Minkälainen ajopeli on käytettävyydeltään jne?
Noihin?
hmm... niinno mä olen ajanu savagella 2l,
käynnistys on helppoa, varsinkin rotostartilla.
Auto tuntuu kaikinpuolin toimivalta, tosin semmonen vika löyty... etu/taka periin pääsee käsiksi pohjan kautta niiden päällä on tuollaset mustat muovit, ne kun aukasee niin näkee perän sisään.
Mutta, noi muovit vaan ei ole kunnolla kii (Tiiviit) tonne perän kannen ja ton mustan muovin väliin pääsee hiekkaa ja soraa... ja näkypä tuonne perään menneeen vettäkin... kun saan 25:en koneen niin katson onko nuissa perissä jotain vierasta nestettä, eli koitan valuuko vettä tms. ulos. Tiivistin tuon liitoksen ensihätään vaseliinilla, sitoo hyvin soraa ja pölyä itseensä samoin estää vedenpääsyä, eli ketkä ostatte uusia savageita, ensin perät auki ja pistäkää tiivisteliimaa siihen saumaan niin voimansiirrot pysyy puhtaina.
Vakio ohjain ei ole häävi, ilmoittaa ohjaimen virran vähyydestä siinä vaiheessa kun kantomatka on joitakin metrejä!
ilmootus vois tulla hiukan etukäteen,
maastossa savage on kotonaan... oli se vaan kiva möyriä maastossa kun riitti kun vähän katsoin reittiä kevyt painallus kaasua ja auto kiipeää melkoisen kivenkin yli.
Nopeutta on vähintään riittävästi, saapa nähdä mitä tuo 25:nen muuttaa autoa. Ajelin tuon 1l silleen että auto jo kulkikin hiukan, 21:llä koneella. Parin viikon päästä pitäis päästä ajamaan sisään tuota 25:sta.
Jousiin kaipaa jotain muoveja, roiskii aika kuraseksi jouset... eikä tee näille ollenkaan hyvää.
Itse kävin mietintää t-maxin ja savagen välillä, mutta voima ja koko käänsivät päätöksen savageen, enkä ole katunut. On siinä aivan erilailla alumiinia jo vakiona, maxin omistajat puolustautuu yleensä sillä että maxeihin saapi paljon osia, mutta kyllä jo towerin sivulta löytyy kymmeniä sivuja osia savageen. Ja korit, vanteet ja renkaat käyvät ristiin.
Että, täälläsiä, enempiä ei jaksa nyt tarinoida rupee oleen kello tarpeeks.