Nyt osui maalin väri oikeaan, niin oli pakko ihan rekisteröityä kommentoimaan. Tuolla erässä ajoi mun huomioiden mukaan vaan kaksi sinistä autoa,
joista mulla toinen tummemman sininen(streamistähän sen vois tarkistaa). Mulla ei ole ainakaan mitään houkutusta ajaa turboilla/boosteilla, päinvastoin.
Mä tarkistin moneen kertaan, että varmasti on nollat asetuksissa, nopari vilkkuu ja auto toivotun painoinen. Sehän tossa stokissa oli just se tarkoitus.
Ainoa ero mitä keksin oli se, että omassa autossa oli iso pinjoni(33) sillä mä sain suoran loppuun mennessä kovan vauhdin, mutta mutkissa se oli kyllä auttamatta liian iso.
Toi xr10 jättää kyllä nopeimmat kierrokset moottorista muistiin jos tässä täytyy jotain vielä todistella.
Se mitä tohon vilkutuksen tarkastukseen tulee, niin se ei olis kyllä iso vaiva vilkaista vaikka siinä ennen erän alkua, jäis ainakin turha spekulointi pois varikolta. Taitaa olla muutenkin melkein kaikilla läpinäkyvä "lasi" korissa, eli sen kurkkauksen vois tehdä vaikka kori olisi kiinni. Mä en ainakaan suutu vaikka joku haluaisi tulla erän jälkeenkin kurkkaamaan mun noparin, jos on herännyt epäilys erän aikana.
Toi oli kyllä hauska profiili ajaa ja ihan mahtavaa että saatiin täysi erällinen kuskeja. Oli hyvä meininki kiitos siitä järjestäjille ja muille kuskeille.
Ainoa asia mitä muuttaisin noihin lähtöihin jos kantautuu idea päättäjille:
Voisko scn ja stokin vaihtaa toisinpäin?
Täyden nelkkuerän jälkeen oli korrikuskeilla 10 nostajaa neljälle(vai viidelle) autolle. Vastaavasti täys erällinen stokki kuskeja neljälle RTR-kuskille.
Tavote on tietysti pysyä 5min pystyssä, mutta se on ainakin mulla mahdottomuus.
Toivottavasti saadaan seuraavaan kisaan yhtä paljon tai vielä enemmän kuskeja mukaan.
Asko, pitkää viestiä pahoitteleva tummansininen Xray