Olen tässä pohdiskellut tämmöiset nelivetoisen SC-auton hankkimista. Olisi vähän erilainen tarvittaessa kisakelpoinenkin auto kuin tuo nyt oleva takaveto-B5M. Esim. 2WD RTR:n saisi edullisesti, mutta ehkä juuri tuo 4WD toisi sitä erilaisempaa ajotuntumaa.
Anyway, koska harrastukseen on mennyt rahaa jo moninkertaisesti aiottuun nähden, niin sikäli jos hankintaa tekisi (mikä ei vielä varmaa ole), yritän kartoittaa mitä osia voisi "jakaa" tuon B5M:n ja SC-auton kesken.
Olen siis katsellut lähinnä tuota Factory Team-kittiä. Kuvan perusteella siihen saattaisi mennä tuollainen neliöakkukin? Minulla on Reedyn #314 5800mAh akku, ja sitten CoreRC:n "saddle pack"-akku.
Sähköpuolelta on moottorina Speed Passion Competition 3.0 7.5T (5100KV), ja noparina Speed Passion Reventon Pro 1.1. Minulle on vähän epäselvää menisikö nuo suoraan järkevästi, tai lähinnä tuo moottori. Yleensä noihin kai menisi/suositellaan 550-koon, tuo on 540? Ja onko muutenkaan järkevä. Ei tarvitsisi tässä vaiheessa olla mikään kisojen kunkku-combo, mutta kunhan toimisi "kärsimättä".
Jos nuo sähköt ei sovi niin aika vaikeaksi menee perustella tuo 4x4:n hinta vrt SC10 RS-kittiin, jonka saisi uutena 299€, siihen riittäis lisänä pelkkä akku
EDIT: Tuli sitten napattua lopulta tuo SC 10 RS kuitenkin edullisuutensa vuoksi, ei tarvinnut lopulta edes pakosti akkua kun kävihän siihen B5M:n kakkosakkuna ollut saddle pack.