Nyt rupeaa palamaan käpy tuon durangon kanssa. Millä ihmeellä sen slipperin ulostulojen/spurrin väpätyksen saa loppumaan. Varmasti auto olisi hyvä, jos se toimisi, mutta ei niin ei.
Viikonloppuna oli tarkoitus testata ensimmäistä kertaa autoa radalla ja tuloksena oli 2m radalla ajoa.
Pinjonin ja spurrin välystä ei saa säädettyä millään kohdilleen, kun yhdestä kohti saa välyksen kohdalleen, niin pienen pyöräytyksen jälkeen ratasvälys on joko liian pieni tai sitten hampaat hyppii jo ylitse!
Sain takuuseen uuden slipperiakselin, jolla ulostulojen ylimääräinen liike hieman pieneni, muttei poistunut kokonaan. Spurri pyörii silti "epäkeskona" ja tasosuunnassa kierosti. Mahtaakohan olla spurrissa itsessään vika.
En oikein hahmottanut Vesan viestistä mitä tarkalleen tarkoitti sillä "kuusiokolo kohdan" dremelöimisellä.
Se räpätys ja pärinä on jotain niin infernaalista, ettei autolla kyllä uskalla ajaa metriäkään. Slipperin kun ottaa pois ja pyörittelee diffejä kardaaneista, niin ne ovat kyllä oikein herkät, eli ongelma on nimenomaan jossain kohti slipperiä. Mieleen juolahti myös, että voisiko vika olla moottoripukissa ja muovisessa keskibulkissa? Ensiksi menee kokeiluun uusi spurri, mutta epäilen kyllä, ettei vika ole siinä, kun ulostulotkin vatkaa kahdella eri slipperiakselilla.