Tuollainen tuli haettua eilen postista
Vanha oli hieman kulunut mutta ehkä säädöllä olis voinut vielä mennä jonkun aikaa. Selvittelyiden mukaan tämä siis oli se HD malli. Ollut nyt 3 kesää kiinni autossa, eli ihan hyvä saavutus. Spurri on vähän kulunut mutta yllättävän vähän
Sitten tuli vaihdettua tämä RR Gen3 65T tuohon laitokseen ja hyvältähän se näyttää. Slipperi idea äärimmäisen hyvä. Säätömahdollisuutta on toki vähemmän kuin vakiossa. Tarkoitan, että tarkasti pitää säätää ettei mene suoraan lukkoon kun on niin järeä tuo pädi
Tuossahan korvaantuu se jousisysteemikin eli ensin isompi alu prikka suojaamaan laakeria ja sitten 4 metalliprikkaa sen päälle tietyin päin ja sitten lukkomutteri. Uutta lukkomutteria ei tullut mukana joten se piti säästää vanhasta tai vaihtaa uusi. Tänään tulee vielä tuo moottori jonka asennan niin pääsee kuuntelemaan hetken millainen ääni siitä noin työpöydällä lähtee
Pinion saattaa vielä ennen kesää vaihtua myös saman merkin omaavaksi mutta kattoo nyt.
MIP #1665 vetaritkin on nyt sitten tilattu ja tulossa parin viikon sisällä toivottavasti Suomeen. Paksuutta niillä dog boneilla oli nyt 5,5mm, joka on aika kiitettävästi. Ei tosiaan taivu sitten äärimmäisessäkään "hädässä", heh..
Jätän kuitenkin vielä ne TRXn kupit kiinni FLMn diffeihin varatoimenpiteeksi. MIPn mukana tulee siis kyllä uudet HD kupit mutta youtuben testien mukaan niiden kanssa ensin antautuu järjettömässä voimassa se diffin ulostulo tanko jota en halua hajoittaa
Tämän takia mielummin hajoaa se TRXn kuppi.. Tietyissä paikoissa pitää olla tässäkin autossa "sulake"