Pistäppäs, Janezki, verraten tämä uusin Lehnerin moottorisi ja aiempi BL: kuinka suuri ero on samoilla rattailla ja akuilla? Kv -arvoilla ei ole isoa eroa, toki tiedän että Lehner on laatupeli, hyötysuhde huippua, ym. Mutta käytännössä, saako vastinetta kalliimmalle hinnalle?
Ei näin talvikeleissä pysty oikein järkevää vertailua tekemään, pitäisi olla pitoja renkaissa.
Mielenkiintoisena havaintona samoilla välityksillä BK:n motin kanssa Lehner tuntuu lämpiävän ja välityksiä pidentämällä lämmöt laskivat.
Tilauksessa on 22-hampainen pinioni ja 58, 56 ja 54-hampaiset Jaton spurrit joten pian nähdään minne asti tuota kärsii välittää...
Tuosta MGM:stä;
Joillakin (jenkeillä?) on kuulemma ollut ongelmia pakin tai jarrun kanssa, omassa noparissa en kuitenkaan mitään outoa ole huomannut.
Oikein mainio säädin, tosin PC:llä ohjelmointia varten joutuu repimään lompsaa ylimääräisen 30+ euron verran USBCOM+ palikkaa ja CC_02 välijohtoa varten.
Kennomäärät joutuu tosiaan ohjelmoimaan itse, mutta joka ajelee pelkästään yhdellä kennotyypillä, tämän ei pitäisi olla ongelma.
Ohjelmoinnin aikana auton pitää olla täysin ajokunnossa, eli akut myös paikoillaan.
Liitteessä shotti Controller-ohjelman asetuksista (oikean reunan valikko ei näy kokonaan).