Itse ajoin koko keikan yhdellä lipolla, se ei koitunut mitenkään ongelmaksi
Aikaisemmin puhuttiin että jos ajetaan kisaa nousufinaali formaatilla niin yksi akku on ongelma...
Eihän se yksi akku ongelma tosiaan ole kun erien välillä on aikaa tunti, kun siinä ajassa lipo on käytännössä jo täysi... kun akku ei koskaan mene lähellekkään tyhjää.
Mutta jos ajetaan tosiaan nousufinaali formaatilla niin eipäs onnistukkaan enää.
Erien välissä kun ei olekkaan kuin korkeintaan esim 30 minuuttia ja sekin hyyyyvin väljällä aikataululla ajettuna, niin se on siinä ja siinä riittääkö edes 3 akkua yhden laturin kanssa.
Itsekin kyllä mieluiten ajaisin nousufinaalityylillä ja pidemmillä erillä, kuten polttiskrossissa...
Tosin siitä tulee mieleen taas yksi varjopuoli näillä sähköautoilla jotka tuntuu olevan todella herkkiä.
Omalla kohdalla eka finaali jäi kesken, kuten myös toisella osapuolella.
Kaveri hyppäs hyppyrin pieleen ja tarvitsi nostajan apua... nostaja kirmas nopeesti paikalle, toimi oikeaoppisesti ja katsoi hyppyriinpäin ettei tule autoa ennenkuin heittää auton takaisin radalle... No mutta satuinpas tulemaan kohtuu vikkelästi ja oli ilmassa samalla kun näin että nyt tulee auto takaisin radalle... SPRÄNKS... iskari poikki ja toiselta tukivarsi poikki.
Molempien hiitti jäi siihen.
Nousu formaatilla olis jääny koko kisa siihen, mutta nyt ei haitannut pätkääkään vaan pysty keskittymään kahteen seuraavaan finaaliin.
Hyviä ja huonoja puolia siis.