Sadekelin autolle en itsekään lämpene. Jos joku haluaa panostaa tuohon puoleen, niin on se nytkin mahdollista. Auto kun tarkoittaa pohjalevyä. Ei siinä montaa ruuvia tarvitse irroittaa kun rojut on toiset.
Mitä tarkoitatte sadekelin säännöillä? Eikös tästä käyty jo joku lätäkkökeskustelu.
Kiinteissä numeroissa on myös "vaara", että yli satasen lukuja tulee käyttöön, joten sikälikin kaukotunnistus vaikeutuu. Kiinteissä numeroissa on myös haaste, että montako niitä tarroina tarvitaan. Osalle riittää se 3 kpl, mutta toisille ei riitä 3 kpl per kisakaan. Mitäs teet, kun numerot on loppu. Kuka huolehtii, että numerotarroja on saatavilla? Kuskitko itse? En tiedä mattoautojen systeemiä, joten sitä voisi joku valaista. Ja mitä tällä kiinteällä numerolla yritetään hakea?
Kisapäivien la ja su varauksilla on kisakeliä parantava vaikutus, mutta se voi karsia vähälukuista kisajärjestäjien määrää. Päivän vapaan saaminen hallitukselta on helpompaa kuin koko viikonlopun.
Junnu ja/tai vanhusfinaalin järjestäminen ennen a-finaalia? Toisiko lisää uusia kuskeja?