Kiihtyy!! :mrgreen: Hyvä kun pysyy hanskassa vaikka onkin neliveto ja vakio motilla. Vaikka kyllä sen sillä normi vaihteellakin sai lähteen ihan hallitsematomaan sladiin. :lol: Mutta ei oo kyllä ton laatikon myötä ainakaan huonontunut. En oo kyllä vielä säätäny sitä kakkosen mukaan tulo nopeutta vielä parhaaseen mahdolliseen set-uppiin mut joka tapauksessa KYLLÄ LÄHTEE :!:
Toi on kyllä upea juttu, Henkka! Hyvä että saatiin käyttöä tuolle vaihteelle; GS15R :n kanssa se on omiaan. Jos siltä tuntuu, voit hankkia siihen vielä vähän pidemmät välitykset (katso siitä ohjekirjasta jonka laitoin sulle mukaan), nythän se aika on lyhyillä ratavälityksillä eli kiihtyvyyttä on, mutta huippunopeutta voi vielä vähän nostaa tarvittaessa. Osat sopi vissiin sitten heittämällä? Ja sen racing kytkimen pitäs kestää kovempaakin runnomista.
Jos haluat että auto ottaa paremmin sladit eikä lähde niin helposti sellaiseen, suosittelen laittamaan silikoniöljyä diffeihin, esim wt40000 eteen ja wt20000 taakse, ja sitten tiivistämään ne silikonilla ettei öljyt tuu ulos..parantaa sekin menoa entisestään huomattavasti ja auto on paljon vakaampi ajaa (ei tuu sellasta kiharaa niin herkästi).
Sulla on vissiin vakio pilli siinä GS15R:ssä ? Vähän vakiota paremmalla pillillä saa siitä Kyoshon koneesta viimeisetkin tehot ulos, jos et haluu konetta vaihtaa vielä. Pillinhän voi hyödyntää sitten myöhemminkin.