Kirjoittaja Aihe: Durango DEX410  (Luettu 243513 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #270 : 23.02.12 - klo: 09.21 »
Erilainen vaihtoehto dexiin



Lisää kuvia ja muita tuotteita: http://www.bugleboyracing.com/index.php?pageid=1

Ja samasta korista löytyy ehkä jopa parempia kuvia ooplen keskustelusäikeestä, linkki



Samalta jantterilta löytyy korit myös DEX210 ja losin 22. Durangon koreihin on myös ammeet jos haluaa suojata pohjalevyä.

Ajattelin tilata itselleni korit nelkkuun ja tuuppiin, jos jotakuta kiinnostaa osallistua tilaukseen ja säästää postikuluissa niin laita YV
Old fart

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #271 : 16.03.12 - klo: 09.57 »
Aloitin tuota V3 durangon kasaamista eilen ja silmiini pisti useiden osien huono laatu. Esimerkiksi diffikoteloon tulevissa pikkurattaissa oli valupurseita niin paljon, että kasaan laittaessa purseet ottavat pyörittäessä kiinni "x-akseliin". Viilalla näistä varmaan selviää.
Lisäksi keskivetareita kasatessa tuli erikoinen ongelma. Nivelestä tulee jäykkä toiseen suuntaan käännettäessä kun tapin "varmistusruuvin" kiristää kiinni. Ruuvi auki, niin ongelma häviää. Riittää, että ruuvin kiristää pikkurillin ja peukalon välissä kiinni, niin nivelestä tulee heti huomattavan jäykkä.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia, vai johtuuko tämä durangon tehtaan kiireistä johtuvasta laaduntarkistuksen heikkenemisestä?
En ole törmännyt tälläisiin osien laatu/viimeistelyongelmiin missään kasaamassani autossa. (2kpl Asso, 2x Xray T2/T3)
« Viimeksi muokattu: 16.03.12 - klo: 10.22 kirjoittanut CallidaC »
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #272 : 16.03.12 - klo: 10.09 »
Xrayn osien laatuun ei juurikaan muut firmat pääse, toinen juttu on sitten se miten laitteet toimii :)

Ite kasasin omaa Dexiä noin viikon viime kesänä, koska about jokaista osaa piti mitata ja mallata ja viilata että ne meni paikalleen ja voimansiirrosta sais herkän ja hiljaisen. Ainakin kaikissa mulle toimitetuissa slipperiakseleissa/levyissä oli mielestäni sellanen vika, että joko akseli tai ne levyjen aukot on valettu vinoon, koska varsinkin taempi slipperiakselin ulostulo vatkasi niin hemmetisti ettei kaasua voinut antaa edes ilman renkaita pöydällä.

Ratkaisin ongelman dremelöimällä slipperiakselin kuusiokoko-kohtaa akselissa (johon levyt tulevat) hieman pienemmäksi, jolloin se kiristettäessä vetää automaattisesti itsensä vetoratasta vasten, eikä jää vinoon ja vedä vetoratasta ja ulostuloa vinoon.

Vaikutti aika oleellisesti, räpätys ja vatkaus poistui vetokalustosta. Lisäksi osa vetoakseleista on ollu suoraan kieroja kaupan pussista. Ajattelin vaihtaa uudet vetarit MM:iin koska yksi hieman vemputti, noh, uudet olivat 2x kierompia....

Diffiboksien pienet laakerit oli hieman väljät eli sisäänmenevä akseli oli hieman klappinen. Diffiboxeja kannattaa hioa hieman, että laakerit ei klappaa. Tällä välttyy myös rattaiden rikkoontumiselta. Ite en rikkonu yhtään ratasta viime kesänä ja ajoin niillä vakiorattailla enkä koneistetuilla.

Reilu 15 vuotta kisanneena on pakko sanoa että ehdottomasti huonolaatuisin auto jota rahalla saa (tällä hetkellä ei edes rahalla saa :)  ), mutta myös tän hetken ehkäpä nopein nelkkukrossi, joten siihen kasaamiseen kannattaa käyttää useempi päivä vaikka se kiireellä onkin nopeammin pompoteltavissa keittiön pöydällä.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #273 : 16.03.12 - klo: 10.32 »
Ite oon nyt tainnu kasata yhteensä 6 dex410:iä ja vielä joka versiot sekä eri eristä. Mielestäni laatu on ollut hyvää ja en voi millään yhtyä Vesan kantaan. Itse olen tehnyt autot päivässä ja ne on tehty huolella, jokaista kohtaa myöten.

Jos on jotain valu purseita tai vastaavaa, niin näyttää vähän viilaa ja fiksaa homman herkäksi... Cadillacin kannattaa tossa nivel hommassa tarkistaa, jotta tapissa tai tynnyrissä ei ole mitään ihmeellistä tai, että vetarin tapin reijät sekä vastin kappale on ok. Yhdessä on ollut muistaakseni mulla sama ja viilaa näyttämällä siitä pääsin hetkessä. En muista vaan missä noissa osassa oli häimää...

Tuohon Vesan boksien pikku laakereihin, niin niillä kahdella ruuvilla vaan kiristää riittävän tiukkaan, jotta välyksiä ei ole. Tästä oli tipsi täällä: http://www.team-durango.com/blog/2011/03/09/desc410rdex410-gearbox-pro-build/
« Viimeksi muokattu: 16.03.12 - klo: 14.34 kirjoittanut Haze »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #274 : 17.03.12 - klo: 14.56 »

Reilu 15 vuotta kisanneena on pakko sanoa että ehdottomasti huonolaatuisin auto jota rahalla saa (tällä hetkellä ei edes rahalla saa :)  ), mutta myös tän hetken ehkäpä nopein nelkkukrossi, joten siihen kasaamiseen kannattaa käyttää useempi päivä vaikka se kiireellä onkin nopeammin pompoteltavissa keittiön pöydällä.

Ja Vesahan on varmaan sen 15v aikana kasannut ja ajanut kaikilla saatavilla olleilla ja olevilla 1:10 krossareilla jotta tuo laatukommentti on edes missään perspektiivissä. Toki itse autoja "valmistavana" sullahan on ensikäden kokemus miten laatua pukataan pihalle  :wink:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #275 : 19.03.12 - klo: 14.00 »
Joo ehkä vähn kärjistetty viesti minkä laitoin - joka tapauksessa auto on nopea, siitä ei ole epäselvyyttä. Joka autossa on omat kikkansa. Mutta mielestäni (ja monien muiden autolla ajaneiden) laadussa on aika paljon parantamista tai sen tasaisuudessa, kuten edellä saimme muidenkin suusta eli näppiksen käytöstä lukea. Anyways, toivottavasti autoja on saatavilla Durangolta reilummin ja pian, ettei kesän kisat jää porukalla sen takia välistä.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #276 : 20.03.12 - klo: 00.10 »
Mielenkiintoista...

Omat kokemukset assoista taas ovat nimenomaan osien viimeistelyn suhteen ovat selvästi huonommat kuin durangossa.
Useilla vehkeillä jo 90 luvun alusta asti ajaneena Durango ei ole lähelläkään laatua mitä voisi kutsua edes heikohkoksi.
Todella pienillä jutuilla kaikki istui paikoilleen nätisti.

Aika harvassa on ollut autot mitkä on voinut vain niputtaa kasaan ihan vaikka ruuvivääntimellä, yhtään mitään osaa tarkemmin hifistellen.

Eipä itseasiassa tule mieleen mitään autoa missä ei joku kohta olisi vaatinut hieman tarkempaa huolenpitoa.

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #277 : 20.03.12 - klo: 07.55 »
Noinhän se menee. Lähinnä kritisoin osien laatua, ei mielestäni mene enää toleranssivirheisiin jos esim vetoakselit tai vetokaluston osat on kieroja uutena.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #278 : 20.03.12 - klo: 16.36 »
Noinhän se menee. Lähinnä kritisoin osien laatua, ei mielestäni mene enää toleranssivirheisiin jos esim vetoakselit tai vetokaluston osat on kieroja uutena.

Sitä varten on takuu, joka korvaa jos sattuu olemaan selkeä valmistusvirhe osassa. Ihan normi käytäntö, osa myyjälle ja uusi tilalle. Ei se Durango ole ainoa merkki jossa moinen juttu sattuu vastaan ja sen tietää kaikki näitä värkkejä (merkistä riippumatta) kasanneet.  :cool:
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #279 : 20.03.12 - klo: 16.58 »
Kylläpä kyllä, noinhan se menee. Mutta sanotaanko nyt vaikka näin, että niiden osien saaminen viime kesänä oli niin kiven alla, että jos ois lähetelly ne vielä takasin ja odotellu muutaman lisäviikon niin ois varmaan jääny kisatkin ajamatta.

Toivotaan että osia on saatavilla entistä paremmin ja laatuprobleemat on fiksattu. Tuotehan on toimiva ja toteutus hyvä, kunhan vaan itse tehdas saisi kuvionsa kuntoon ja osia pihalle.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Haze

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #280 : 21.03.12 - klo: 12.46 »
| Team RCM | Team Associated | Reedy | Ko Propo  | JConcepts | EuroRC | Vista | RPM |

Poissa Traxxas_Topi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #281 : 21.03.12 - klo: 18.56 »
Itse taisin saada oman V3:sen joskus joulukuussa. Ja ainakin mulla oli alumiini ja metalli osat todella viimeistellyn näköisiä, eikä ollu purskeita. Assossa on se tietenkin hieman mukavampaa kun muoviosat on valmiiksi irrotettu, eivätkä ole niissä levyissä. Mutta tuleepahan ainakin huolellista jälkeä kun itse tekee  :roll:
Yksi juttu jäi kyllä vaivaamaan. Nimittäin ne kallistuksenvakaajat !! Niitä pikkuruuveja kun kiristi niin kierteet meni päreiksi kuin vettä vaan ! En todellakaan vääntänyt kovaa, liekö niissä mitään kunnollisia kierteitä missään vaiheessa ollukkaan :undecided:  Tarkoitan siis niitä pivot balseja.
Mutta muuten kasaus oli kiva kokemus  :tongue:
Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #282 : 21.03.12 - klo: 19.08 »
Yksi juttu jäi kyllä vaivaamaan. Nimittäin ne kallistuksenvakaajat !! Niitä pikkuruuveja kun kiristi niin kierteet meni päreiksi kuin vettä vaan ! En todellakaan vääntänyt kovaa, liekö niissä mitään kunnollisia kierteitä missään vaiheessa ollukkaan :undecided:  Tarkoitan siis niitä pivot balseja.
Mutta muuten kasaus oli kiva kokemus  :tongue:
Samaa vikaa mullakin. Näljästä pallosta sain yhden pysymään kierteillä, vaikka olen muutaman touring-autossa tekemäni erheen jälkeen kiristänyt 1.5mm kannalla olevat ruuvit aina hellästi kahden sormen välissä kireäksi.
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa J.Hovi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #283 : 21.03.12 - klo: 21.31 »
Yksi juttu jäi kyllä vaivaamaan. Nimittäin ne kallistuksenvakaajat !! Niitä pikkuruuveja kun kiristi niin kierteet meni päreiksi kuin vettä vaan ! En todellakaan vääntänyt kovaa, liekö niissä mitään kunnollisia kierteitä missään vaiheessa ollukkaan :undecided:  Tarkoitan siis niitä pivot balseja.
Mutta muuten kasaus oli kiva kokemus  :tongue:
Samaa vikaa mullakin. Näljästä pallosta sain yhden pysymään kierteillä, vaikka olen muutaman touring-autossa tekemäni erheen jälkeen kiristänyt 1.5mm kannalla olevat ruuvit aina hellästi kahden sormen välissä kireäksi.

Tämä "ominaisuus" on valitettavasti ollut ensimmäisistä Dekseistä lähtien.
Itse olen saanut ruuvit pitämään, kun korvasin alkuperäiset 3milliset tuumaisilla pinioniruuveilla :roll:

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #284 : 22.03.12 - klo: 09.13 »
Voi olla, että vaihdan alkuperäisten tilalle xrayn pallot ja kupit. Loppuu ainekin turha stressaaminen asiasta.
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa CallidaC

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #285 : 25.03.12 - klo: 19.42 »
Nyt rupeaa palamaan käpy tuon durangon kanssa. Millä ihmeellä sen slipperin ulostulojen/spurrin väpätyksen saa loppumaan. Varmasti auto olisi hyvä, jos se toimisi, mutta ei niin ei.
Viikonloppuna oli tarkoitus testata ensimmäistä kertaa autoa radalla ja tuloksena oli 2m radalla ajoa.
Pinjonin ja spurrin välystä ei saa säädettyä millään kohdilleen, kun yhdestä kohti saa välyksen kohdalleen, niin pienen pyöräytyksen jälkeen ratasvälys on joko liian pieni tai sitten hampaat hyppii jo ylitse!
Sain takuuseen uuden slipperiakselin, jolla ulostulojen ylimääräinen liike hieman pieneni, muttei poistunut kokonaan. Spurri pyörii silti "epäkeskona" ja tasosuunnassa kierosti. Mahtaakohan olla spurrissa itsessään vika.
En oikein hahmottanut Vesan viestistä mitä tarkalleen tarkoitti sillä "kuusiokolo kohdan" dremelöimisellä.

Se räpätys ja pärinä on jotain niin infernaalista, ettei autolla kyllä uskalla ajaa metriäkään. Slipperin kun ottaa pois ja pyörittelee diffejä kardaaneista, niin ne ovat kyllä oikein herkät, eli ongelma on nimenomaan jossain kohti slipperiä. Mieleen juolahti myös, että voisiko vika olla moottoripukissa ja muovisessa keskibulkissa? Ensiksi menee kokeiluun uusi spurri, mutta epäilen kyllä, ettei vika ole siinä, kun ulostulotkin vatkaa kahdella eri slipperiakselilla.
Xray T4, XRay T3 2012, Xray T2 009 Drifter, Team Durango DEX410V3 | www.Finn-Drift.com | Tiim Lahti | EuroRC | TSS-10 Vuoden tulokas 2012 |

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #286 : 25.03.12 - klo: 19.54 »
Jep, tuosta oli kyse mullakin. Vetokalusto tärräs ja paukku niin hemmetisti ilman renkaita puolikaasulla että en edes kehdannut enempää kaasutella jottei ratkea koko auto kahtia joten piti rakentaa se huolella uusiksi.

Mä tilasin kans uuden keskiakselin joka oli ihan samalla tavalla "kiero" joten piti tehdä asialle jotakin.

Eli ainakin mun tapauksessa se slipperiakselilla oleva kuusikulmainen kohta johon slipperilevy lukittuu oli pinnoiltaan siten kiero, että se slipperilevy ei vain pyöri suorassa. Sen kuusikulmaisen kohdan pienellä tai suurellakaan klapilla ei ole mitään merkitystä koska slipperi on aina niin tiukalla ettei se mitenkään vaikuta slipperin toimintaan. Eli työstät jokaiselta kuudelta sivulta vähän matskua pois niin se slipperilevy painaa vetoratasta suoraan eikä vedä sitä bjongalle. Ei nyt ole autoa käsillä kun ei ole vielä tullut, mutta muistaakseni myös se laakeri on siinä slipperilevyssä joten ei ainoastaan vetoratas pyöri vemputtamatta akselinsa ympäri vaan myös koko slipperi pyörii suorassa eikä pauku ja rytise.

Toivottavasti sait tuosta infosta jotain irti.

Mun henk. kohtainen mielipide on, että on osat tehty aika väärin periaattein, jos ne diffiboksit pitää ylikiristää että ulostulot ei klappaa. Laakerit puristuu rikki aika helposti. Siksi ainakin ite hioin niitä diffiboksin puolikkaita - tai sitä toista - matalammaksi jotta laakerikooli ei ole ihan soikea kun sitä ylikiristellään. Ei tarvinu vaihtaa yhtään diffiratasta ja ainoastaan kerran uusin varmuuden vuoksi ulostulon laakerit viimekesänä ja rullasin kyllä aika reilusti reeniä ja kaikki kesän kisat täällä ja tuolla.
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa kaasari

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #287 : 30.03.12 - klo: 17.00 »
Eilisen 11 tuntisen V3:sen kasaussession tiimoilta voin todeta seuraavaa. Minusta osien laatu oli hyvää. Ei valuosissa purseita, ei kieroja vetareita, kardaaneja tai slipperin akseleita. Kaikki napsahteli paikalleen hienosti! Oikeastaan vain kaksi kohtaa vaati erityishuomiota:

-Kallistuksen vakaajien pallot (vaakajien päissä) vaatii erillaiset pidätinruuvit. Omat on vaan liian ohuet, eli itellä oli Tamiyan vastaavat ja niillä sai kunnolla kiristettyä ne kiinni, ilman että korkkaa. Omilla korkkaa suoraan!

-Tuo Cadillacin mainitsema kardaani ongelma, itellä myöskin meni nivel jumiin kun pinnin lukiteruuvin kiristi. Vika poistuu löysäämällä lukitusruuvin, kääntämällä pinnin 180 astetta ja laittamalla lukitusruuvin toiselta puolelta kiinni. En tosiaankaa osaa sanoa mihin toi perustuu, mut molemmissa kardaaneissa kävi samoten!

Osa partseista tuli minigrip pusseissa (ei siis liimatuissa tehdaspusseissa), mikä vois viitata niiden vaihtumiseen parempiin. Hyvät fiilikset tuli autosta! :cool:
Serpent S411 Eryx * TLR 8ight 2.0 EU * Axial SCX10 Honcho * Sanwa * Reedy * Thunder Power * Speed Passion * Core RC * LRP * V-Dezign * Nosram

Poissa Bondi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #288 : 14.04.12 - klo: 07.58 »
Nivelen jumiutuminen todettu myös täällä ja Keken vippaskonsti autto. Enkä minäkään käsitä miten se voi auttaa.

Vakaajien pallot kesti mulla vetää ihan voimalla kiinni. Muutenkaan ei tullu mitään isoja vastoinkäymisiä, mitä nyt ne onnettomat 0.05" ruuvit vaati hudyn meisselin investoinnin että meni pohjaan.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #289 : 14.04.12 - klo: 11.11 »
Tosiaan vakaajien palloissa ongelma ei ole itse niissä palloissa, vaan niissä lyhkäsissä mukanatulevissa pidätinruuveissa.
Käynyt selkeästi joku käpy, koska ei tarvinnut tosiaan mitään voimaa kun ruuvi pyörähti tyhjää.
Otin samasta pussista ne hieman pidemmät pidätinruuvit ja niillä pystyy vetämään vaikka kiukulla kiinni.
Vaikka siis pyöräytinkin yhden jengoiltaan niin toisella ruuvilla pysyi täydellisesti.
Eli ei muuta kuin ruuvit vaihtoon niin osat itsessään ovat toimivat.

Löysin itsekin pientä nivelten jumiutumista.
Molemmat etuvetarit pistivät hanttiin.
Tappi tosiaan 180 astetta kääntö ja vetari toimi täydellisesti.

Minigrippipusseissa tuli ainakin iskareiden muoviosat.
Ne missä on jousen esikiristimet.
Ovat selvästi vaihtaneet kyseiset osat, koska nämä esikiristin rinkulat ovat olleet senverran löysät että pyörivät ajonaikana itsekseen.
Nämä uudet olivatkin sitten senverran tiukat että sai ihan näpit hellänä pyöritellä.
Ei varmasti säädy enää ajaessa.

Parjattu keskiakseli oli huolellisella kasauksella luotisuora.

Osien laatu kohdallaan.
Vain hyvin vähäisiä purseita löysin parista paikasta... Pyyhkäisy mattoveitsellä ja osa oli täydellinen.

Diffibokseja ei tarvinnut työstää mitenkään kun jo pinionakselin heiluminen poistui.
Ei tarvinnut kuin vain vetää ruuvit kiinni ja siitä noin varttikierros "ylikireälle"

Ihan rehellisesti sanoen en kasaillessa löytänyt mitään mistä tämä auto ansaitsisi mainintaa heikosta laadusta.
Laatu oli aivan kohdallaan... Ei kyllä ihan yllä osien viimeistelyssä erään röntgeniin viittaavan automerkin tasolle, mutta laatutasoa voi kuvailla vähintäänkin hyväksi.

Autossa tosiaan on joitain yksittäisiä kohtia jotka eivät välttämättä loksahda täydellisesti kohdalleen jos auton niputtaa liukuhihnatyyliin.
Jotkin kohteet vaativat tarkkuutta. Ja tietysti kuten kaikilla muillakin merkeillä.
Kun osan on ruuvannut kiinni niin tarkistetaan sen herkkä liikkuminen.
Jos ei liiku herkästi niin selvitetään mikä mättää.

Diffejä ei tarvinnut millääntavoin viilailla kuten on ollut aikaisemmin tarve.
Eli rattaat menivät ulostuloihin nätisti paikoilleen, eikä takerru kiinni.
Ovat siis tämänkin asian korjanneet.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #290 : 14.04.12 - klo: 11.50 »
No mitä? :shocked: Onko Hoke käännytetty ja vuosia palvellut Durga siirtyy ansaitulle eläkkeelle?
Kylätason RC-kuski.

Poissa offjosh

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #291 : 19.04.12 - klo: 07.18 »
Nyt on 410 v3 kasattu ja hyvää laatua oli ei ongelmia kasauksessa ollenkaan. 2010 410 R .n kasauksessa oli ongelmia diffien kanssa sekä muovi osat vaati aika lailla viilailua, hyvään suuntaan on menty.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #292 : 20.04.12 - klo: 23.51 »
No mitä? :shocked: Onko Hoke käännytetty ja vuosia palvellut Durga siirtyy ansaitulle eläkkeelle?

En tiedä, mutta pikkulinnut ovat kertoneet että tiksissä on parina iltana edennyt yksi miehekkään värinen v3 kohtuu pirteesti.

Poissa -Juho-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #293 : 20.04.12 - klo: 23.52 »
kohtuu pirteesti.
Nollaennakoilla.. köh..
Liikaa Kyoshoja

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #294 : 30.04.12 - klo: 08.38 »
Kahtena iltana pari akullista testiä ja pientä setupin hakemista itselle istuvaksi...
Eka kisa, TQ ja voitto.
Tarvitseeko muuta sanoakaan

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #295 : 01.05.12 - klo: 16.27 »
Muistanko mä väärin että onnittelin Hokea eilen tässä topikissa? No enivei.. hieno juttu, kova ukko.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #296 : 01.05.12 - klo: 20.51 »
Heh... vappua siis vietetty.
Se oli valokuvatopikki.

 :wink:

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #297 : 01.05.12 - klo: 21.11 »
Hoken pitäs lopettaa se nitrolla vehtaaminen ja siirtyy ajaan sähköö kesälläkin ;)
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #298 : 01.05.12 - klo: 22.03 »
Sähkörössi on mulle kakkosluokka.
Toisaalta tän talven treenejen mukaan se oli mulle näköjään vasta nelos luokka.

Katsotaan jos jaksais joku kesä käydä vähän ajelemassa.

Jotenkin vaan on aina ollu sellanen fiilis että sähköllä ajetaan vain pakon edessä, eli silloin kun polttomoottori ei tule kyseeseen... eli talvella.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Durango DEX410
« Vastaus #299 : 02.05.12 - klo: 23.05 »
Heh... vappua siis vietetty.
Se oli valokuvatopikki.

 :wink:

Ai niinpäs olikin hehe  :grin:
Onnea joka tapauksessa.. ja Wappu oli ihan jees!  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!