Ei näistä mikään hajoa, paitsi kun laittoi alle Ultima SC:n vakiorenkaat, niin menee Myyrin laatoituksellakin kuin kiskoilla. Vinkuna vain kuuluu. Eihän se sitten kestänyt sellaista vääntöä kuin vajaa kymmenen kierrosta, kun oikealta edestä ylätukivarsi pullahti sisäpäästä pois paikoiltaan. Purettiin vähän autoa ja laitettiin radalta keräillyt osat takaisin paikalleen, ruuvit kiinni ja kyllä se ainakin reilut 20 kierrosta kesti sen jälkeen ajoa. Tiedä sitten, jos vaihtaisi eteen alumiinisen koritolpan, niin se ei antaisi periksi vai pitäisikö tehdä tuo ylälinkkimodaus ellei peräti molemmat.
Muuten hajalle on saatu vain mainitut koritolpat muutamaan kertaan, koreja muutamat päreiksi ja jopa Slashin etupuskuri antautui tässä. alkuperäisellä ei olla ajeltu metriäkään, kun se tiedettiin sudeksi jo heti kättelyssä.