköisiä leveine takarenkaineen ja lola koreineen.

Lähden nyt toteamaan väljän kiertokangen ja metallin palan jossain välissä.
 

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #882 : 08.08.08 - klo: 10.56 »
Kyosho vakiopannussa ei ole järkeä. Niinkuin ei oikeestaan missään krossikoneessa, ne ei toimi C-autossa.

Itsellä oli RB S7 II ratakone Proceedissa. Ihan jees, mutta kisaamiseen ei siitä ollut. Tosin kuudesta autosta kolme tuli maaliin, minä kolmantena. Joten siinä mielessä oli hyvä.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #883 : 08.08.08 - klo: 12.32 »
Mä en tiedä miten hyvin tuossa autossa kestää voimansiirto nykykoneita, mutta ainakin kierrosalueen puolesta krossikone olisi lähempänä noita annettuja arvoja, kuin nykyinen onroad-moottori. Siinä MikaR on kyllä oikeassa että ajotuntuma ei ole kovin hyvä sileän radan ajamiseen.

Jos haluat miedomman moottorin, joka kuitenkin käyttäytyy kuten ratakoneen pitääkin, niin olisiko mitään ajatusta asentaa autoon TP-10 luokan moottori?? Taitaa vaan olla massaa liikaa tuollaisessa vanhuksessa pikkukoneelle.

Tuollainen voisi kanssa tulla harkintaan:
http://www.the-border.com/product.php?productid=29047&cat=524&page=1

-A-

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: C8 kerhokisasarja kesällä 2009??
« Vastaus #884 : 08.08.08 - klo: 12.51 »
Moikka,

Hommasin sitten minäkin C8-auton ja kerran on käyty sitä jo ulkoiluttamassakin, kivaa oli.

Ajattelin että saataisko me järjestettyä ens kesänä taas pitkästä aikaa kisat noille autoille??

Hommassahan on perinteisesti ollut ongelmana se että noilla autoilla ajaminen ei ole edullista. Voitaisiin tässä syksyn, talven mittaan miettiä millä tavalla kisaformaattia ja sääntöjä muokkaamalla saataisiin mahdollisimman monta autoa viivalle, kuitenkaan liikaa tehoja kuristamatta..

Oma ehdotukseni on että ajettaisiin autoilla niin lujaa kuin ne luontaisesti kulkevat, mutta ajettaisiin vähemmän, kuin esim EFRAsäännön mukainen kilpailuformaatti edellyttää, esim seuraavasti:

- Eräharjoitus 1 (7min)
- Eräharjoitus 2 (7min)

- Alkuerä 1 (3 + 5min)
- Alkuerä 2 (3 + 5min)
- Alkuerä 3 (3 + 5min)
==> ajetaan yhtä parasta tulosta, kuten polttomoottorirata-autoilussa ajetaan

- joko Nousufinaali  (3 + 10min) (jos on yli 10kuskia)
- tai Finaaliharjoitus  (5min) (Finaalissa ajavat kuskit)

- Finaali (20min) (alkuerien 7parasta ja nousufinaalista nousseet 3)

...eli ideana säästää rengas- ja moottorikustannuksissa ja tehdä vähemmän harrastaneille hommaa vähän helpommaksi, osanottajia on niin vähän että lyhyt finaali riittää varmasti voittajan selvittämiseksi.

Tämäntyyppinen kisaformaatti saattaisi hyvinkin mahtua esim IGT-homman kanssa samanapäivänä ajettavaksi luokaksi.

-A-


Huomasitkos Olli yhden asian. Olen myös kysellyt Mikalta että voidaanko tulla LS-5 luokan autoilla ajaa samana päivänä kuin igt.eet mutta ei minkäänlaista vastausta edes ole saannut, eikä edes YV.nä (eikä puhelimeenkaan). Mitenkään hän ei ole sitä voinnut missata,  katson että siinä on 2 syytä tähän.

1 ei tykkää koko lajista, (LS-5) kaipa nämä ovat sitten liian näyttäviä ja liian kestäviä sitten :undecided:
2 ei tykkää minusta, ei haittaa, ei minusta tarvitse tykätä, mutta koko LS-5 luokka kärsii tästä.

Joten Antti, kaipa olet sitten mukavampi kaveri ja ajatte mukavempaa/kivempaa luokkaa sitten. :huh: Mika muuten vastasi sinulle 30min sisään.

Jerzi :wink:

PS Katsotaan kuinka kauan kestää ennenkuin saan vastauksen :huh:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #885 : 08.08.08 - klo: 12.58 »
Mikä helvetin vastaus velvollisuus mulla on.. Ja sitä paitsi olen vastannut sinulle sekä YV:llä että tekstarilla (puhelimitse) että kysy Laitisen Mikolta (MikkoL), hän järjestää tätä tulevaa kisaa.
En halua työntää päätösvastuuta yksistään Mikolle mutta hän on ohjannut sisäistä keskustelua. Tämä on GT kisa joten keskustelua ei käydä julkisesti välttämättä. Syy on se, että teillä oli juuri äskettäin 2 vitoskisaa ja toisaalta se että kaikki eivät halua sotkea luokkia samalle päivälle.

Jos C8 autoja saadaan viivalle niin **uskoisin** että mahtuu mutta toisaalta kovin epävarmaltahan tuo näytää.

Eli pidäpä pienempää suuta Jerry. Ja jätä arvailut mistä minä pidän tai en pidä. Yhdessä kohtaa mainitsit täällä forumisssa että olen haukkunut sinua, mikä sekään ei pidä paikkaansa.

ps. Juurihan tarjosin sinulle mahdollisuutta osallitsua GT kisaan olisin lainannut vvehkeitäkin mutta ei näköjään kelvannut. Unohda koko juttu.
« Viimeksi muokattu: 08.08.08 - klo: 13.04 kirjoittanut Mika R »

Poissa jrkk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #886 : 08.08.08 - klo: 15.02 »
Joo ei kyllä mitään alle .21 konetta mutta ei kireää kisakonettakaan.
Voimansiirron oslta näkisin että ei ole ongelmia sillä kardaanit ja vetarit on todella tuhdin näköistä
terästä, diffit ja rattaat myös aika järeitä.
Crossi koneessa ei milestäni ole sinänsä ongelmaa mutta en kyllä ole ammattilainen enkä edes kokenut harrastaja
joten ehkä se niin on.

Tsekatkaas kuitenkin toi:
http://www.rcmodelstore.com/catalog/product_info.php?products_id=3085

tossa mainitaan että mikätahansa onroad sovellus ??

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #887 : 08.08.08 - klo: 15.38 »
Joo ei kyllä mitään alle .21 konetta mutta ei kireää kisakonettakaan.
Voimansiirron oslta näkisin että ei ole ongelmia sillä kardaanit ja vetarit on todella tuhdin näköistä
terästä, diffit ja rattaat myös aika järeitä.
Crossi koneessa ei milestäni ole sinänsä ongelmaa mutta en kyllä ole ammattilainen enkä edes kokenut harrastaja
joten ehkä se niin on.

Tsekatkaas kuitenkin toi:
http://www.rcmodelstore.com/catalog/product_info.php?products_id=3085

tossa mainitaan että mikätahansa onroad sovellus ??

No ainakin toi on edullinen, osta ja kokeile, ei siinä mene paljoa rahaa hukkaan jos ei toimi.

-A-

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #888 : 10.08.08 - klo: 18.59 »
Tuo novarossin jota kone jota ehdotettiin borderista niin löytyisi myös tuolta rcmodelstoresta, hintakin on n.60e halvempi. Olisi varmaan ihan mainio tuohon jos meinaa ettei kestä kaikkein tehokkaimpia, eikä ole hinnalla pilattu, mutta kuljettaa silti varmaan ihan mukavasti(näin ainakin kuvittelisin..).Ja tuolta rc modelstorestahan sai halpoja renkaita myös. Eli tämä:
http://www.rcmodelstore.com/catalog/product_info.php?cPath=92_97&products_id=2750
Tuossa vielä yksi huokea vaihtoehto:
http://www.rcmodelstore.com/catalog/product_info.php?cPath=92_97&products_id=3084
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa jrkk

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #889 : 10.08.08 - klo: 19.46 »
Kaikki nuo on katsottu kyllä. Meinaatko Arska että toi picco olis parempi kun se axerossi ?
Toi novarossi olis tosiaan varteenotettava vaitoehto. Vaikuttaa edulliselta puljulta tuo, postitkaan ei pahat kun kokeeksi tein tilausta niin moottori, pilli ja pikku sälää olis ollu noin 15€. Eikä tarvi tulleista murehtia.

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #890 : 11.08.08 - klo: 19.45 »
Taitaa tosiaan olla tuo picco turhan laiska versio, varsinkin kun sen axe/rossin saa samaan rahaan. Eikä tuo novarossikaan paljon kalliimpi ole. On tosiaan edullinen pulju tuo rcmodelstore ja tilauksetkin ovat tulleet asiallisesti perille. Löytyy muuten tuota novarossin n21-3t konetta sinisellä ja liilalla kannella. Siinähän taitaa olla vaihdettavissa erikokoisia "kurkkuja" kaasariin, tiedä sitten sisältyykö hintaan, joidenkin liikkeiden kyseisen koneen kuvissa ovat vaihto kurkut kuvissa mukana mutta ei ne erikseenkään paljon maksa.
Tuossa olisi vielä linkki toiseen puljuun josta saisi samaan 159 euron hintaan novarossi n21-5t koneen, 7 porttinen olisi 199e.
http://www.mkracing.info/product_info.php/info/p28394_NOVAROSSI-N21-5T.html/XTCsid/emvs0cvs98sv2v99ud0f176q93
 
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa kessi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #891 : 11.08.08 - klo: 20.52 »
C8 autoon edullista peruskonetta. tämä kannattaa kattoa.
tähän saa samasta liikkeestä myös vara osat koneeseen sama kuin grp ja tohon 20 euroa lisää saa tehokkaamman 7 porttisen
 http://www.rcmodelstore.com/catalog/product_info.php?cPath=92_97&products_id=3181
C8, kyosho evolva, rex pr-21r01wc (m.rossi) ,picco 21 (Ielasi Daniele), Sanwa.

Poissa kessi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #892 : 12.08.08 - klo: 23.28 »
tänään oli  C8 autoja 3kpl ajamassa tattiksella.
C8, kyosho evolva, rex pr-21r01wc (m.rossi) ,picco 21 (Ielasi Daniele), Sanwa.

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #893 : 12.08.08 - klo: 23.36 »
ja mä eli neljä.

-A-

Poissa kessi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #894 : 13.08.08 - klo: 00.18 »
arska ei tänään päässyt, mutta lupasi että on seuraavan kerran kun sää sallii mukana.
lisäksi yksi ostaja ehdokas oli erittäin kiinnostunut tänään radalla yli määräisestä evolvasta mikä on myynnissä.
itse sain ajettua uuden piccon evo2 koneen sisään. ja voisi sanoa että olen tyytyväinen koneen suorituskykyyn. toiseen koneeseen rexin genguruun verraten vaikea sanoa ei paljon jää picco ainakaan rexistä mutta ajajasta riippuu tietysti sekin tattiksen radalla. 
C8, kyosho evolva, rex pr-21r01wc (m.rossi) ,picco 21 (Ielasi Daniele), Sanwa.

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #895 : 13.08.08 - klo: 11.31 »
Moi,

Halutteko ajaa GT kisan ohessa Sunnuntaina ?

Varmaan riittäisi pari lyhkästä vetoa esim. á 20min.

Saatais vähän kierrosaikoja teillekin. Vai onko ne tiedossa? Kiinnostaisi kuulla....

Poissa kessi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #896 : 13.08.08 - klo: 11.48 »
tietenkin mukana ollaan .
C8, kyosho evolva, rex pr-21r01wc (m.rossi) ,picco 21 (Ielasi Daniele), Sanwa.

Poissa miksalo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #897 : 13.08.08 - klo: 12.32 »
Tulossa ollaan jos ei satele.
Täytyy vaan saada eilisen tuhot korjattua pikaliimalla
ja selvitettyä eilisten radiohäröilijöiden syy.
Tuli kokeiltua C8:sin lento ominaisuuksia,hyvin lensi mutta aika huono laite laskeutumaan.
Pari kuvaa eiliseltä.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Poissa MrOllinmaki

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #898 : 13.08.08 - klo: 12.45 »
Moi,

Halutteko ajaa GT kisan ohessa Sunnuntaina ?
Varmaan riittäisi pari lyhkästä vetoa esim. á 20min.

Saatais vähän kierrosaikoja teillekin. Vai onko ne tiedossa? Kiinnostaisi kuulla....

Mä voisin tulla kans, mut ajaisin mieluummin useita lyhyempiä vetoja kuin pari pitkää. Kone on vasta yhden kerran ollut radalla ja sitä pitää viel ens kerralla olla säätämässä vähän joka välissä. Kelpaisiko esim 6 * 5min tai 4 * 10min?? Vaikka silleen että jokaisen kaksi parasta tulosta lasketaan yhteen ja sen mukaan pistetään kaverit järjestykseen??

Mun mielestä samaan lähtöön vois laittaa halukkaat C8 ja TP10 autot.

Oliks teillä sellanen ajanottosysteemi että personalponderit toimii vai ei??

-A-

Mika R

  • Vieras
Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« Vastaus #899 : 13.08.08 - klo: 12.52 »
Ei ole personal ponderit vaan tulee talon puolesta.
Huom! Ponderille pitää tehdä jatkojohto josta se on helposti liitettävissä/irroitettavissa

MikkoL rakentaa ohjelmaa. Sopikaa keskenäänne ja kertokaa hänelle mitä haluatte.
Osallistumismaksu koskee myös titten teitä (oliko se 10e).