Joo, hitto, vaikka niin vannoin vakion nimeen keke.
Mutta nyt kun henkka forumista ystävällisesti osti sen mun Novan niin pitihän tohon ostaa toi pilli, joka oli muuten todella halpa, käyrän kanssa vain $39 Towerissa. Ei oikein osaa ottaa vakavasti tota muffleria
vaikka rear exhaust siisti juttu onkin. Etenkin jos sinne HPI Challengeen joskus aikoo (tosin siellä pitäs sitten olla kunnon konekin, riippuu säännöistä).
Toi kansi nyt on aika turha, mutta edullinen sekin ja GT-One kopan kanssa tulee mukavan ylös/ulos joten jäähdytys on taattu (mikään ei ole niin ikävää kuin huono jäähdytys --> huono käynti).
Isomman OFNAn tankin laitan vielä kun se tulee --> pidempi ajoaika.
Toi "oil spill" suoja on vissiin ihan hyvä käytännössä, kun tossa FE:ssä ei taida olla kaikista paras etupään laakerointi ja taitaa vähän vuotaa. Öljy tulee muuten sopivasti jarrulevylle jos vuotoa on.
Mutta mitään hiilikuitu tai alumiiniosia en hanki, enkä kalliimpia iskareita tmv. Tässä mielessä ajellaan ihan vakiolla. Yks mikä tekis mieli vielä hankkia on isompi 2-neulainen kaasari, mutta vasta kun näkee miten toi 1-neulainen suoriutuu.
Jos 2-vaihteinen osoittautuu huonoksi, kuten jotkut väittää (ei vaihda pehmeästi ja joutuu luisuun jos vaihtaa kurvissa) niin sitten jätän sen pois. Toisaalta Tattarin kurvit ja suorat ovat sellaiset että vaihtumisen pitäs tapahtua aika lailla suorilla joten suuria ongelmia ei pitäisi tulla. Saapa nähdä.