Traxxasissa tuskin vakiona mitkään liukulaakerit on, joten niistä ei varmaan huolta.. kannattaahan se tietysti käsin renkaita pyöritellä ja todeta, että ne rullaa suht normaalisti ( vetävällä akselilla toki vastusta on - mutta ettei se pyörä ihan jumi.. ).
Suurempi todennäköisyys jumituksille löytyy liikaa kiristetystä moottorin pinjonin ja spurrin suhteesta ( eli ne kaksi ekaa ratasta moottorilta päin katsottuna, pieni ensin ja sitten isompi.. ne ei saa olla liian tiukalla toisiinsa - jos, niin löysää motin kiinnitysruuveja ja tuikkaa vaikka sanomalehden sivun pala rattaiden väliin ja kiristä sitten - ei mene liian tiukalle..)
Tuo moottorin "tulikuumus" on vähän suhteellinen käsite - jos se sormea polttaa, niin ei vielä välttämättä ole epänormaalia - hommaat semmosen infrapunalämpömittarin, sillä on helppo seurailla lämpöjä mm. tuosta ja miksei vaikka saunasta, jääkaapista ja omasta päästä, jos sieltä vaikka joskus savu nousee
Jos sen koneen lämpö on jotain vaikka 60-80°C, niin ihan ok - sormea polttaa kyllä varmasti