Tämä vaikuttaa aivan puhtaasti nyt vain siltä että servojen keskitys on tehty pieleen.
Eli ohjaimesta trimmit keskiasentoon ja radioihin virrat päälle.
Laitetaan servovarsi servoon siten että se on neutraali asennossa...
Eli ei avaa kaasua, eikä jarruta.
Tuo taas että yrittää kääntää renkaita, ei johdu mitenkään latauksesta tai muutenkaan virran vähyydestä.
Yksinkertaisesti vakioservo on aivan riittämätön tämän auton ohjaukseen.
Voimaa tarvitaan VÄHINTÄÄN 8 kiloa.
Itse en kyseiseen autoon laittaisi 13 kiloa heikompaa servoa.
Ja kun hommataan sitä vahvaa servoa niin otetaan huomioon sitten myös se nopeus.
Ohjaukseen tarvitaan myöskin kohtalaisen nopea servo.
Yli 0,1 ei mielellään saisi paljoa mennä.
0,2 on jo aivan liian hidas.