Kirjoittaja Aihe: Team Associated SC10 4x4  (Luettu 215633 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #450 : 29.05.13 - klo: 19.34 »
mcly, hieno on kyllä, itsellä kauhea kuumotus alotella toi oma proggis jo mut tyydyn vaan maalaamaan sen ens viikolla kunhan projektiin vaadittavat rojut tulee paikalle ;)

Kasaan tosiaan sitten itse auton kunhan kesäloma starttaa, eikä oo kiirettä mihkään =)
Kiitoksia  :smiley: Olen kyl ollut todella tyytyväinen autoon niin sisältä kuin ulkoakin.. Sitten kun kasaat niin muista kattoa moneen kertaan niiden diffien välykset ettei sit rutise ja tatti ala kasvaa otsaan  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #451 : 29.05.13 - klo: 19.52 »
mcly, hieno on kyllä, itsellä kauhea kuumotus alotella toi oma proggis jo mut tyydyn vaan maalaamaan sen ens viikolla kunhan projektiin vaadittavat rojut tulee paikalle ;)

Kasaan tosiaan sitten itse auton kunhan kesäloma starttaa, eikä oo kiirettä mihkään =)
Kiitoksia  :smiley: Olen kyl ollut todella tyytyväinen autoon niin sisältä kuin ulkoakin.. Sitten kun kasaat niin muista kattoa moneen kertaan niiden diffien välykset ettei sit rutise ja tatti ala kasvaa otsaan  :wink:

Ja siinä myös osasyy miksi vasta lomalla autoa kasaan, sillon on seurana kaveri joka tietää mua enemmän asioita  :wink:

Ei viittis kumminkaan noin kallista settiä ryssiä tietämättömyyttään. :roll:

Editmuoks: olisiko heittää mitään Protippiä miten sen välyksen voi "oikeaoppisesti" säätää kohdilleen?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #452 : 29.05.13 - klo: 20.20 »
mcly, hieno on kyllä, itsellä kauhea kuumotus alotella toi oma proggis jo mut tyydyn vaan maalaamaan sen ens viikolla kunhan projektiin vaadittavat rojut tulee paikalle ;)

Kasaan tosiaan sitten itse auton kunhan kesäloma starttaa, eikä oo kiirettä mihkään =)
Kiitoksia  :smiley: Olen kyl ollut todella tyytyväinen autoon niin sisältä kuin ulkoakin.. Sitten kun kasaat niin muista kattoa moneen kertaan niiden diffien välykset ettei sit rutise ja tatti ala kasvaa otsaan  :wink:

Ja siinä myös osasyy miksi vasta lomalla autoa kasaan, sillon on seurana kaveri joka tietää mua enemmän asioita  :wink:

Ei viittis kumminkaan noin kallista settiä ryssiä tietämättömyyttään. :roll:

Editmuoks: olisiko heittää mitään Protippiä miten sen välyksen voi "oikeaoppisesti" säätää kohdilleen?
Hyvä niin  :smiley: Kun tätä topiccia lukee taakse päin niin löytyy kohta mun ja Totten keskustelusta aiheen kanssa. Siellä on oikeet paksuudet niiden gearien alle tulevista shimmeistä. Sen mukaan kun meet niin ei pieleen voi mennä.. en sit kyl tiedä onko Asso jo muuttanu kasaamisohjettaan tai lisänny paketteihin noita ylimääräisiä shimmejä  :smiley: Niin ja onko sulla nyt normi versio kit vai FT niin kuin mulla ? Normissa ne on jo valmiiksi koottu mutta ne on silti hyvä tarkastaa kun tässä autossa niiden irroittamiseen menee hetki  :grin: ei ole ihan parilla ruuvilla kiinni  :wink: jos et löydä kohtaa niin voin linkata sen tänään vielä.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #453 : 29.05.13 - klo: 21.27 »
mcly, hieno on kyllä, itsellä kauhea kuumotus alotella toi oma proggis jo mut tyydyn vaan maalaamaan sen ens viikolla kunhan projektiin vaadittavat rojut tulee paikalle ;)

Kasaan tosiaan sitten itse auton kunhan kesäloma starttaa, eikä oo kiirettä mihkään =)
Kiitoksia  :smiley: Olen kyl ollut todella tyytyväinen autoon niin sisältä kuin ulkoakin.. Sitten kun kasaat niin muista kattoa moneen kertaan niiden diffien välykset ettei sit rutise ja tatti ala kasvaa otsaan  :wink:

Ja siinä myös osasyy miksi vasta lomalla autoa kasaan, sillon on seurana kaveri joka tietää mua enemmän asioita  :wink:

Ei viittis kumminkaan noin kallista settiä ryssiä tietämättömyyttään. :roll:

Editmuoks: olisiko heittää mitään Protippiä miten sen välyksen voi "oikeaoppisesti" säätää kohdilleen?
Hyvä niin  :smiley: Kun tätä topiccia lukee taakse päin niin löytyy kohta mun ja Totten keskustelusta aiheen kanssa. Siellä on oikeet paksuudet niiden gearien alle tulevista shimmeistä. Sen mukaan kun meet niin ei pieleen voi mennä.. en sit kyl tiedä onko Asso jo muuttanu kasaamisohjettaan tai lisänny paketteihin noita ylimääräisiä shimmejä  :smiley: Niin ja onko sulla nyt normi versio kit vai FT niin kuin mulla ? Normissa ne on jo valmiiksi koottu mutta ne on silti hyvä tarkastaa kun tässä autossa niiden irroittamiseen menee hetki  :grin: ei ole ihan parilla ruuvilla kiinni  :wink: jos et löydä kohtaa niin voin linkata sen tänään vielä.
oletan että FT = factory team, se mulla on.
Shimmit (jälleen slangi (?) sana jota en ole kuullut) oletan että tässä tapauksessa jokin prikan kaltainen rinkula mikä tulee gearien alle, en tiedä, en ole vielä edes avannut ohjekirjaa, saatikka niitä kitin pussukoita ettei mikään vahingossakaan mene sekaisin :D

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #454 : 29.05.13 - klo: 21.34 »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #455 : 29.05.13 - klo: 22.24 »
ah, i see!

tarvinnut pitkälle lukea niin alkoi kuva hahmottumaan päässänsä.

Onko mitään hyvää tapaa tsekata minkä kokoinen shimmi on? kun en jotenkin usko että sitä on etsattuna tai muulla tavalla merkitty itse osaan, ja luulen myös että se osa on niin pieni että sen mittaaminen voi olla inasen hankalaa :D

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #456 : 30.05.13 - klo: 07.47 »
ah, i see!

tarvinnut pitkälle lukea niin alkoi kuva hahmottumaan päässänsä.

Onko mitään hyvää tapaa tsekata minkä kokoinen shimmi on? kun en jotenkin usko että sitä on etsattuna tai muulla tavalla merkitty itse osaan, ja luulen myös että se osa on niin pieni että sen mittaaminen voi olla inasen hankalaa :D
Ainakin sillon kuin itse rakensin niin siinä pussissa tuli sen sun gearin alle 1 x 5x13x0,1mm shimmi. Eli just sellanen prikka. Toi on liian ohut oikean meshin saamiseksi. Eli siis oikean suhteen saamiseksi noiden rattaiden välille. Näitä pitäisi olla 2kpl per sun gear. Assohan lähetti sitten ylimääräiset shimmit joten jos siellä on yhtä diffiä kohden 4kpl noita niin sitten ovat korjanneet asian. En usko, että he kuitenkaan olisivat lisänneet pussiin yhden paksumman tuon ohuen tilalle. Sen diffin pitäs pyöriä mutta suht jäykästi niin on jees. Jos pyörii liian hyvin niin luultavasti on huono välys  :smiley: Ehkä hassua ajatella mutta näin se vaan on  :smiley:

Ehdotan kyllä ostamaan jonkun työntömitan kun kasaatte autoa. Helpompi sillä mitata muutenkin noita tankojen pituuksia, että tulee molemmille puolille samat. Ton shimmin osalta ei varmaan ole pakko ostaa sellasta super hifi digitaalista mittaria kun se heittokin voi olla jo tuon shimmin paksuus  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #457 : 31.05.13 - klo: 18.08 »
Jahas, on tainnut sit oikeasti alkaa valtio tarkkailemaan ulkomailta saapuvia lähetyksiä, sillä molemmat paketit mitä tilasin rapakon takaa  - > suoraan tullin haaviin.  :police:

Ei tullut halpa auto tästä, ei  :huh:

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #458 : 03.06.13 - klo: 18.37 »
tuota manuaalia (pdf muodossa) kun hieman selailin, tuli mieleen kysyä factory team kitin omistavilta että tuleeko tuossa mukana molemmat spurrit, sekä 93t & 62t vai jompikumpi?  :shocked:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #459 : 03.06.13 - klo: 18.44 »
tuota manuaalia (pdf muodossa) kun hieman selailin, tuli mieleen kysyä factory team kitin omistavilta että tuleeko tuossa mukana molemmat spurrit, sekä 93t & 62t vai jompikumpi?  :shocked:
Molemmat.. lähinnä siis 32P ja 48P..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #460 : 03.06.13 - klo: 19.29 »
tuota manuaalia (pdf muodossa) kun hieman selailin, tuli mieleen kysyä factory team kitin omistavilta että tuleeko tuossa mukana molemmat spurrit, sekä 93t & 62t vai jompikumpi?  :shocked:
Molemmat.. lähinnä siis 32P ja 48P..

Jälleen kerran kiitos vastauksesta, ja jatkoa seuraa uteluiden muodossa.

http://www.racersrcshop.com/answerrc-48dp-aluminium-pinion-gear-hard-coated-p-1436.html

olisivatkohan noi soveltuvia pinjoneita kyseisille spurreille? ajattelin kolme eri kokoista tilata ja vähän testailla mikä sopii parhaiten omaan ajotyyliin.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #461 : 03.06.13 - klo: 19.58 »
tuota manuaalia (pdf muodossa) kun hieman selailin, tuli mieleen kysyä factory team kitin omistavilta että tuleeko tuossa mukana molemmat spurrit, sekä 93t & 62t vai jompikumpi?  :shocked:
Molemmat.. lähinnä siis 32P ja 48P..

Jälleen kerran kiitos vastauksesta, ja jatkoa seuraa uteluiden muodossa.

http://www.racersrcshop.com/answerrc-48dp-aluminium-pinion-gear-hard-coated-p-1436.html

olisivatkohan noi soveltuvia pinjoneita kyseisille spurreille? ajattelin kolme eri kokoista tilata ja vähän testailla mikä sopii parhaiten omaan ajotyyliin.
Sun ei kandee ostaa heti kaikkea koska sun ongelmaksi saattaa muodostua tuon 48n kanssa tila kun sulle tuli se iso 550 motti.. Sen johdosta moottorin säätö mahikset ja oikeen välyksen (meshin) hakeminen  spurrin ja pinionin välille pienenee.. Älä siis vielä sijoita miljoonia eri pinioneihin ennen kuin varmistat mahtumisen  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #462 : 03.06.13 - klo: 20.07 »
tuota manuaalia (pdf muodossa) kun hieman selailin, tuli mieleen kysyä factory team kitin omistavilta että tuleeko tuossa mukana molemmat spurrit, sekä 93t & 62t vai jompikumpi?  :shocked:
Molemmat.. lähinnä siis 32P ja 48P..

Jälleen kerran kiitos vastauksesta, ja jatkoa seuraa uteluiden muodossa.

http://www.racersrcshop.com/answerrc-48dp-aluminium-pinion-gear-hard-coated-p-1436.html

olisivatkohan noi soveltuvia pinjoneita kyseisille spurreille? ajattelin kolme eri kokoista tilata ja vähän testailla mikä sopii parhaiten omaan ajotyyliin.
Sun ei kandee ostaa heti kaikkea koska sun ongelmaksi saattaa muodostua tuon 48n kanssa tila kun sulle tuli se iso 550 motti.. Sen johdosta moottorin säätö mahikset ja oikeen välyksen (meshin) hakeminen  spurrin ja pinionin välille pienenee.. Älä siis vielä sijoita miljoonia eri pinioneihin ennen kuin varmistat mahtumisen  :wink:

noh, noi ei sovi koska toi vaatii 32p pinjonin, onneks paikallisesta hobbylinnasta sit löytyy traxxaksen pinjoneita jotka tohon sopii, reilun 3e/kpl hintaan, niitä voikin pari sitten ostaa ja sitä kautta hakea se oikea setuppi ;)
tällä hetkellä noi 15 ja 20t tuntuis sellaselta valinnalta että niistä on hyvä lähteä  :roll:

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #463 : 05.06.13 - klo: 17.53 »
Noniin, nyt tuli moottori ja toiset renkaat, alla kuva moottorista & noparista.
Kyseessä siis Novak Havoc 4.5t/550 koko ja 5000kv, noparina hyrrää Novac SC pro.


Ihan järeen oloinen konkka tossa noparissa esiasennettuna  :shocked:
Eikä siinä vielä kaikki, mukana tuli 12t 32p pinjoni. tosin luulen että asso vetää voltin paikallaan jos sen tööttään kiinni ensimmäisenä :D

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #464 : 06.06.13 - klo: 08.27 »
Itse ajan 19/62 välityksellä tällä hetkellä ja vauhtia on tarpeeksi. Itse käytän alumiinipinioineita. Voisi ostaa hieman pienemmänkin niin saisi kiihtyvyyttä enemmän  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #465 : 06.06.13 - klo: 13.35 »
Itse ajan 19/62 välityksellä tällä hetkellä ja vauhtia on tarpeeksi. Itse käytän alumiinipinioineita. Voisi ostaa hieman pienemmänkin niin saisi kiihtyvyyttä enemmän  :smiley:

Mulla on tos pakissa viel ylkkämääräsenä 15t ja 19t pinjonit juurkin sen takia et pystyy vähän hakemaan sitä omaan ajotyyliin sopivaa setuppia.
--kunhan nyt tuon autonkin sais kasaan--  :roll:

Editmuoks: eikös se mennyt niin että mitä enemmän hampaita, sitä enemmän vauhtia mutta vähemmän vääntöä/kiihtyvyyttä?

Poissa allu 6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #466 : 06.06.13 - klo: 19.43 »
Joo juuri niin.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #467 : 06.06.13 - klo: 20.11 »
Koki korinmaalausprojekti pienen takaiskun, maalit tais olla wanhentuneet tai muutenvaan jokin maanantaikappale, http://imgur.com/a/ZtNBJ#2 takaa kuvia, ja kyllä, kuvissa on koko pirun purkki (150ml) maalia kuoressa, ja kyllä,se kuori oli huolellisesti pesty ennen maalausta. Huomenna käymään hobbylinnalla ja neuvottelemaan jotain hyvitystä...

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #468 : 06.06.13 - klo: 20.59 »
Koki korinmaalausprojekti pienen takaiskun, maalit tais olla wanhentuneet tai muutenvaan jokin maanantaikappale, http://imgur.com/a/ZtNBJ#2 takaa kuvia, ja kyllä, kuvissa on koko pirun purkki (150ml) maalia kuoressa, ja kyllä,se kuori oli huolellisesti pesty ennen maalausta. Huomenna käymään hobbylinnalla ja neuvottelemaan jotain hyvitystä...
Naarmutitko sen pinnan ennen maalausta jollain pesusienellä vai pesiktö vaan fairyllä ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #469 : 06.06.13 - klo: 21.04 »
En naarmuttanut, kun eihän näitä nimenomaan naarmutella?

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #470 : 06.06.13 - klo: 21.18 »
En naarmuttanut, kun eihän näitä nimenomaan naarmutella?
Kukin toki tyylillään mutta ite naarmutan aina ennen kuin maalaan..
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Soo

  • Fullspeed RC
    • Profiili

Poissa JES

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #472 : 06.06.13 - klo: 21.23 »
En naarmuttanut, kun eihän näitä nimenomaan naarmutella?

Näissä sc autois kannattaa tehdä kaikki temput maalin tarttuvuuden maksimoimiseksi, sen verran osumia tuo iso ämpäri saa! :grin:

Eli ensin pesu fairyllä ja sit vielä karhennus teräsvillalla tai karhunkielellä.
Nämähän maalataan sisäpuolelta eli naarmut ei maalipinnassa näy.

Ja maalia pitää suihkuttaa useita ohuita kerroksia, eikä yrittää kerralla peittävää.



Jussi

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #473 : 06.06.13 - klo: 21.25 »
En naarmuttanut, kun eihän näitä nimenomaan naarmutella?
Kukin toki tyylillään mutta ite naarmutan aina ennen kuin maalaan..

Siis käsittelin edellisen HPI:n korin minkä drifteriin tein, aivan samalla tavalla, tosin, maalina oli mastonin mattamusta  eikä tälläistä jälkeä kyllä tullut vaan päinvastoin.



Tuossa kori lievässä vaiheessa, lähinnä nuokin oranssit kohdat helmoissa mokasin kun käytin väärää teippiä maskaamiseen.

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #474 : 06.06.13 - klo: 21.32 »
En naarmuttanut, kun eihän näitä nimenomaan naarmutella?

Näissä sc autois kannattaa tehdä kaikki temput maalin tarttuvuuden maksimoimiseksi, sen verran osumia tuo iso ämpäri saa! :grin:

Eli ensin pesu fairyllä ja sit vielä karhennus teräsvillalla tai karhunkielellä.
Nämähän maalataan sisäpuolelta eli naarmut ei maalipinnassa näy.

Ja maalia pitää suihkuttaa useita ohuita kerroksia, eikä yrittää kerralla peittävää.



Jussi

en siis yrittänyt kerralla peittävää,  ehkä kirjoitin hämäävästi kun sanoin että tuossa korissa oli maalia koko purkki.
Tarkoitin että eikös yhdellä 150ml maalipurkilla pitäisi pystyä maalaamaan koko kori, ilman että tarvitsee toista maalipurkkia mennä ostamaan? ja toisekseen, maalin tarttuvuutta tuossa epäilen, ja sitä että ei tuo kyllä metallinhohto violetilta näytä sitten mitenkäänpäin.

Vaikka tuo kansi kyllä mielestäni näin väittäisi  :huh:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #475 : 07.06.13 - klo: 06.22 »
Kyllä tollanen 150ml riittää SC autonkin koriin. Ei sillä kyllä kahta pysty maalaamaan kun on noi korit sen verran isoja mutta pitäisi purkkiin jäädä ns. paikkamaalausta varten jotain lillumaan  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #476 : 07.06.13 - klo: 06.54 »
Kyllä tollanen 150ml riittää SC autonkin koriin. Ei sillä kyllä kahta pysty maalaamaan kun on noi korit sen verran isoja mutta pitäisi purkkiin jäädä ns. paikkamaalausta varten jotain lillumaan  :wink:

Jep, eli joku ei nyt ollut ihan kohdillaan tuon purkin sisällön suhteen, kuvissa näkyvä kori oli tosiaan maalattu _koko_ kyseisen purkin sisällöllä.

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #477 : 07.06.13 - klo: 08.30 »
Nuo "jäävärit" eivät vain ole yhtä peittäviä kuin normaalit värit. Eli tuo melkein vaatii kaveriksi jonkun tavallisen värin, kuten valkoisen, hopan tai mustan, jolla suihkaisee lopuksi.

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #478 : 07.06.13 - klo: 21.50 »
Nuo "jäävärit" eivät vain ole yhtä peittäviä kuin normaalit värit. Eli tuo melkein vaatii kaveriksi jonkun tavallisen värin, kuten valkoisen, hopan tai mustan, jolla suihkaisee lopuksi.

Toi on ehkä järkevin juttu mitä kukaan on tähän asiaan hetkeen sanonu, olettaisin tosin että tuosta olisi mainittu purkin kyljessä jotenkin että vaatii "pohja"maalin (korithan maalataan peilikuvaperiaatteella) katsotaan nyt, jos kori menee ihan päin mäntyä niin täytyy ottaa opikseen sitten.
Toivoisin tosin maalinvalmistajalta jotain infoa kyseisestä tuotteesta jos jotain noinkin erikoista pitää ottaa huomioon.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #479 : 09.06.13 - klo: 19.23 »
Nuo "jäävärit" eivät vain ole yhtä peittäviä kuin normaalit värit. Eli tuo melkein vaatii kaveriksi jonkun tavallisen värin, kuten valkoisen, hopan tai mustan, jolla suihkaisee lopuksi.

Toi on ehkä järkevin juttu mitä kukaan on tähän asiaan hetkeen sanonu, olettaisin tosin että tuosta olisi mainittu purkin kyljessä jotenkin että vaatii "pohja"maalin (korithan maalataan peilikuvaperiaatteella) katsotaan nyt, jos kori menee ihan päin mäntyä niin täytyy ottaa opikseen sitten.
Toivoisin tosin maalinvalmistajalta jotain infoa kyseisestä tuotteesta jos jotain noinkin erikoista pitää ottaa huomioon.
Noihin niin kuin fluoreihinkin kandee laittaa valkonen pohja, että se väri tulee hyvin sieltä esille. Toki olis hyvä olla mainittu jossain mutta eiks kaikki nykyään katso Tubesta ns. ohjeita ja sudi vasta sitten  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG