Kirjoittaja Aihe: Schumacher Cat SX / SX2 / SX3 / K1  (Luettu 139773 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #120 : 11.02.10 - klo: 03.28 »
Parina iltana olen tuossa taas harrastanut rengasjumppaa, eli tarkoituksena oli vaihtaa Cattiin Prolinen vanteet noiden hiukan hauraiden alkuperäisten tilalle.

Mutta mutta, eihän nuo schumin kisalailliset kumit sovi prolinen normaaleille crossivanteille alkuunkaan.

Prolinen vanteen nimellishalkaisija on 0,5mm pienempi ja reunaura on millin kapeampi kuin schumin vanteissa.
Eli rengasta on täysin mahdoton saada keskitettyä vanteelle niin ettei se vipottaisi.

Pikku vipotuksella ei ole varmasti minun ajotaidoilla mitään merkitystä mutta en millään viitsisi alkaa noin järkyttävää rakoa liimalla täyttämään.

Eli mitkä vanteet sopisi noille renkaille täydellisesti tai edes kohtuullisen hyvin ja olisivat alkuperäisiä kestävempiä?

Vielä huomio schumin kumien liimauksesta, työn laatu oli juuri yhtä luokatonta kuin turistien Xenoneilla, eli rengas ei ollut liimautunut kunnolla kuin 1/3 kierroksella.
Muuten kumi oli kiinni vain vanteen reunassa.  :angry:
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #121 : 11.02.10 - klo: 06.37 »
Tuosta rengasasiasta;

Tuon saman ongelman on moni huomannut ProLinen 8184-renkaallakin, ne eivät mene suoraan ProLinen vanteelle juuri vanteessa olevan kapean uran vuoksi. Eli 8184-renkaasta on aina kesäkaudella joutunut leikkaamaan siivun pois vannenauhasta, jotta ne istuvat paremmin vanteelle. Samoin vanteen halkaisija on ollut liian pieni, koska 8184-renkaankin kanssa on aina joutunut keskittymään siihen huolellisesti, että rengas keskittyy liimauksen aikana. Mutta kun oikein huolellisesti homman tekee, niin kyllä siihen ProLinen vanteelle renkaat saa liimailtua. Ja heti liimauksen jälkeen kannattaa laittaa renkaan ympärille kuminauha tms., joka puristaa liimauskohtaa tasaisesti joka paikasta.

Tuosta preglued-liimauksesta voin laittaa tehtaalle palautetta, he kyllä pystyvät tekemään asialle pikaisesti muutosta tarpeen vaatiessa. Renkaat, vanteet ja liimaukset kun tehdään tehtaan omissa tiloissa Englannissa.

Eli havaitsitko liiman puutteen nimenomaan vannenauhassa, eli liima ei ollut "valunut" riittävän hyvin sinne vanteen ja renkaan väliin?

Ja vanneasiasta;

Nurnbergin messuilla juttelin tehtaan setien kanssa tuosta kestävyysasiasta ja he eivät olleet törmänneet tuohon seikkaan, että ne menisivät liian helposti rikki. Suomessa sisäradat on rakennettu pieniin tiloihin ja mollat ovat rankaisevia, joten tuo voi olla yksi syy siihen, miksi täällä on jokunen vanne hajonnut.

Mutta eipä hätää;

Tehtaan edustaja sanoi, että hän laittaa palautteen eteenpäin heti, kun saa todistusaineistoa käsiinsä. Eli vanteisiin tehdään muutoksia, kunhan nähdään, mistä kohdin ja miten ne ovat rikkoutuneet. He lupasivat samalla, että kaikki sinne lähetetyt ajossa rikkoutuneet vanteet tullaan korvaamaan uusilla vanteilla. Jos siis sinulla on vanteita mennyt rikki, niin esim. kisapaikoilla niitä voi antaa minulle tai sitten heittää kaupalle tai niitä voi lähetellä niitä suoraan tännepäin. Ja jos kaverillakin on näin käynyt, niin kerätkää vanteet nippuun ja toimittakaa tännepäin.

Otapa vaikka yhteyttä YV:llä tai suoraan sähköpostilla, niin asia laitetaan eteenpäin:
info (at) rcm.fi

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #122 : 11.02.10 - klo: 13.35 »
Höh!

Vähän kun yrittää väyneenä kiukutella niin heti joku tulee ja pilaa hyvän v******sen...  :wink:


Asiaan:
Eli tuo vanteelle sopimattomuus on hiukan enempi ominaisuus kuin vika, eli sen kanssa on vain opeteltava tulemaan toimeen, jopa minunkin...

Tosiaan nuo takarenkaat ainakin oli liimattu melko huonosti, vannanauha ei ollut kiinni kuin 1/3 kierroksella, eli liima ei ollut valunut perille asti.
Rengas oli kyllä muuten lujasti kiinni mutta vain reunastaan vanteen huullosta vasten.
Eturenkaita en ole vielä irroitellut.


Vanteista:
Enpä ole ennen kuullut että tehtaansetä henkilökohtaisesti lupaa vanteille jonkinlaisen takuunkin!
Nuo vanteet meni rikki jkl:n radalla kun siellä kuukausi sitten kävin.
Silloin oli aika kylmää, eli viileyskin varmasti osaltaan vaikutti vanteiden kestävyyteen negatiivisesti, mutta siitä huolimatta ne rikkoutuivat mielestäni turhan herkästi.
Palaan asiaan kunhan saan etukumitkin irti.

Ja loppuun vielä iso kiitos Matille vastauksesta!
Todella hienoa kuulla että pikkupuutteisiinkin pyritään puuttumaan niin maahantuojan kuin ihan tehtaankin toimesta!!  :azn:




Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Mikko L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Full Speed RC
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #123 : 13.02.10 - klo: 10.33 »
Viimeaikoina on nelkun ajaminen ollut lähes tuskaa Espoon RC-Centerillä, paljon mieluumin on tullut ajettua X6:lla millä taas ajo on ollut todella mukavaa. Ongelmana on edelleen ollut pidosta kippaaminen ja jonkinlainen ajon epävarmuus, eli oli todella vaikeaa ajaa kahta samanlaista kierrosta peräkkäin. Nyt kuitenkin päätin eilen, että laitetaan auto "atomeiksi" ja tehdään vähän huoltoa, herkistellään paikkoja ja katotaan ettei mitään erikoista löydy. Nämä "mekkaus- ja säätötreenit" kannatti. Toisaalta kisoissa sen taas näkee, kuinka paljon  :laugh:

ETUPÄÄ
jouset: punaiset
öljyt: 35 wt (shumi)
männät: vakio 3 reikää
iskarin asento: ylhäällä keskellä, alhaalla ulkona
vakaaja: ei
diffi: alhaalla
caster: 7.5 asteen yoket
camberlinkki ilman prikkoja
accermanlinkki: 9 mm (pallokuppien välissä)
raideleveys: 2 mm prikat
renkaat: mini spike

TAKAPÄÄ
Jouset: keltaiset
öljyt: 30 wt (schumi)
männät: vakio 2 reikää
iskarin asento: ylhäällä keskellä, alhaalla sisällä ja alapäähän vaihdettu pidempi pallokuppi ulosjouston lisäämiseksi
vakaaja: ei
diffi: alhaalla
camberlinkki: sisäpää S1 vakioasetus, ulkopää ulkona
auraus: eteen vaihdettu ohut prikka paksuun, eli aurausta vähennetty vakioasetuksesta melko paljon - ? astetta!
anti-squat: ei prikkoja = 0 astetta. (tukivarresta joutuu ottamaan siivun pois, ettei hankaa)
akseliväli: pitkä
renkaat: mini pin, kuluneet

Lisäksi lisäpainoja n. 50 g levy pohjan alla + 60 g takapainotteisesti.

Lisäpainoilla on auton käytökseen, erityisesti pidosta kippaamiseen, erittäin suuri vaikutus. Pohjan alle voisi laittaa painavammankin levyn. Näillä pienillä muutoksilla ajo oli nyt jopa mukavaa ja nyt voisi kuvitella, että saisi kisoissa helpommin puhtaamman 5 min ajon.
Old fart

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #124 : 14.02.10 - klo: 21.02 »
Minullekkin muuan kisakuski suositteli tuota lisäpainolevyä pohjan väliin erinomaiseksi ratkaisuksi tuohon pidosta kippaamiseen.

Omaanikin ajattelin moisen askarrella.
Hiukan vain mietinnässä että teenkö teräksestä, rst:stä vai liimaanko pohjaan millin paksuista lyijylevyä.

edit:
Tuli tyhmä juttu mieleen:
Mitä jos tähän tekisi uuden pohjalevyn kunnollisesta alumiinista?
Olisikohan se sitten sopivasti painavempi?
Laitteet toteuttamiseen löytyisi, materiaali vain puuttuu.
« Viimeksi muokattu: 17.02.10 - klo: 22.32 kirjoittanut Casull »
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #125 : 22.02.10 - klo: 16.23 »
edit:
Tuli tyhmä juttu mieleen:
Mitä jos tähän tekisi uuden pohjalevyn kunnollisesta alumiinista?
Auto on alunperin suunniteltu niin että runko fleksaa tietyissä tilanteissa, rungon teko alumiinistä voi tehdä autosta aika erikoisen.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #126 : 23.02.10 - klo: 00.54 »
No mitenkäs kun siihenhän saa alkuperäisenä viriosana sen lipoystävällisen pohjalevyn?
Tuleeko silläkin autosta omituinen ajettava?

Vaihdoin nimittäin juuri omaan Cattiin tuon lipo-pohjalevyn pelkästään sen vuoksi että patilliset hardcaset sopisi paremmin paikalleen ilman turhaa kikkailua.
Lipolevy oli kyllä varmaan kolme kertaa niin jäykkä kuin tuo alkuperäinen.

Ei sillä että tuolla asialla mun ajotaidoilla olis yhtään mitään merkitystä, muuten vain kysyn.
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #127 : 23.02.10 - klo: 01.28 »
No mitenkäs kun siihenhän saa alkuperäisenä viriosana sen lipoystävällisen pohjalevyn?
Tuleeko silläkin autosta omituinen ajettava?
Vaihdoin nimittäin juuri omaan Cattiin tuon lipo-pohjalevyn pelkästään sen vuoksi että patilliset hardcaset sopisi paremmin paikalleen ilman turhaa kikkailua.
Lipolevy oli kyllä varmaan kolme kertaa niin jäykkä kuin tuo alkuperäinen.
Ei sillä että tuolla asialla mun ajotaidoilla olis yhtään mitään merkitystä, muuten vain kysyn.
Auto joka on suuniteltu fleksaavalle rungolle säädetään osittain rungon fleksauksen avulla. Jos runko on sopivan fleksaava tekee se autosta usein anteeksiantavamman ajossa ja tarjoaa parempaa pitoa liukkaalla alustalla.
Voihan sitä alumiinistäkin tehdä pohjan mutta sillon voi varautua siihen että setuppeja saa hakea ja säätää todella paljon että auton saa toimimaan. Jos teet pohjan alumiinistä kannattaa suosiolla tehdä kaksi kerralla kun ekan saa propellille niin on toinen valmiina asennettavaksi.  :wink:
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #128 : 19.09.10 - klo: 13.34 »
Nostetaas topikki ylös. Elikkä tulevalle sisäkaudella lähdetään Schumacher CATSX2 pro carbonilla. Auton kasaus oli ennakko tunnelmista poiketen todella helppoa! Viilaamista ja höyläämistä ei tarvittu kun osat asettui paikoilleen. Iltamyöhään kun pirssiä niputin niin yksi härö piti tietenkin tulla ja se oli etummainen keski hihnapyörä jonka asensin väärinpäin ja siten ahdisti voimansiirtoa (ohjeessa oli kyllä selkeästi miten päin se asennetaan mut aina ei osaa :mrgreen: )Big Bore iskarit olivat hieman pölyiset mutta puhdistus aineella lähti helposti puhtaaksi, jää nähtäväksi onko pinnoitus ongelmia mutta ainakin herkät ovat ja todella kevyet! Eteen asensin samantien 1mm etutuen ja vaihdoin ohjauksen osat alumiinisiin. Vakio spurrin kestävyydessä on aiemmissa malleissa ollut ongelmia mutta tuo pitäisi olla päivitetty ja aloitan shumin omilla rattailla. Autoon ruuvasin ohjeiden takasivulta Simon Mossin savi setupit. Loppuvetona todella laadukas auto ja selkeät kasaus ohjeet, tällä lähdetään valloittamaan WJ 2010-11 M4-10 luokkaa =) Kokemusta 4-veto krossilla ajamisesta on n.5 kierrosta random rataa...
-Goldi

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #129 : 19.09.10 - klo: 15.44 »
Sen mitä oon kaverin SX2 kokemuksia seurannut, kannattaa vaihtaa nuo tukivarsien pidikepalat myös metallisiin.

Iskareihin alemmiksi o-renkaiksi kannattaa ehkä harkita jotain tiiviimpiä. Voi muuten vuotaa tiukkojen ländien jälkeen. Jotkut normi-iskareissahan on kääntäneet sen alemman muoviprikan väärinpäin, jolloin o-renkaat puristuu enemmän. Silloin iskareista tulee tosin aika jäykät, big boreilla ei ainakaan mielestäni toimineet.

http://www.redrc.net/2010/09/schumacher-cat-sx-steel-idler-gear-upgrade/
Tuo on kyllä aika odotettu korjaus. Vakiona kun paukkuu muovirattaita ja alurattaat kuluu nopsaan. Sen lisäksi slipperin säätö on hyvin tarkkaa, ettei se rupea luistamaan ajon aikana.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #130 : 20.09.10 - klo: 16.02 »
Tällänen ois nyt harkinnassa ja kysyisin nyt, että onko tämä   Schumacher Cat SX Carbon - Stick LiPo Kit 319e medasecillä se valmiiksi kasattu versio jossa tulee renkaat, kori ja siipi mukana?
 
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #131 : 20.09.10 - klo: 16.29 »
Tällänen ois nyt harkinnassa ja kysyisin nyt, että onko tämä   Schumacher Cat SX Carbon - Stick LiPo Kit 319e medasecillä se valmiiksi kasattu versio jossa tulee renkaat, kori ja siipi mukana?
Kokemuksesta voin sanoo että suosittelen ostaan auton joka on atomeina niin tuleepahan kaikki ruuvit varmasti kireelle ja lukitteen kanssa kasaan oikein. Ja sitten ku jotain autosta mahdollisesti hajoaa niin vian paikallistaminen on helpompaa ja nopeampaa.
Ja tuosta Catin 1 versiosta on kasattuna saatavana vain tuo composite versio.

Vastaus kysymykseen, Kit versio ei ole valmiiksi kasattu mutta sisältää muistaakseni kaiken paitsi maalit. Vain mallit missä on merkintä "Assembled" ovat kasattuja.
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #132 : 20.09.10 - klo: 16.44 »
Tuossa paketissa on kaikki mitä tarviit, maalit koriin ja kumit vanteille + sähköt ja mahdollisesti muutama optio-osa joita ylempänä listasin :wink:

Ääääh... polttelis jo ajamaan tolla mut kelit ei anna periks :)
-Goldi

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #133 : 20.09.10 - klo: 17.24 »
Tuleekos tätä mukana: ?
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa sakke_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #134 : 20.09.10 - klo: 18.07 »
MBX-6, X10-CR, Sanwa M11X.
Team finRC

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #135 : 20.09.10 - klo: 23.26 »
Tuossa paketissa on kaikki mitä tarviit, maalit koriin ja kumit vanteille + sähköt ja mahdollisesti muutama optio-osa joita ylempänä listasin :wink:

Ääääh... polttelis jo ajamaan tolla mut kelit ei anna periks :)

Unohtu mainita edellises viestis vinkki, että tiukkoja sisätreenisessioita varten kannattaa koriin leikata reikä että säätimelle saa viilennystä.
Myös pitäisi auttaa korin leikkaaminen edestä/takaa auki.
Muutenkin pitkiä vetoja kannattaa ehkä välttää, muuten voi herkästi leipoa se muovinen idler gear....
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #136 : 20.10.10 - klo: 19.11 »
Morjes!
Nyt on 3 lipoa tyhjennetty ja erittäin tyytyväinen olen pirssiin. Todella kääntyvä auto! Lämpö ongelmia ei ole ollut vaikka kori on täysin orkkis kuosissa. Säätimenä joku LRP ja moottorina LRP 6.5T. Muutama lisä blingi on tullut hommattua mm. uusi taka layshaft (metalliset idlerit ja kääntää slipperi jousen paremmalle puolelle), sekä alumiini yoket. Jos tuon layshaftin päivittää niin paketissa ei tule mukana pinjoneita, eli mukaan tarvitset 34 ja 21 hampaiset pinjonit! Shumin spurri tarina taitaa pitää paikkansa edelleen, sillä orkkis spurrilla ajelin n. 3min :D Viimeiset 2 lipoa ongelmitta reamerilla modatulla asson spurrilla. Ruuvasin auton setupit uusiks ennen ajoja ja päädyin kokeilemaan Mossin Stotfold setuppia: http://www.racing-cars.com/search.asp?category=Tech%20Info&subcatid=319&searchbox7=CAT SX2&templateid=23&sortname1=prodvalue14
Toimii hienosti! Tällä lähdetään Nokialle.
-Pete
-Goldi

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #137 : 23.10.10 - klo: 19.40 »
Morjes!
Nyt on 3 lipoa tyhjennetty ja erittäin tyytyväinen olen pirssiin. Todella kääntyvä auto! Lämpö ongelmia ei ole ollut vaikka kori on täysin orkkis kuosissa. Säätimenä joku LRP ja moottorina LRP 6.5T. Muutama lisä blingi on tullut hommattua mm. uusi taka layshaft (metalliset idlerit ja kääntää slipperi jousen paremmalle puolelle), sekä alumiini yoket. Jos tuon layshaftin päivittää niin paketissa ei tule mukana pinjoneita, eli mukaan tarvitset 34 ja 21 hampaiset pinjonit!
Toimii hienosti! Tällä lähdetään Nokialle.
-Pete

Tänää piti Goldin auton koppaa hieman rei'ittää ja ruuveja kiristää  :wink:
Ehkäpä Pete sai parempia tuloksia loppupäivästä auton kanssa.
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Team Xray X12 2023, Team Xray XB8e 2023, Hobbywing& Sanwa/Highest

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #138 : 25.10.10 - klo: 17.15 »
Tänää piti Goldin auton koppaa hieman rei'ittää ja ruuveja kiristää  :wink:
Ehkäpä Pete sai parempia tuloksia loppupäivästä auton kanssa.

Jep jep, kiitti AP:lle tiimin tuesta, tällä kertaa edes se ei siivittänyt täyttä 5min radalla =)

Kolme LiPoo oli reeniä alla ja se ei riittänyt kaikkien ruuvien uudelleen kiristämiseen. Yhtään osaa ei autosta hajonnut päivän aikana joka oli positiivista, ainut ongelma oli huono ruuvilukite jonka ansiosta aina vähän tärkeämpi ruuvi oli auki :D Yksi reeni maaliin, yksi alkuerä ja kaksi c-finaalia. Mutta mikä tärkeintä setuppi oli loistava ja vauhtia autossa niin pirusti =) Mossin Stotfold setupilla mentiin koko päivä, ainut muokkaus oli lisää camberia ja uloimmat pinnit pois renkaista. Paljon opin autosta ja älyttömän kiva tuota oli ajaa!
-Goldi

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #139 : 27.10.10 - klo: 20.44 »
orkkis spurrilla ajelin n. 3min :D

Noi RW:n spurrit ollu aivan huikeen kestäviä ja ei tartte ite suurennella reikää assoon spurrii, mikä ei ikinä onnistu täydellisesti =).
http://cgi.ebay.co.uk/RW-Racing-Spur-Gear-Schumacher-Cat-SX-Cougar-SV-/130438791038?pt=UK_ToysGames_RadioControlled_JN&hash=item1e5ec1ff7e

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #140 : 28.10.10 - klo: 20.48 »
Kiitti vinkistä! Täytyy laittaa testiin :) Ylempänä huutelin uudesta layshaftista jossa ei tule pinjonit mukana... sitä saa kahtena eri pakettina, eli 33 ja 22 pinjoneilla taikka ilman. Mulla tuli ilman pinjoneita kun en tarkemmin katsonut mut pakista löyty 34 ja 21 hampaiset joilla nyt Nokian jälkeen ajellut ilman ongelmia. Oneway diffiä tyyppäilen seuraavilla reeneillä ;)
-Goldi

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #141 : 28.10.10 - klo: 20.59 »
vink, vink, tulossa on... =)

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #142 : 29.11.10 - klo: 21.02 »
Vantaan kisat takana ja nyt tuli jotain tulostakin :) Nokian kisan jälkeen en käytännössä päässyt ajamaan autolla ollenkaan ja Vantaalle heitettiin setupit Schumacherin sivuilta. Mossin Worksop sheetti toimi pohjana ja siihen ei paljon muutoksia tullut. Auto toimi hyvin :) RW:n 83 piikkinen spurri kesti hyvin ja on edelleen kuin uusi. Takalayshaftiin vaihdoin kanssa RW:n pinjonit (Nokian ongelmat johtui huonosta pinjonista, sekä lukitteesta).
Autossa kävi myös F.A.B "etujarru järjestelmä" mutta en sitä lähtenyt kisoihin tyyppäämään Nokian katastrofin pelossa :D Eiköhän tuokin palikka seuraavissa kisoissa autosta löydy, kuva liitteenä.

-Goldi
-Goldi

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #143 : 29.11.10 - klo: 21.03 »
Setup sheet WJ2

Edit: Jus näin grip level medium... conditions low grip :D:AS
« Viimeksi muokattu: 29.11.10 - klo: 21.06 kirjoittanut kisaaja »
-Goldi

Poissa Casull

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #144 : 30.11.10 - klo: 07.00 »

Autossa kävi myös F.A.B "etujarru järjestelmä"

Sopiikohan tuo myös ykkösversion Cattiin?

Ei sillä että moista vielä vuosikausiin tarvisin, näyttääpähän vain tekniikkafriikin silmään mielenkiintoiselta kikottimelta.  :mrgreen:
Hobao ST PRO,OS28xz,Torsen|8.5 PRO, OS Speed,BBF,Torsen|2xInferno DX, 21RZ-V01B|Futaba 3Pk 2.4Ghz/40FM/27AM

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #145 : 30.11.10 - klo: 07.54 »
Tietämätön kysyy: Mikä on tämä F.A.B "etujarru järjestelmä", mitä se tekee ja miten se käytännössä toimii?
Kylätason RC-kuski.

Poissa Ile__

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #146 : 30.11.10 - klo: 08.28 »
Kyosho Inferno  VE  Race Spec

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #147 : 30.11.10 - klo: 08.49 »
Tänkjuu, taas tuli pieni siivu sivistystä lisää :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #148 : 30.11.10 - klo: 10.24 »
Jep, ja käy myös vanhempaan kissaan.
-Goldi

Poissa T.S

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Schumacher Cat SX?
« Vastaus #149 : 17.01.11 - klo: 16.54 »
Kestävätkö tukivarret paremmin jos niitä keittää..?
EuroRC - JQRacing - Touko-Design