Kirjoittaja Aihe: Team Associated SC10 4x4  (Luettu 230240 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #570 : 14.09.13 - klo: 17.31 »
specsien mukaan ton flow säätimen pitäisi(?) kestää toi lurpin 550 kone mutta takuita en osaisi antaa.kyseinen kone on ollut kova kuumumaan ja muiden kokemuksien perusteella vei virtaakin ihan todella paljon.
muutamilla kavereilla on ollut toi mosa assossa ja lämpöä on todella paljon jo suhteellisen lyhkäisillä ajosessioilla.
Assossa kone on vaan niin piilossa ja jäähdyttävää ilmavirtaa ei luonnostaa juurikaan tule.mietin et jonkinlainen "spoileri" voisi auttaa eli lexania leikellen ja siipeä muokkaamaan.

alumiinipohjalevyisissä autoissa pohjalevy itsessään on todella tehokas jäähdytin...omassakin(durango) pohjalevy lämpiää suunnilleen samaan lämpötilaan koneen kanssa,ei tossin kylläkään kovin kuumaksi.lämmön siirtymistä voisi tehostaa piitahnalla.....hmmm.....

Piitahnaa en kyllä suosittele rungon ja moottorin väliin, enemmänkin vastausta kannattaa hakea eräänlaisista "lämpötyynyistä" joita käytetään muunmuassa näytönohjaimien muisti sekä virranhallintapiirien jäähdyttämiseen, vähemmän sotkuista sekä tod näk kestävämpää.
Oma ajatus oli siis ylimääräisen siilin ja moottorin väliin. Ei siis pohjalevyn ja moottorin.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #571 : 15.09.13 - klo: 14.29 »
Tekinin moottorista sen verran, että on todella hyvä  :smiley: Aina ihmetyttää miten pienemmästä Tekinistä saadaan ulos enemmän mitä isommasta toisen merkkisestä moottorista. Kyllä se hinta siis jostain muustakin tulee kuin vain merkistä  :wink: Todella tyytyväinen siis ja 550 kokoinen kannu ei lämmennyt tosi kovassa ajossa kuin 61,5 asteiseksi ilman jäähyä.
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #572 : 15.09.13 - klo: 15.34 »
specsien mukaan ton flow säätimen pitäisi(?) kestää toi lurpin 550 kone mutta takuita en osaisi antaa.kyseinen kone on ollut kova kuumumaan ja muiden kokemuksien perusteella vei virtaakin ihan todella paljon.
muutamilla kavereilla on ollut toi mosa assossa ja lämpöä on todella paljon jo suhteellisen lyhkäisillä ajosessioilla.
Assossa kone on vaan niin piilossa ja jäähdyttävää ilmavirtaa ei luonnostaa juurikaan tule.mietin et jonkinlainen "spoileri" voisi auttaa eli lexania leikellen ja siipeä muokkaamaan.

alumiinipohjalevyisissä autoissa pohjalevy itsessään on todella tehokas jäähdytin...omassakin(durango) pohjalevy lämpiää suunnilleen samaan lämpötilaan koneen kanssa,ei tossin kylläkään kovin kuumaksi.lämmön siirtymistä voisi tehostaa piitahnalla.....hmmm.....

Piitahnaa en kyllä suosittele rungon ja moottorin väliin, enemmänkin vastausta kannattaa hakea eräänlaisista "lämpötyynyistä" joita käytetään muunmuassa näytönohjaimien muisti sekä virranhallintapiirien jäähdyttämiseen, vähemmän sotkuista sekä tod näk kestävämpää.
Oma ajatus oli siis ylimääräisen siilin ja moottorin väliin. Ei siis pohjalevyn ja moottorin.

uskoisin että toimii. itsellä ei ole tuolla novakin ballistic moottorilla ollut tarvetta jäähylle, lämmin se kyl on jos akullisen rallattaa yhtä soittoa tyhjäks radalla, mutta ei niin kuuma ettei sitä kärsisi koskea.
Jopa Maxxi on ollut tätä mieltä ymmärtääkseni ... ?
että tuo 540 koneella ajaminen ei onnistu kuin tuolla durangon vehkeellä ..... ja sekin säädöistä riippuen
maxxi osaa säätää  tuon duragonsa 540 koneelle sopivaksi , sitä en kiellä , mutta en kyllä alkuun lähtis
540 vehkeillä corri harrastusta aloittamaan .

Tässä vain oma mielipiteeni 2 vuotta näillä correilla ajeltuna .
Durangossa pystyy ajamaan aika helposti 540 koneella radalla, tosi helteisenä päivänä en ole kokeillut, silloin moottorituuletin saattaa olla pakollinen. Bashaukseen kannattaa laittaa isompi kone/4 pole, mutta radalla teho ei aina ratkaise, vaan ajettavuus on myös tärkeä. Ulkona ajoin 4 pole koneella, mutta se hajosi pari viikkoa sitten ja laitoin 6.5t koneen kiinni ja auto kulkee pääsuoralla suunnilleen samaa vauhtia mutta ajettavuus on mielestäni paljon parempi... Asso ilmeisesti painaa vähän enemmän(?) joten 540 kone voi olla kovilla.
Vauhdilla ei nyt varmastikaan paljoa tee radalla ja varsinkin sisäradalla mutta on tollasesta 4Pole koneesta aika iso etu tällaisen valas auton kanssa. Painoa on about saman verran kun Losissa eli PALJON  :smiley: Toi on kyllä huonossa paikassa tuuletuksenkin kannalta että hyvä olis pitää tuuletinta tuossa vaikka ei olisi kuuma päivä. 550 kone kyl jeesaa vähän mutta kyllä sekin lämpimänä käy ilman tuuletinta. Maxxi on kyl ihan oikeessa tossa rata ajossa. Sinne kun ei tarvii konetta joka kiertää yli 40000rpm. Tai en tiedä onko siitä haittaakaan jos vaan on tarpeeks nopeet kädet  :wink:

Se mikä itellä on vielä epäselvää on, että mitä hyötyä saadaan 48P rattaiden kanssa verrattuna 32P ? Mitä hyötyä ja haittaa on ? Maxxi ? Totte ?

4pole koneella kyllä saa sitä vauhtiakin jos alkaa kikkailemaan pinjonin/spurrin koolla, ja totta se on että siel radalla liika vauhti aiheuttaa vaan päänsärkyä, nimim: kolmas kori menossa ostoon alle 16 akullisen ajolla.

Mitä tulee asson raskauteen, niin sanoisin että enemmänki medium kokoluokkaa, ainakin se losi mitä oon paikallisella radalla nähnyt, oli painoltaan paljon raskaampi kuin asso, koska: alumiinipohja. näin esimerkkinä.
LRP sitten onkin assoon verrattuna ihan rimpula ja ainakin takatuuppi durangot ei tuntunu painavan paljon mitään. (jälleen kerran assoon verrattuna)
Nelikkoon sanoisin suoraan että 550/4pole, mutta tuupissa sitten voisikin 540 toimia koska kevyempi runko, mutta en pistä päätäni pantiksi tuosta, sillä en yhtäkään tuuppia (vielä) omista.
just my 2 cents.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #573 : 15.09.13 - klo: 18.52 »
Toi Tekin menee kovempaa kyllä kuin Slässi omalla koneellaan 3S:llä. Eli lujaa  :wink: Ja käsistä se on kiinni pärjääkö radalla. Se on ihan höpö höpöä, että radalla ei tarvis vauhtia. Kaikki toki kandee suhteuttaa mutta helppoa noista on sitten vaikka jollekin sisäradalle laskea nopeutta jos ahistaa eikä tunnu pysyvän käsissä. Sen puolesta en siis tajua miksi ei ostaisi konetta jonka myös saa "lentämään"  :smiley: vai ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #574 : 15.09.13 - klo: 20.40 »
Toi Tekin menee kovempaa kyllä kuin Slässi omalla koneellaan 3S:llä. Eli lujaa  :wink: Ja käsistä se on kiinni pärjääkö radalla. Se on ihan höpö höpöä, että radalla ei tarvis vauhtia. Kaikki toki kandee suhteuttaa mutta helppoa noista on sitten vaikka jollekin sisäradalle laskea nopeutta jos ahistaa eikä tunnu pysyvän käsissä. Sen puolesta en siis tajua miksi ei ostaisi konetta jonka myös saa "lentämään"  :smiley: vai ?

samaa itsekkin ajattelin kun ton novakin hommasin :D
mutta kun sitä kaasua ei vaan malta olla painamatta pohjaan....  :evil:

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #575 : 15.09.13 - klo: 21.39 »
Toi Tekin menee kovempaa kyllä kuin Slässi omalla koneellaan 3S:llä. Eli lujaa  :wink: Ja käsistä se on kiinni pärjääkö radalla. Se on ihan höpö höpöä, että radalla ei tarvis vauhtia. Kaikki toki kandee suhteuttaa mutta helppoa noista on sitten vaikka jollekin sisäradalle laskea nopeutta jos ahistaa eikä tunnu pysyvän käsissä. Sen puolesta en siis tajua miksi ei ostaisi konetta jonka myös saa "lentämään"  :smiley: vai ?

samaa itsekkin ajattelin kun ton novakin hommasin :D
mutta kun sitä kaasua ei vaan malta olla painamatta pohjaan....  :evil:
Mut sit vaan escstä kaasua vähemmille prosenteille  :wink: jos kehtaa  :grin:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #576 : 16.09.13 - klo: 06.05 »
Toi Tekin menee kovempaa kyllä kuin Slässi omalla koneellaan 3S:llä. Eli lujaa  :wink: Ja käsistä se on kiinni pärjääkö radalla. Se on ihan höpö höpöä, että radalla ei tarvis vauhtia. Kaikki toki kandee suhteuttaa mutta helppoa noista on sitten vaikka jollekin sisäradalle laskea nopeutta jos ahistaa eikä tunnu pysyvän käsissä. Sen puolesta en siis tajua miksi ei ostaisi konetta jonka myös saa "lentämään"  :smiley: vai ?

samaa itsekkin ajattelin kun ton novakin hommasin :D
mutta kun sitä kaasua ei vaan malta olla painamatta pohjaan....  :evil:
Mut sit vaan escstä kaasua vähemmille prosenteille  :wink: jos kehtaa  :grin:
Mulle riitti throttle curven päälle pistäminen, rauhotti menoa just hyvin, antaa kyl täydet tehot mutta ei kumminkaan heti kun kaasua vähän näpäyttää.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #577 : 16.09.13 - klo: 06.20 »
Toi Tekin menee kovempaa kyllä kuin Slässi omalla koneellaan 3S:llä. Eli lujaa  :wink: Ja käsistä se on kiinni pärjääkö radalla. Se on ihan höpö höpöä, että radalla ei tarvis vauhtia. Kaikki toki kandee suhteuttaa mutta helppoa noista on sitten vaikka jollekin sisäradalle laskea nopeutta jos ahistaa eikä tunnu pysyvän käsissä. Sen puolesta en siis tajua miksi ei ostaisi konetta jonka myös saa "lentämään"  :smiley: vai ?

samaa itsekkin ajattelin kun ton novakin hommasin :D
mutta kun sitä kaasua ei vaan malta olla painamatta pohjaan....  :evil:
Mut sit vaan escstä kaasua vähemmille prosenteille  :wink: jos kehtaa  :grin:
Mulle riitti throttle curven päälle pistäminen, rauhotti menoa just hyvin, antaa kyl täydet tehot mutta ei kumminkaan heti kun kaasua vähän näpäyttää.
Juuri näin  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #578 : 16.09.13 - klo: 16.36 »
Sinne lähti talvikauden osatilaus 274usd  :roll:
Alkaa kohta olemaan Assolla hintaa, sano.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #579 : 16.09.13 - klo: 17.01 »
Sinne lähti talvikauden osatilaus 274usd  :roll:
Alkaa kohta olemaan Assolla hintaa, sano.
Mitäs taskuraha piti sisällään  :grin: ?
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #580 : 16.09.13 - klo: 17.07 »
Hurja kasa kaikkea, Täys jousisetti (4 vaihtoehtoa joka nurkkaan), ST racingin cnc koneistetut iskarikuoret (kuva alla) ja niihin sopivat sisuskalut sekä jousilautaset, uutta koria, varadiffarit eteen sekä taakse, sisäradalle kumit sekä vanteet, uus hihna (sitä koskaan tiedä koska se antaa periksi) sekä niitä pirun korisokkia, joita tuntuu mulla häviävän joka ajon aikana :D


Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #581 : 17.09.13 - klo: 08.05 »
Sulla ei ollut FT malli ? Lähinnä siis, etkö ollut tyytyväinen niihin sinisiin putkiin ? Itse ollut tyytyväinen noihin FT putkiin.

Itseltä mennyt tosiaan yksi hinha kun on tullut "ladattua" tuolla 3S akulla jo jonkun aikaa.. Se ei mennyt poikki mutta löystyi sen verran, että alkoi jarrutuksessa raksuttamaan. Pitäisi itsekin tilata taas uusi tilalle. Eihän noita montaa mene ellei nyt bashaile mutta itse en tuolla autolla sitä tee. Diffin osat myös löytyy pakista  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa Maukka70

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #582 : 17.09.13 - klo: 11.11 »
Hyvin näköjään kesti 540 6.5 moottori tuota ajoa. Ajoin turffiradalla parisen akkua putkeen täyttä ajoa, niin moottorin lämpotila oli maksimissaan 35 astetta. Nopari ei edes sitä. Keli oli tietysti viileä, mutta en usko että lämmin kelikään tulee ongelmaksi.
Mugen Seiki, Ninja, Team Associated, Futaba, Robitronic, Sky Rc,Novarossi,Hudy

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #583 : 17.09.13 - klo: 11.12 »
Hyvin näköjään kesti 540 6.5 moottori tuota ajoa. Ajoin turffiradalla parisen akkua putkeen täyttä ajoa, niin moottorin lämpotila oli maksimissaan 35 astetta. Nopari ei edes sitä. Keli oli tietysti viileä, mutta en usko että lämmin kelikään tulee ongelmaksi.
En mäkään usko  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #584 : 17.09.13 - klo: 17.58 »
Sulla ei ollut FT malli ? Lähinnä siis, etkö ollut tyytyväinen niihin sinisiin putkiin ? Itse ollut tyytyväinen noihin FT putkiin.

Itseltä mennyt tosiaan yksi hinha kun on tullut "ladattua" tuolla 3S akulla jo jonkun aikaa.. Se ei mennyt poikki mutta löystyi sen verran, että alkoi jarrutuksessa raksuttamaan. Pitäisi itsekin tilata taas uusi tilalle. Eihän noita montaa mene ellei nyt bashaile mutta itse en tuolla autolla sitä tee. Diffin osat myös löytyy pakista  :wink:

Kyllä on, FT malli, mutta koska ensimmäinen auton kasaus, sekä asennusjuomat niin saatoin ehkä saada väärille jengoille toisen etuputken..
ja toisekseen, punainen väri miellyttää silmää enemmän ;)

Varalle mä ne toiset diffarit ja hihnan otinkin, ajatuksena oli lähteä paikallisiin kerhokisoihin talvikauteen mukaan.
saa nähdä mitä siitä sitten tulee :D

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #585 : 18.09.13 - klo: 08.34 »
Heh.. tämä selvä  :wink: Olitko ajatellut vaihtaa myös tuon bellcrankin STn punaiseen ? Itsellä se on käynyt mielessä.

Tuli eilen muuten mielenkiinnosta testattua ihan perus säädöillä tuota omaa Assoa vakio 32P 62T spurrin ja 15T pinionin kanssa. Vauhtia mun Rally korin kanssa joka nyt ei ihan varmaan siitä aerodynaamisemmasta päästä ole oli 66,8km/h  :smiley:. Eli mun ajoihin ihan riittävästi  :wink:. Tokihan sitä varmaan sais vielä kovempaa tuon menemään kun pienentäis spurria ja kasvattais pinionia mutta enpä tiedä onko siinä mitään järkeä sitten enää  :smiley:

Ihan hyvä ero meinaa moottorissa kun edellinen Castle 2400kV samoilla säädöillä 32P 62T spurrin ja 17T pinionin kanssa meni 49,2km/h.

Nämä siis ajettu TRXn 3S 4000mah 25C akun kanssa.

Tikkurilan sisäkarkeloihin pitänee hieman säätimestä rajoittaa tuota kaasua tai sitten mennä 2S akulla suosiolla.
« Viimeksi muokattu: 18.09.13 - klo: 08.41 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #586 : 18.09.13 - klo: 10.42 »
Näin oli tarkoitus, vaihtaa kaikki mahdollinen muovista metalliin mihin on sopivat palat tehty, painoahan siinä tulee mutta tehokkaalla moottorilla paino on pitoa ;)

En vielä itse ole kikkaillut pinjonien ja spurrien kanssa mutta sekin tulee tod näk eteen tässä talven aikana, vähän pelottaa millassiin nopeuksiin tuo auto sen jälkeen yltää...
Tosin, sanottakoon että itse ajan vain 2s lipoilla, tuo novak havoc SC nopari kun on kuulemma aika herkkä kärähtämään suurempitehoisilla akuilla...

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #587 : 18.09.13 - klo: 10.50 »
Näin oli tarkoitus, vaihtaa kaikki mahdollinen muovista metalliin mihin on sopivat palat tehty, painoahan siinä tulee mutta tehokkaalla moottorilla paino on pitoa ;)

En vielä itse ole kikkaillut pinjonien ja spurrien kanssa mutta sekin tulee tod näk eteen tässä talven aikana, vähän pelottaa millassiin nopeuksiin tuo auto sen jälkeen yltää...
Tosin, sanottakoon että itse ajan vain 2s lipoilla, tuo novak havoc SC nopari kun on kuulemma aika herkkä kärähtämään suurempitehoisilla akuilla...
Jep. Mullakin on vaan pari pinionia ja toi 15 on pienin 5mm akselille kun muut ovat aika isoja kun on tuohon isoon autoon. 1 spurri mulla taitaa olla varaosana ja sekin on vakio koko 62T. Eli vakioilla mennään  :smiley:
« Viimeksi muokattu: 18.09.13 - klo: 11.00 kirjoittanut mcly »
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #588 : 20.09.13 - klo: 06.15 »
Toim.Huom.

duratrax lineup c2 eivät sitten sovi kiillotetulle betonilattialle (sisärata) , olo oli kuin drifteri touringin puikoissa eilen kerhoiltana radalla :D

Mutta jyrkkälän radalla kohtuullisen passelit tassut alla.


Poissa Maukka70

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #589 : 21.09.13 - klo: 09.07 »
Kori valmiina :)
Mugen Seiki, Ninja, Team Associated, Futaba, Robitronic, Sky Rc,Novarossi,Hudy

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #590 : 21.09.13 - klo: 11.33 »
Kori valmiina :)

...nnice...
ruiskullako vedit, ja jos kyllä niin mikä ruitta sulla on käytössä, ja käytitkö sabluunaa?

Poissa Maukka70

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #591 : 21.09.13 - klo: 17.10 »
Korin on maalannut Pekka alias "Peitsamo". Tietääkseni se on maalannut ruiskulla ja käyttänyt maskia.
Mugen Seiki, Ninja, Team Associated, Futaba, Robitronic, Sky Rc,Novarossi,Hudy

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #592 : 21.09.13 - klo: 18.56 »
Korin on maalannut Pekka alias "Peitsamo". Tietääkseni se on maalannut ruiskulla ja käyttänyt maskia.
Näin taitaa käyttää juu  :smiley: Hieno toi on kyllä  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #593 : 21.09.13 - klo: 19.51 »
todellakin, nätti.

Sen takia kyselen kun ite aloitteleva ruiskuttelija myös, eli olisin vähän pro tippejä kysellyt =)

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #594 : 23.09.13 - klo: 16.57 »
Mennäänpä takaisin on-topic
Tiedättekö euroopan alueella Associatedia edustavia liikkeitä? Sitä alkoi edellisen ameriikan tilauksen jälkeen miettimään josko sitä vähän pääsisi helpommalla kun ei tarvitse pelleillä tullin kanssa.
Hattutemppu, kolme tilausta, kolme tullimaksua. woo! :police:

Poissa JugeL

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #595 : 23.09.13 - klo: 17.18 »
Täältä on tullut tilailtua Assoihin osia jos kotimaasta ei ole löytynyt:

                    http://www.rc-rc.de/

Ei halvimmasta päästä varmaankaan, mutta nopeat toimitukset ja hyvä osien saatavuus hieman kompensoi..



                     
MäntsMK

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #596 : 23.09.13 - klo: 17.19 »
Mennäänpä takaisin on-topic
Tiedättekö euroopan alueella Associatedia edustavia liikkeitä? Sitä alkoi edellisen ameriikan tilauksen jälkeen miettimään josko sitä vähän pääsisi helpommalla kun ei tarvitse pelleillä tullin kanssa.
Hattutemppu, kolme tilausta, kolme tullimaksua. woo! :police:
Suomessa toki RCM Jyväskylä.. muita ei tule heti mieleen..  :smiley:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #597 : 24.09.13 - klo: 17.08 »
Osat tuli, mehutellaanpa täälläkin hetki porukalla.

Renkaat, Schumacher Mini pin yellow (soft) sekä A.K.A racing insertit medium. sisäradan rientoihin.


Pro-Line vanteet yllämainituille gummeille, tulee vielä maalattua nää sisäkorin väriteemaan sopivaksi.


Uudet iskarikupit, Punaiset, CNC koneistettua alumiinia. yesss....


Sekä täydellinen jousisetti, joka nurkkaan \o/


Ja sisäratakori, perus tylsän tyylinen Toyota Tundra. Pro-Line.

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #598 : 25.09.13 - klo: 10.18 »
Hienon näköistä  :smiley: Ja korin ymmärtää kun noi pitää olla kisoissa. Kyllä itseltäkin löytyy tuollainen tylsä kori jos joskus tekeekin mieli ajaa jossain skabassa  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa gargoth

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated SC10 4x4
« Vastaus #599 : 25.09.13 - klo: 18.40 »

Renkaat maaleissansa.

Kellään mitään pro tippiä renkaiden liimaamiseen, vaikuttas olevan vähä viheliäinen homma yksin.