Kirjoittaja Aihe: Traxxas E-Maxx  (Luettu 1097465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa himis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4080 : 10.05.14 - klo: 22.02 »
.. :angel:
EmaxX/FLM/RPM/Castle/Savöx/UE/mitänäitnyton
//OffroadBashtards//

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4081 : 10.05.14 - klo: 23.48 »
Mcly: Toiset bashaa ja toiset kuten minä bashaa ja myös crawlailee  :roll: Enkä voi monoblockia sanoa huonoksi koska ei käyttökokemusta... On vain ennakkoluuloja heh..

s.heinonen: En tajua miten saat niitä mäsäksi? Saveri lukittuna vai miten oikein ajat  :shocked:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4082 : 11.05.14 - klo: 03.29 »
Joo tai siis ei. Mulla on se HPI:n pitkä jousi tuolla saverissa ja se ei paljoa anna periks. Täytyy varmaan tehä niinkuin mcly sanoi eli ostaa sama horni kuin sillä. Ja samoin ostaa koko bell crank alumminiseks joka linkkiä myöten ja laittaa vielä toinen servo ohjaukseen.

Ja siis ajoin metässä aika kovaa rallia. Mutta sekin on aika erikoista että tuo horni ei hajoo sillee pikku hiljaa että väljistyy kokojan vaan se on kerrasta poikki eli sen huomaa heti kun on hajomassa ja montaa sekunttia ei sen jälkeen enään aja.

Eikä nuo RPMn kori tolpatkaan kestäneet, niihin vähän petyin. Muovia, muovia, muovia... Automaatti rosteri.. se painaa mutta kestää. Ja integyn 6mm iskari torni.. p*skana. 8mm umpinainen alumec torni, ei mitään kevennyksiä tai turhaa p****a. Se taas painaa mutta kestää. Traxxasin muovi etupuskuri, toisella akullisella p*skana.. 10mm alumiini puskuri joka painaa 15 kertaa enemmän kuin muovinen, kestänyt neljä vuotta vääntyumättä milliäkään vaikka kovaa on vedetty puuhun :grin:
Traxxasin keulinta tuki... säpäleinä, rosterinen kestänyt toistaiseksi joka ei edes paina montaa kertaa enempää kuin muovinen.
Alumiini pohjapanssari 3mm, väänty tokalla ajolla... 3mm RST panssari, sekin vääntynyt muutaman kerran mutta se kestää taittaa takas suoraks.. Onhan näitä :grin: Metallimiehenä tykkään että autossa on paljon metallia eikä mitään muovia :grin: :grin:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4083 : 11.05.14 - klo: 06.27 »
On toi OFNAn horni kyllä todella hyvä kiinnityksenkin takia.. tiettyhän se olis oikeasti varmaan parhain olla tupla servot mutta FLMn kanssa taitaa ottaa se ohjauslinkki siihen etukardaaniin kiinni  :wink: Näin muistelin että joku olisi rapakon takan kironnut mutta itellä ei ole kuin 1 servo niin varmaksi en osaa sanoa  :smiley:

Ja sit alulinkiston kanssa ei tarvis tuota HPIn jousta kun on muutenkin tarpeeksi tukeva ilman välyksiä. Ja tais STruck ja R/C95kin saada sen ihanan GPMnkin linkistön toimimaan hyvin joten ei tarvitse siihenkään miljoonaa käyttää jos vaan kestää sit jatkossakin..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4084 : 11.05.14 - klo: 14.24 »
Joo, ruuvi ei ollu oikeestaa löysällä mutta spooritus oli täysin sileän niinku aina.

Ja tuon HPI:n jousen kanssa ei haeta ainoastaa sitä että välykset lähtis vaan että se kääntyis mettässä johonkii. Vakio jousella, sammaleella ei kääntynyt edes pienessä vauhdissa.
Näissä pitäis olla hydraulli ohjaus niinkuin oikeissa traktoreissa, se pitää renkaat just siinä asennossa kuin haluaa eikä tarvis mitää s*****an savereita väliiän. Ja se ei anna periks ellei sitten pumpusta lopu tehot :wink:

Vit**taa vaa tämmönen, ku ei pysty ajaa jos hajoo. Jos etuvetari menee poikki tai edestä muuten loppuu veto niin sillä voi vielä ajaa. Eilen katkes etuvetarista tappi, takavetoisena ajettiin akut loppuun. Bulkkiin oli kyllä jäänny kivat skraadit kun oli se kuppi siellä tyhjää pyöriny.

Puol akkua ja se oli siinä. Tosin nyt takakardaani poikki, horni vielä ehjä :wink: tuo nyt oli odotettavissa kun kardaani oli nyt muovia.
Miks nää hajoo aina tällee et vaan joku pikku osa menee, kuitenkin semmonen että se estää ajon? Sais mielummin pysyä monta akkua ehjänä ja hajota kerrala enemmän kuin että lähes joka akullisella jotain p*skana.
« Viimeksi muokattu: 11.05.14 - klo: 15.22 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4085 : 11.05.14 - klo: 18.07 »
Tuttua jupinaa! Samaa mölisin summitista aamusella.
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4086 : 11.05.14 - klo: 19.59 »
OHO! Ei se mun hitsaama vetari kauaa kestänyt mutta eniten ihmetyttää se että nyt meni etu kardaanikin poikki ja vielä siinä kuin kuivattelin renkaita, auto oli katollaa ja kaasuttelin ja yhtäkkiä veto hävis. Nyt loppu luotto Traxxas vetareihin/kardaaneihin, ihme että vetoakselit ovat vielä ehjät.
Täytyy näemmä traxxasit laittaa sulatukseen ja tilata MIPit jos ne kestäis. Sanokaas mistä saan sopivan dog bonen kardaaniksi? ne tuntuu kestävän.

Vähän kyllä siloin epäilytti ostaa Traxxasilta kardaanit kun se spoolikin oli täyttä p****a mutta ostin kuitenkin ja kas kummaa olin oikeassa nuo kardaanitkin täydet p*skat, ei pahalla niille joilla ne on kestäny.
« Viimeksi muokattu: 11.05.14 - klo: 20.03 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4087 : 11.05.14 - klo: 20.32 »
Tuli mieleen että eiks sun diffit rahissut jo ihan huolella  :wink: ? Mahtaiskohan johtua siitä että jos se menee välillä lukkoon ja lyö väännöstä poikki tuon TRXn kardaanin ? Toki MIP on eri planeetalta ja jos kestää niin olis varmaan sit romuttanut diffis..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4088 : 11.05.14 - klo: 20.54 »
Joo diffihä rohisi ihan huolella ja se oli just etu diffi ja sinne vaihdoin ring gearin, kuoret ja laakerit niin pyöri täysin äänettömästi. Mutta se että tuosta 1600kv koneesta irtoo niin paljon vääntöä joka rikkoo noi kardaanit niin se voi jopa pitää paikkaansa. Mutta p*skat silti kun eivät tehoja kestä! Ja ajoin vielä 5s ja slipperi oli sen verran löysällä että jos laakista paino kaasun pohjaa niin keuli vähän mutta pääosin luisti.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4089 : 12.05.14 - klo: 09.38 »
Joo diffihä rohisi ihan huolella ja se oli just etu diffi ja sinne vaihdoin ring gearin, kuoret ja laakerit niin pyöri täysin äänettömästi. Mutta se että tuosta 1600kv koneesta irtoo niin paljon vääntöä joka rikkoo noi kardaanit niin se voi jopa pitää paikkaansa. Mutta p*skat silti kun eivät tehoja kestä! Ja ajoin vielä 5s ja slipperi oli sen verran löysällä että jos laakista paino kaasun pohjaa niin keuli vähän mutta pääosin luisti.
Vääntöä löytyy varmaan ihan perusmotista vääntämään noi poikki.. Ei kai oikeassakaan autossa vaikka iskarit kestä jos jouset on rikki  :wink: Eikä siinä voi syyttää huonoja iskareita  :tongue:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4090 : 12.05.14 - klo: 10.48 »
Joo diffihä rohisi ihan huolella ja se oli just etu diffi ja sinne vaihdoin ring gearin, kuoret ja laakerit niin pyöri täysin äänettömästi. Mutta se että tuosta 1600kv koneesta irtoo niin paljon vääntöä joka rikkoo noi kardaanit niin se voi jopa pitää paikkaansa. Mutta p*skat silti kun eivät tehoja kestä! Ja ajoin vielä 5s ja slipperi oli sen verran löysällä että jos laakista paino kaasun pohjaa niin keuli vähän mutta pääosin luisti.
Säädä tehoja pienemmälle ja lisää viivettä, nyt taitaa tulla kaikki kerralla.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4091 : 12.05.14 - klo: 12.49 »
Joo diffihä rohisi ihan huolella ja se oli just etu diffi ja sinne vaihdoin ring gearin, kuoret ja laakerit niin pyöri täysin äänettömästi. Mutta se että tuosta 1600kv koneesta irtoo niin paljon vääntöä joka rikkoo noi kardaanit niin se voi jopa pitää paikkaansa. Mutta p*skat silti kun eivät tehoja kestä! Ja ajoin vielä 5s ja slipperi oli sen verran löysällä että jos laakista paino kaasun pohjaa niin keuli vähän mutta pääosin luisti.
Vääntöä löytyy varmaan ihan perusmotista vääntämään noi poikki.. Ei kai oikeassakaan autossa vaikka iskarit kestä jos jouset on rikki  :wink: Eikä siinä voi syyttää huonoja iskareita  :tongue:

Mitä hel*ettiä? Eikai iskarit vaikuta kardaanien hajoamiseen? Vai mitä tarkoitat?

Ja mikä on moottorin viive? Ja miten niitä tehoja säädetään? Jotain asetuksia olen muuttanut säätimestä mutta ei ole kyllä huomannu mitään eroa tehdas asetuksiin. Tai no start poweria ja motor timingia kun sääti niin lähti vähän liian rajusti, joten palautin ne tehdas asetuksille tai jopa pienemmille.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4092 : 12.05.14 - klo: 12.57 »
Tarviiko tässä tavaamaan alkaa.. tai sitten jättää näiden vertauskuvien kirjoittelu..  :grin:

Suomeksi Saku...

JOS sun diffit on rikki, mistä seuraa tai ainakin vaikuttaa mitä luultavimmin kardaanien hajoaminen.. niin ei se syy ole huonot vetarit  :tongue:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4093 : 12.05.14 - klo: 14.09 »
Ei s*****a, ihan uuden diffin laitoin pari akkua sitten eteen. Ja takana ollut ennen lukko ja muovi kardaanit kestäneet sen kanssa. Ajot kyl menny rajummaksi kun aattelin että nyt kestää ja että voi kengittää ihan täysillä mutta p****t kardaanit on ku eivät kestä :angry:
« Viimeksi muokattu: 12.05.14 - klo: 20.50 kirjoittanut s.heinonen »
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa tulijyrä

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4094 : 12.05.14 - klo: 14.21 »
Motor timing = ennakko ja start mode=punch,  just näitä säätämällä on miedompi lähtö.
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Poissa Turbo_IS

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4095 : 12.05.14 - klo: 19.01 »
Hei !

Eli vanhempaan lyhyt malliseen Maxxiin teräs kardaanit ovat 4949R ja 4951R MUTTA

4949R on 85mm
4951R on 89mm

Eli sun kannattaa ilman muuta mitata tuo ennen ostoa  :smiley:

Mietin tätä vielä tarkemmin ja päädyin tilaamaan Hobby Peoplelta noi 4951R:t. Tappien välinen pituus on tuo 85mm, joten ilmeisesti tuo ilmoitettu pituus on kokonaispituus. Silloin tuo 89mm pitäis olla aika lähellä. Sivuilla ei sanottu mihin versioon sopii, ainoastaan että käy emaxxiin. http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=0&products_id=18497

Koitan muistaa räpsäistä toivotun kuvan autosta kun osat saapuu ja pääsen mallaamaan niitä paikalleen.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4096 : 12.05.14 - klo: 22.07 »
Te joilla on traxxasin teräs kardaanit niin saitteko ne paikalleen ilman väkivaltaa? Ja samoin jos olette ottaneet ne pois niin miten?
Itellä takakardaani lähti pois vähän kun taittoi, mutta etukardaani ei varmaan lähe ilman että joutuu ottaa vaihteista irti. Kun palkka tulee niin lähtee kyllä tilaukseen MIPin teleskoopit, niihin ei tarvi käyttää sorkkarautaa kun laittaa kiinni/ottaa pois.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4097 : 12.05.14 - klo: 22.13 »
Te joilla on traxxasin teräs kardaanit niin saitteko ne paikalleen ilman väkivaltaa? Ja samoin jos olette ottaneet ne pois niin miten?
Itellä takakardaani lähti pois vähän kun taittoi, mutta etukardaani ei varmaan lähe ilman että joutuu ottaa vaihteista irti. Kun palkka tulee niin lähtee kyllä tilaukseen MIPin teleskoopit, niihin ei tarvi käyttää sorkkarautaa kun laittaa kiinni/ottaa pois.

Toinen muistaakseni lähtee ilman purkua ja toinen oisko just ollu etu, niin pitää ottaa 4 rungon kiinnitysruuvvia ja 4 skidplaten ruuvvia jotte keula lähtee irti. Ei ole vaikeaa... mielummin avaa ruuvvit kun alkaa vittttsisti vääntämään..
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4098 : 13.05.14 - klo: 06.33 »
Juurikin noin miten STruck sanoi  :smiley: ei tarvita väkivaltaa..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4099 : 13.05.14 - klo: 09.11 »
Joo niinpä tietysti. Sain sen sieltä kyllä pois ilman purkua. Papukaijapihdit, semmoset kun löytyy ni johan lähtee. En siis kovin kovaa vääntänyt ettei mikään paikka anna periksi :shocked:
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa Turbo_IS

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4100 : 13.05.14 - klo: 16.57 »
Kardaanit löytyi tänään postilaatikosta. Tuli jopa oikean mittaiset, meni paikalleen heittämällä.
Ohjeissa neuvottiin tekemään pohjalevyyn tilaa nivelten suojille, joten näytin keskidiffin luona hiukan snurraa.

En tiedä oliko kännykameran linssi huurussa, vai alkaako ukolla iän myötä käsi vapista, mutta en meinannut millään saada tarkkoja kuvia. Enkä jaksanut hakea sisältä kunnon kameraa. Kait noista selvän saa.

Edit: ja nyt kun katsoin kuvat, huomasin että etukardaani meni kiireessä väärin päin. Tiedä onko tuolla merkitystä, mutta täytyy huomenna kääntää.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4101 : 13.05.14 - klo: 17.10 »
Kyl on hieno peli.. Alkuperäinen koppakin on yllättäcän hyvässä kunnossa  :azn: Mites auto on muuten sulle päätynyt ?

Noiden kardaanien "suunnalla" ei ole siinä mielessä väliä.. toki ehkä kandee kääntää ne punaiset kohti diffejä niin tulee aavistuksen helpompaa korjaus tapauksissa.. :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Turbo_IS

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4102 : 13.05.14 - klo: 17.39 »
Kyl on hieno peli.. Alkuperäinen koppakin on yllättäcän hyvässä kunnossa  :azn: Mites auto on muuten sulle päätynyt ?

Noiden kardaanien "suunnalla" ei ole siinä mielessä väliä.. toki ehkä kandee kääntää ne punaiset kohti diffejä niin tulee aavistuksen helpompaa korjaus tapauksissa.. :wink:

Kyllä se on aikoinaan ihan uutena ostettu pojalle synttärilahjaksi. Kun ei ollut ennestään monsteria. En muista paljonko poika silloin täytti, mutta nyt tulee reilu viikon päästä 11v. Eikä sillä ole paljoa ajettu, välillä se on unohtunut varaston nurkkaan pidemmäksikin aikaa. Kundi kun ei ole itse erityisen kiinnostunut ruuvaamisesta, ajaminen on hauskempaa...

Noin päin ne punaiset on ohjeissa, kyllä mä sen käännän ennen ajoja.


Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4103 : 15.05.14 - klo: 17.26 »
Tuli eilen käytyä hiekkamontulla pitkästä aikaa ja mun diffien paikkojen vaihto ja tarkka shimmaus osoittautuivat toimivaksi ratkaisuksi :azn: Kerran tuli takapää edellä alas ja etudiffi räsähti, mutta ei alkanut rahista lukuunottamatta satunnaisia ääniä jarruttaessa. Kyllä tuo hiekkakasa on sen verran iso hyppyri, että ehtii 6s akuillakin vetäistä kolme volttia :tongue: 6s ei tarvitse olla niin varovainen kaasun kanssa ja on paljon 8 ässää helpompi pommittaa. Tietysti sekin on tottumiskysymys :wink: Vahinkojakin tuli jälleen eli uusi kori totaalisen päreinä katolleen laskeutumisen vuoksi ja edestä poksahti hubi huonon alastulon seurauksena. Hubi oli varastossa, mutta koriasia on kurjempi... Amerikan postit ovat nousseet aika tavalla, sillä talvella maksoin amainista 18$ posteja paketista, jossa tuli 2 koria ja paljon muutakin kamaa ja nyt towerista/amainista pienimmät postit yhdelle korille 40$. Mistään ei saa kyllä koria alle viidenkympin, ellei amerikasta tulisi tullin ohi eli täytyy vaan kursia tuo kokoon jesarin ja teräsnauhan voimin :undecided:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4104 : 15.05.14 - klo: 19.03 »
Korit maksaa sen 32,50€ Suomessa  :wink: Ja tuollaisen kalliimman spessukorinkin saa Suomeen toimitettuna alle 40€.. Onko mikä kori mielessä ?

Esim toi sun nykyinen F-150 Raptori on 32,50€..
« Viimeksi muokattu: 15.05.14 - klo: 19.06 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4105 : 15.05.14 - klo: 19.50 »
Minä varmaan tilaan korin tässä lähiaikoina. Onko postit halvemmat jos tilaa kaks koria? Ajatuksena olis tilata samalla..
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4106 : 15.05.14 - klo: 20.09 »
Ennen ainakin Amainista kun tilas 3 koria niin postit meni dollarin luokkaan..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4107 : 15.05.14 - klo: 21.39 »
Eipä ole sitäkään enään, kolmelle korille postit 50$ :angry: Mutta neljälle ovat sitten vain 3.79$ koska super saver shpping raja on 100$ ja kait tuossa tulee kans joku "neljän korin ale".
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa R/C95

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4108 : 15.05.14 - klo: 22.36 »
Korit maksaa sen 32,50€ Suomessa  :wink: Ja tuollaisen kalliimman spessukorinkin saa Suomeen toimitettuna alle 40€.. Onko mikä kori mielessä ?

Esim toi sun nykyinen F-150 Raptori on 32,50€..

Katsos vaan! Hobby Peoplesta löytyy. Täytyypä pistää tilaukseen ja väri ja malli säilyy, koska viidessä akullisessa ei ehtinyt lookkiin kyllästyä ja maalejakin löytyy vielä :wink:

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas E-Maxx
« Vastaus #4109 : 15.05.14 - klo: 23.31 »
Teillä kun noita koreja menee niin eikö kannattaisi tilata Amainista neljää koria samantien? :grin: Sais halvemmalla :wink: Tai jos mcly ottais yhen, mä ottaisin yhen ja sä ottaisit kaks? Siinähän sitä olis jo neljä kasassa.
Traxxas Summit / HPI Savage