Enpä tiedä, meneekö mullakaan homma oikein, mutta olen säätänyt diffin kahdella työkalulla, toisella pidän poikittain vastaan toisen puolen hahlosta ja pultin kiristyksen teen "hienomekaanikon kuusiomeisselillä". Tuossa momenttivarsi on jotain 5-10mm ja herkästi sormilla kääntämällä tuntee, kun pultti "pohjaa". Kunhan vaan ottaa pulttia riittävästi auki ja siitä kääntää yhdellä liikkeellä loppuun, ettei pysähdy välillä. Kuten momenttiavaimessa, juu nou.
Siitä "kiinni"-asennosta sitten käännän mieltymysten mukaan aukipäin hieman, edessä taitaa olla 1/8 kierros ja takana 1/4-3/8 kierrosta auki. Ja diffin sisällä käytän SKF-laakerirasvaa ja pultinkannan alla kuulissa Asson mustaa molyrasvaa. Taitaa vaan takadiffi avautua itsestään, kun nyt meno tuntuu etuvetoisemmalta, kuin ennen.
Ajot on siirtyneet enemmän tuonne Xray-Firestorm-osastolle, joten taidan vaihtaa toiset sähköt kiinni Assoon ja tehdä tästä 2,5v pojalle harjottelupelin. Ylimääräiset osat (Castle combo, renkaita, varaosia jne jne) saattaa löytää tiensä tuonne myyntiosioon illan mittaan...
Tomi