Kirjoittaja Aihe: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2 / B44.3  (Luettu 242461 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #270 : 23.04.13 - klo: 06.35 »
Kätevä työkalu^ kiitti vinkistä :)

Tässäpä sitä videoo uudesta autosta: http://youtu.be/1Qd4RqdsbKw
Ehdin akullisen ajaakkin eilen ja ihan hyvin lähti kulkee... viime nelkku ajot kiimingissä...
Tosi rauhallinen ja helppo ajaa tää uus auto, ehkä hieman kankeelta tuntu aluks mutta ei se tuossa lopussa enää siltä tuntunu kun sai tatsia vermeisiin :smiley: Laittelen setuppia kun pääsen nysvää enemmän.
-Goldi

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #271 : 23.04.13 - klo: 13.23 »
Toi itse tehty diffi työkalu on todella näppärä. Kokeilin myös tuon Losin työkalun mallista ja se ei toiminut niin hyvin.

P.s. Hyvin näytti nellku sujuvan pitkän tauonkin jälkeen :)
« Viimeksi muokattu: 23.04.13 - klo: 13.29 kirjoittanut largo »

Poissa markova

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • http://baanaweb.fi/heihan9/RC%20JA%20MAALAUKSET.htm
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #272 : 23.04.13 - klo: 21.08 »
Minkälaiset shimmaukset olette laittaneet B44.2:een? Ohjeen mukaan vai shimmanneet muutoin. Ohjekirjan mukaan ittellä etudiffi/vetoratashässällä oli huomattavan jäykkä, takadiffi/ratas hieman rullaavampi.
Onko ollut rattaiden kestävyydessä ongelmaa, jos kasaa herkäksi?

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #273 : 23.04.13 - klo: 21.14 »
Paketin mukana tulleet shimmit pitäisi riittää. Jos boxi on vanha niin voi joutua lisäämään. Shimmaa ensin tiukaksi ja sitten yksi shimmi pois että rattaat liikkuu herkästi. Tuo yksi shimmi sitten toisenpuolen ulostuloon tai kokonaan pois.
-Goldi

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #274 : 26.04.13 - klo: 22.50 »
Missä viipyy Da Golden Championin '13 Edition -korien kuvat ?  ;)
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #275 : 27.04.13 - klo: 09.02 »
Tässäpä pieni teaseri :wink: Ei paljasteta vielä liikaa :laugh:
Täytyy sanoa että V-Design teki todella huikeeta jälkeä!!!
-Goldi

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #276 : 29.04.13 - klo: 10.54 »
Tossa olis mun Model Expon setup.

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #277 : 13.05.13 - klo: 06.58 »
Lauantaina tuli korkarrtua savi ajot tälle vuodelle.
Kevät cruisinkeihin lähtiessä kumpikin auto oli sisä setupissa.
Päivän kisailujen aikana säätelin autoja joka lähtöön ja sain autot jo todella hyvän tuntuisiksi.
Asso toimii todella hienosti savella. Ajo on helppoo ja vaivatonta.
Laitan setupin näkyville kunhan saan aikaiseksi kirjoitettua sen :)
« Viimeksi muokattu: 13.05.13 - klo: 07.07 kirjoittanut largo »

Poissa Spif

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #278 : 13.05.13 - klo: 14.43 »
Tässäpä ensimmäinen 44.2 setuppi Vaasan radalle. Auto on kohtuullisen helppo ajaa, mutta sisäänkääntyvyys ei riitä. Ehkäpä se tässä tämän viikon aikana saadaan korjattua. Auto oli hyvä ajaa myös kostealla radalla.

http://testlogger.info/attachments/setups/b44.2_practice1_luopajarvi.pdf
Team Associated | JConcepts | Reedy | LRP | RCM
www.testlogger.info

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #279 : 15.05.13 - klo: 14.47 »
Tässä olis Kevät cruisinkien setup.
Auto ei ollut kauheen helppo ajaa, joten tarvii hioo setupppia vielä.

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #280 : 04.07.13 - klo: 22.47 »
Vaasan finaalisetup: click

Käytännössä tuo on lähes pakettisetuppi sillä asson akkujen väliin tulevalla ballasti painolla. Itse en ainakaan saanut autoa toimimaan ilman sitä punttia. Toinen juttu on ohjauslinkkien siirtäminen sisäpäästä etummaisiin reikiin, sillä auto lähtee kääntymään paljon herkemmin. Testailin myös lauantai iltana closed cell ja vakioinsertin väliltä. Closed cell tuntui olevan ehkä ihan hiukan parempi mutkissa, mutta JC:n vakioinsertillä sai selvästi enemmän vetopitoa hyppyihin.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #281 : 15.07.13 - klo: 20.19 »
Käykö B44 sarjan kaikki varaosat toisiinsa ? :D

Poissa Pexi

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #282 : 18.07.13 - klo: 16.17 »
Moro,
Suurin osa osista käy ristiin, mutta autoissa on kyllä eroja eri versioiden välillä, joten kaikki osat eivät sovi ristiin.
B44.2 versiossa on mm pidempi runko ja eri iskarit.
Team XRay

Poissa shark-18_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #283 : 19.07.13 - klo: 22.14 »
Ok . :)

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #284 : 05.08.13 - klo: 06.39 »
Tossa olis tuo Vantaan kisojen setuppi.

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #285 : 09.08.13 - klo: 09.35 »
Teaseri Roar Nationaleista:


Poissa Kimi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #286 : 09.08.13 - klo: 09.47 »
Onko B44:ssä ollut käytössä kauankin jo ratasdiffit?
 :shocked:

Poissa Zakko

  • Veteraani
    • Profiili
    • VaasanUA
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #287 : 09.08.13 - klo: 10.27 »
Virallisesti nelkkuun ei ole ratas diffejä. Durangon diffeiltä näyttää.
« Viimeksi muokattu: 09.08.13 - klo: 10.30 kirjoittanut Zakko »

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #288 : 12.08.13 - klo: 07.19 »
Tässä olis Joensuun kisojen setup.

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #289 : 16.08.13 - klo: 10.22 »
Virallisesti nelkkuun ei ole ratas diffejä. Durangon diffeiltä näyttää.

http://www.bugleboyracing.com/index.php?productid=20 Tuolta voi tilata ratasdiffi konversion assoon.

Ostin käytettynä B44.2:sen ja huomasin siinä erittäin nerokkaan systeemin. Nimittäin pidätin ruuvit slipper nutin säätörei'issä, pysyy slipperi säädössä. Ohjekirjassa ei ole mitään mainintaa tästä, joten taitaa olla jonkun oma keksintö. Toivottavasti tämä ei ollut mitään salaista varikkotietoutta, mitä ei saa vuotaa julki. ;)
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa largo

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #290 : 16.08.13 - klo: 10.59 »
Joo mää ne omin pikku kätösin oon askarrellu p*skarrellu sinne :)
Tosin Jamo pakotti mun tekeen tommoset sille jo aikaa sitten eli ideasta en kunniaa voi ottaa :)

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #291 : 17.08.13 - klo: 16.57 »
Ei oo tullu paljon setuppeja laitettua, mut tässä tämä... samoilla seteillä vedetty kaikki kisat. Ei viritys palikoita, eli todella huippu auto suoraan paketista! Toimi niin hyvin että sain tuommosen edellä mainitun huippu diffi työkalun :cool: Kiitokset siitä tekijälle... toimii :)

Edit: Vielä suuret kiitokset kaksinkertaiselle Suomenmestari mekaanikolle, Topille! Topi on mekannu pari kesää mun nelkkua ja yhtään keskeytystä kisa lähdöissä ei ole tullut!
« Viimeksi muokattu: 17.08.13 - klo: 17.03 kirjoittanut kisaaja »
-Goldi

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #292 : 29.09.13 - klo: 08.02 »
Minkä kokoiset avaimet muttereille kannattaa hankkia 44.2 autoon? 
E: 3/16 muttereille muita kokoja? Hyviä pihtejä joille tarvetta auton kanssa?
« Viimeksi muokattu: 29.09.13 - klo: 10.34 kirjoittanut tulijyrä »
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #293 : 29.09.13 - klo: 13.46 »

Ryan is also running gear diffs on the car as well as updated drive cups from the centre drive spur gear as the track is very unforgiving on the cars drivetrain. RC is also running the newly released low friction ball cups and harder A-arms and on top he is using the latest B44 shell from JConcepts

Ei ihan vakio B44.2. Noh erikoisolosuhteet vaatii erikoisosia...

Tulee kyllä jännät finaalit.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #294 : 13.10.13 - klo: 22.09 »
Mielestäni spurri kuluu liian nopeasti, vaikuttaako pakin käyttö ja auton kiinni juuttuminen sen kulumiseen? 
rasvaa siihen ei ole näköjään laitettu.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #295 : 14.10.13 - klo: 07.54 »
^ Älä käytä rasvaa spurrin ja pinjonin välissä.
Ensimmäisenä tulee mieleen, että onko rattaiden välys oikein?
Säädön kanssa pitää olla tarkkana. Jotku käyttää yhtä sanomalehden palasta välyksen asettamiseen.

Toisena, antaako slipperi yhtään periksi?
Sen pitäisi luistaa vähän, niin säästyy koko voimansiirto.

Kolmanneksi, onko pinjonin hampaat kuluneet, niin se syö spurreja?

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #296 : 14.10.13 - klo: 11.15 »
^ Älä käytä rasvaa spurrin ja pinjonin välissä.
Ensimmäisenä tulee mieleen, että onko rattaiden välys oikein?
Säädön kanssa pitää olla tarkkana. Jotku käyttää yhtä sanomalehden palasta välyksen asettamiseen.

Toisena, antaako slipperi yhtään periksi?
Sen pitäisi luistaa vähän, niin säästyy koko voimansiirto.

Kolmanneksi, onko pinjonin hampaat kuluneet, niin se syö spurreja?
välyksistä ei ole tietoa, oli valmiiksi kasattu.
Slipperin välykset on säädetty manuaalin mukaan.
Pinjonissa ei ole kulumaa.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #297 : 14.10.13 - klo: 14.36 »
Moottori saattaa liikkua, kun autolla hypitään.
Kannattaa siis tarkistaa pinjonin ja spurrin rattaiden välys.

Poissa kyoshodbx

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #298 : 14.10.13 - klo: 15.00 »
^ Älä käytä rasvaa spurrin ja pinjonin välissä.
Ensimmäisenä tulee mieleen, että onko rattaiden välys oikein?
Säädön kanssa pitää olla tarkkana. Jotku käyttää yhtä sanomalehden palasta välyksen asettamiseen.

Toisena, antaako slipperi yhtään periksi?
Sen pitäisi luistaa vähän, niin säästyy koko voimansiirto.

Kolmanneksi, onko pinjonin hampaat kuluneet, niin se syö spurreja?
välyksistä ei ole tietoa, oli valmiiksi kasattu.
Slipperin välykset on säädetty manuaalin mukaan.
Pinjonissa ei ole kulumaa.

Tuo slipperin säätö voi olla syy spurrin kulumiseen.kun me junnun auto kasattiin niin en saanu slipperiä luistamaan millään.syytä en tosin saanut selville oli sotkamon kisoissa alkanu luistamaan omiaaikojaan ja nyt toimii.tosiaan purettiin ja kasattiin slipperi varmaan 5kertaa ilman toivottua tulosta.aattelin et joku toleranssi homma siinä oli.koska sitkun sai alun niin nyt toimii.eli "kului toimivaksi".meilläkin meni spurreja useita viimetalvena.voisko olla slipperi levyissä jotain nihkeyttä?

Poissa Zakko

  • Veteraani
    • Profiili
    • VaasanUA
Vs: Team Associated B44 / B44.1 / B44.2
« Vastaus #299 : 14.10.13 - klo: 15.15 »
Slipperin jousta kannattaa painaa pihdeillä kasaa asennettaessa. Näin saa jousesta tuon alkujäykkyyden pois.