Hei kaikille
Olkaapa varovaisia tilatessanne tavaraa ulkomailta. Itse tilasin DINBALLista Spektrum radion. Ekan ajokerran jälkeen vastari meni mykäksi. Lähetin vastarin kuitteineen päivineen SPEKTRUMILLE, antoivat vastaukseksi että heidän takuunsa ei kata EU:n ulkopuolelta ostettuja radioita. Harrastekaveri osti samaisesta paikasta samanlaisen radion kahta viikkoa ennen mua, hänen radio sekä vastari meni muutaman ajokerran jälkeen mykäksi. Dinball pyyteli kuvia yms....loppujen lopuksi kehoitus ottamaan yhteys valmistajaan. Kaverini kumminkin sai SPEKTRUMILTA uuden radion ja vastarin takuuseen.
Tästä asiasta (kimpaantuneena) kyselin SPEKTRUMILTA heidän takuuasioista henkilöltä joka oli alunperin kieltänyt minun vastarin takuuseen menon. Hänen vastauksensa asiaan oli että takuuseen tullut radio+vastari oli käytännöltään ainutlaatuinen ja tämä ei ollut heidän "sääntönsä".HEH. Kysyin kumminkin vielä(ei vastausta vielä) että näytäisi minulle kohdan heidän sivuiltaan jossa lukee että takuu ei ole kansainvälinen, ainoastaan EU maihin. Nooh....ototellaan.
Uutta vastaria Spektrum tarjosi minulle kotiin lähetetttynä 44€ hintaan(nykykurssilla). Ei ole kallis, mutta periaatteesta haluan saada hyvän/paremman vastauksen takuuasioihin. Loppukaneettina ihmettelin että kun ei kumminkaan kasvokuvia ole lähetelty niin ei ainakaan "pärstäkertoimen" mukaan takuuasiat hoidu SPEKTRUMILLA.
Ja kuitenkin, asiat on pysyneet asialinjalla, eli mistään pottuilusta ei viesteissä ole kyse(minun suunnalta).
Ei sen kummempaa, kunhan tiedätte....viihdykettä se on tämäkin
-JUPE-