Mulla on ollut noi kaikki VRC:n putket mun nutechissa. Vakio koneessa cy 29 ja cy 26 oli toi perus VRC putki
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.6554/.f Vakio koneisiin.
Sitten hommasin OBR 29.5cc Fullmodin koneen ja VRC BIG BORE Vaimennetun ja VRC Pro pipe Vaimennetun siihen.
Noista putkista sen verran että toi Big Bore antaa hiukan enemmän alavääntöä (Nutech 4wd) ja kierroksia se maksimissaan on ottanut n.18500 rpm. Toi Vrc PRo Pipe on hiukan laiska alhaalta mutta ei kuitenkaan niin paljoa että haittaisi ja kierroksia se on ottanut 19999 rpm (kierrosluku mittari ei näytä enempää kierroksia joten en tiedä onko mennyt ylikin)
Alla lista missä näkee mihin koneisiin tuo VRC Pro Pipe ainakin sopii.
NG = Not good
G = Good
P = Perfect
Piston Ported 2-bolt;
23cc NG
26cc NG
27,2cc G/P
30,5cc P
REED Ported 2-bolt;
27,2cc G/P
30,5cc G/P
Piston Ported 4-bolt;
23cc PRO MOD P
26cc PRO MOD P
27,2cc PRO MOD P
TS REED Case 4-bolt;
27cc PRO MOD P
Stock 2-bolt;
23cc NG
26cc NG
Stock 4-bolt;
23cc NG
26cc G/P
Jostain olen lukenut että toi putki minkä VRC on tehnyt Nuudeliin olis pro pipe ja ton listan mukaan se ei olisi vakio koneeseen sopiva.
Jos tuon VRCn haluat niin tilaa toi putki minkä linkin olin viestin alkuun laittanut eli vakio koneeseen tarkoitettu putki. Sopii hyvin ilman suurempia modauksia Beetlen korin alle (niinkuin noi muutkin putket). Hommaat vaan jostain noin.10-15 pitkän ja pari senttiä leveää alumiini levyä tai vastaavaa ja taittele siitä sopiva kiinnitin putkelle. Mulla saattaa olla vielä kotona toi mun kiinnike tuolle VRC perus putkelle. Sitten pieni reikä pohjaan ja ruuvilla kiinnike kiinni. Itse en edes jaksanut metsästää tuota VRC putkea mikä nutechiin oli tehty. Näin onnistu paljon nopeammin