Hyvin rullas taas järjestäjiltä järjestelyt ja aikataulu meni nappiin. Kuulutuksia erän aikana voisi ehkä vielä vähän lisätä/selventää. Hankala tietää, että ketkä ovat samalla kierroksella ja ketkä ei, jos tilanne kuulutetaan harvoin.
Aamu alkoi näppärästi vapaissa harjoituksissa hajottamalla Lazerista about kahden kierroksen aikana kaksi kappaletta etuiskaritorneja. Liekkö olleet kuljetuksesta liian kylmänä... No ei muutakun Tamiyan hipohipo-hiilaritorni paikalleen pienillä modauksilla ja auto oli parempi, kun uutena. Kiitos siitä RF:n varaosapalvelulle. :)
M4-10:ssä kuskien määrään suhteutettuna B-finaaliin oli tavoite ja sinne viimeisellä sijalla päästiin. Siellä saatiin sitten yhden sijan parannus lopputuloksiin, eli lopullinen sijoitus oli kuudestoista.
Omalta osalta kisat meni paremmin, kun WJ:ssä. Oma eräennätys nousi kierroksella (17 kierrosta, 18.520s) ja kierrosennätys (15.501) parani sekunnilla.
Auto toimi foameilla Lippulaivan alustalla hieman äkkinäisesti, joka johtui lienee siitä, kun ko. kapine oli säädetty reilusti pienemmällä radalla, jossa kyseistä ominaisuutta ei havaitse. Suuria muutoksia ei päivän aikan viitsinyt kuitenkaan tehdä; hieman haritusta lisää ja steering lockia pienemmälle.
Päivä oli pitkä ja rankka samana aamuna Jyväskylästä tulleelle, mutta hauskaa oli. Pidetään mielessä, jos sitä osallistuisi seuraavaankin HLChallengeen.
Muutamia kuviaFinaalien viimeiset kierrokset on taas videolla. Ainakin A-finaalit tulevat jossain vaiheessa nettiin.