Täälläkin on jo parina iltana kovasti ähelletty X2:sta kasaan. Pari asiaa on hämmästyttänyt kummastuttanut pientä kulkijaa.
Yksi iskarin männistä oli ihan selvästi muotopuoli muihin verrattuna, huono kuva alla. Viallisen männän öljyreiät ovat ihan liian lähellä männän reunoja ja huonolaatuisia, jolloin mäntä on niistä kohdista tuntuvasti isompi, eikä mäntä huilaa putkessa sujuvasti. En edes viitsi laittaa ko mäntää paikalleen. Pitää katella varaosa jostain, ennen kuin tuon pumpun saa kasaan.

Tilasin kitin mukaan parannetun vanttiruuvisetin, ja yhdessä ruuvissa oli valmiiksi kierteet toisesta päästä muusina. Pallokupin pysty tökkäämään ruuvin päälle ilman minkäänlaista väkivaltaa. Laitoin sitten ohjaukseen vakio-osat. Kummallisinta tässä kuitenkin oli tuo kuvassa näkyvä mysteeriosa, joka oli vanttiruuvin viallisen kierteen päällä. Liekö tehtaalla lauenneen kierteytyskoneen osa


Kuuluuko X2-kitin mukana tulla kasausohjeet autosta, jossa on hiilarinen takaiskarituki, big boret ynnä muuta eroa paketin oikeaan sisältöön? Ansmannin sivuilta löyty sitten paremmin rakennussarjan palikoita vastaava manuaali.
Edit: Niin ja diffin siipimutterin muoviosa oli sen verran tiukka sen M2.5 nylokin päälle, että halkesi. Muidenkin muoviosien sopivuuksien kanssa vähän niin ja näin.