Pailaakeri on ne pienet painelevyt ja niiden välissä pieni kehä jossa 6 kuulaa, noin 5mm halkaisijaltaan.
On dffin sisällä toisessa ulostulossa. Kannattaa tuijotella manuaalia jos on epävarmuutta.
Kyllä sitä rasvaa voi laittaa sinne kuulille kohtuudella, pitäisi toimia. Itsellä on toiminut mukana tulleet rasvatkin. Keraamiset kuulat ovat tosiaan pop. Vaihda samalla painelaakeri ja painelevyt uusiin. (tai käännä painelevyt)
Vanha painelaakeri voi rueta jumittamaan, jolloin diffi ei pysy säädössä. Itse olen rakentanut painelaakerin kahdesta painelaakerisetistä, niin että kuulia on niin monta kuin levyjen kehälle mahtuu. Näin painelaakerin runko ei pääse jumittamaan kuuien alle. Hankala tehdä, mutta varmatoiminen.
Diffi pitää vetää aika tiukalle. Tosiaan niin, että ensin ruuvi pohjaan niin että tunnet etä jousi ei enää mene kasaan, sitten noin 1/8 kierrosta auki. Ei sillä tarvitse mitään jäykkyyttä säätää.
Diffinkasausvinkkejä yleisesti olikin tuolla toisessa topikissa vissiin aika hyvin.
Slipperi tosiaan pitää myös olla oikein säädetty, mieluummin liian löysällä kuin tiukalla. Lähde säätämään löysästä tiukempaan päin. Ja kokeile välillä että slipperi luistaa eikä diffi.
Tästä voisi kirjoittaa vaikka koko illan, mutta nyt en jaksa