Laitetaan parit kuvat taas, nyt on akkukotelot enää testiä vaille, muutoin valmiit. Löytys kaapista tuollasta tarranauhaa niin sai kotelot valmiiksi.
Kotelon kyljet on "täyttä" alumiinia, pohjaa on kevennetty yhdellä 30mm reijällä ja 38mm reijällä.
Akut on käännetty sisäänpäin, niin ei tarvii tehdä mitään pidempiä johtoja yhdys liittimiin, keskidiffin tuesta piti hiota nuo jarrulevyjen kiinnitys kohdat pois että mahtuu akut helpommin noin päin.
Mutasuojatkin sain paikalleen kun leikkasin puolet pois tuosta osasta mikä tulee pohjalevyn päälle.
Jousituksen kanssa on/oli ongelmaa, kun pitäisi olla jäykemmät jouset, mutta kun ei tahdo löytyä, on kokeiltu Losin "purple" jousia ja Reckward Tuningin extra hard jousia, lopputulos oli että Hobaon harmaat on jäykemmät. Laitoin eteen takapään jouset, meni aikas tarkalle kun ei tarvii edes esijännitystä edessä että on sopiva maavara, takaa sai ottaa hiukan esijännitystä jopa pois kun uudet akut on hieman kevyemmät.
