Alko kyllästyttää stampeden jatkuva keula pystyssä meno joten oli aika pidentää akseliväliä ja leventää raideväliä samalla, joskus aiemmin tein saman modauksen alumiinisilla jatkokappaleilla mutta slashin rungolla menee helpommin sekä painopiste alenee samalla hieman, eikä pidä unohtaa ohjausvivustoa jota stampedessa ei ole ollenkaan.
Ensin oli tarkoitus laittaa E-Maxxin koppa joka mulla oli varalla maalaamattomana ja sopi akseliväliltään aika hyvin paikoilleen mutta päädyin tuohon slashin kupla-koppaan koska sopii mielestäni aika kivasti päälle.
Osia on vielä tulossa maailmalta: RPM siniset slash takatukivarret eteen, uudet vanttitangot ja vastariboksi
Vielä on kulkupuolella vähän toivomisen varaa kun peräpää tahtoo koko ajan mennä edellä ja eturenkaissakin alkaa olla jo aurausta enemmän kuin tarpeeksi..
Tässä kysymys vielä jousituksista tietäville että kumpaa päätä pitäis jäykentää(öljyt sekä jouset) jotta sais takavedolla tuota luistelua vähemmäksi, etu vai takapäätä? Kepeissä vakio 35 öljyt ja vakio jouset


Edit. Niin ja jos jotakuta kiinnostaa osat mitä tuohon vaadittiin niin:
Slash pohjalevy
Slash "skid"platet eli ne tukisysteemit rungon alle
Slash takatukivarret eteen asennettuna
Slash 4x4 ohjausvivusto/servosaveri
Akkupanta
muutama holkki sinnetänne ja etutukivarsien "sarana"tangot tein xxlong iskaritangoista sekä hubin puolelle taakse tarkoitetut akselit