Tuosta oli juttua viimeiksi muutama sivu sitten. Kyseessä on lisäkammio joka tulee kaasuttimen ja sylinterin väliin tarkoituksena parantaa moottorin täytöstä alakierrokksilla. Ilmiö on saman tapainen kuin 2T-moottorin pakoputkessakin, eli resonanssi-ilmiön hyödyntäminen halutulla kierroslukualueella ja näin "tuupata" moottoriin lisää ilma/polttoaineseosta. Tuo ei tietysti toimi kuin tietyllä/tietyillä kierroslukualueilla, riippuen mille taajuuksille tuo on viritetty, sekä koska sitä tehdään vain yhtä kokoa, riippuen moottorista mihin se asennetaan.
Huipputehoa tuo ei tuo lisää, mutta tietyille kierrosluvuille lisää vääntöä/tehoa, huipputehon alueelle tuota ei ole viritetty. Tehonlisäys ei mitään valtavaa luokkaa, jää jokaiselle itse punnittavaksi, onko hinta/tehosuhde sopiva.