No helvata! pakko kyl osallistuu näihin kapinoihin!!!
Hienoa! Toivottavasti mahdollisimman moni tekee samoin!
Tämä on hyvä mahis samalla tutustua kilpailemiseen rennossa ilmapiirissä ja saada vinkkejä autoihin "pro" kuskeilta kuten Juha Sartesuo ja muutama muu, jotka ovat pitkän linjan Kyosho kuljettajia mm. krossiluokassa.
Ponderin ja ajokaluston hankinta on kertakustannus, kisat ovat ilmaisia, sen jälkeen maksaa pääasiassa vain polttoaine ja renkaat. Hyvä puoli tässä että IGT ei syö renkaita mielettömiä määri koska auto on verrattain kevyt. 16% nitro sopii hyvin, joka on hieman halvempaa kuin 25%
Ihan mielenkiinnosta, tässäkun on talvi aikaa ropata autoa niin kertokaapa minkälaisia diffiöljyjä te olette tänä kesänä ehtineet kokeilemaan? Ilmeisen "paksuja" öljyjä jengi on käyttänyt?
Tuolta ulkomaan keskusteluista lueskelin että joku oli päätynyt kokeilujen jälkeen 10000/7000 set upiin.
Moi Janne, missasitko mun setupin edelliseltä sivulta :)
Kisoissa kävi jotku kuikuilee auton setuppia - ei ole hienoa kuponkia täytettynä mutta tässä omani lyhyesti:
Etu
diffi 60K
camber 0
haritusta 0
Taka
diffi 3K
camber -2
aurausta 3
Iskarit Losi 70wt joka kulmassa
Maavara noin ~15mm edessä ja takana + vähän droopia (jonkun verran mutta ei paljon)
Alumiini iskarit, ACRE jarrupalat ja SP jarrulevy, nopeat servot, vakaimet ja jäykkärit edessä ja takana, välitys 15/46 21/40
e: 10K edessä on minusta liian laihaa. Enemminkin 100K (ethän tiputtanu yhtä nollaa pois:) ja taakse tuo 7K.
Olen menossa baanalle tänään. Toivottavasti joku muukin pääsee mukaan!