Jep, jos laitat takatukivarret eteen tarvii laittaa poslaa väliin sisäpäässä ja myöskin hubin väliin pieni pusla. Iskarit ois ollu viisaampi ostaa 2settiä etuiskareita. Ne on 100mm pitkiä, mut mulle tuli taakse pitemmät kun en heti tajunnu/ muistanu et ne on 125mm pitkät
Ulosjoustoa kun rajottaa niin siitä selviää kyllä. Ja onhan mulla toki takana eri iskaritornikin, hieman korkeampi kun speden oma. Sille sitten piti tehä kiinnitys L- mallin alumiinista. Edessä on sitten omavalmiste iskaritorni jaka myös korkeampi kuin vakio.
Kiinnitys onnistuu yläpäästä iskareihin kuuluvilla osilla jotka löytyy iskareiden valmistajan osaluettelosta. Voin laittaa kuvan kyseisistä palikoista. Alapää tulee samalla tavalla kuin normi iskareissakin.
Tämmöset iskereiden yläpäihin
Noissahan on läpiasti kierteet, mut kannattaa tehä pieni varmistus ja ostaa pitemmät ruuvit ja laittaa prikka ja mutteri, jos sattuu iskari lähtemään pallosta irti niin pysyy kuitenkin matkassa, eikä pääse pahempaa vauriota iskariin syntymään.
Ja rcmatissa oli nämä hobaon iskarit eteen 24 Dollaria, taakse saman hintaset. Ja jos tuplasti painavammassa autossa kestää kisakäytössä, niin varmasti kestää näissä sähköautoissakin.