Kirjoittaja Aihe: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck  (Luettu 269495 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #240 : 10.05.12 - klo: 06.11 »
Olen ajanut 15 ja 16 piikkisellä ja vauhtia on varmasti tarpeeksi joka radalle. Tekinissä on kyllä vääntöä ajaa pidemmilläkin väleillä mutta vauhdit nousee ja ajo vaikeutuu turhaan.

Sain viikko sitten ajamalla rikki ensimmäisen takatukivarren. Yksi koritolppa on katkennut mutta todella vähän on tullut rikottua osia reilun vuoden aikana. Kulumista toki tapahtuu ja pari kertaa olen vaihtanut diffien rattaat sekä kerran vetarit kun tapit olivat jo kuluneet puoleen alkuperäisestä halkasiasta. Ajotunteja kyllä on autolla takana kun tämä on vielä ainoa autoni.

Poissa Datajätkä

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
    • RaceOnly
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #241 : 10.05.12 - klo: 09.51 »
Auto lähtee tällä viikolla itellä tilaukseen, onko eurokauppoja mistä moisen sais edukkaammin mitä amainista? Ebay.de näytti yhtä kauppaa, että sieltä löytyis hintaan 258e + postit.

Entäpä sitten sähkösetupsit Lossiin, onko suosituksia mosaksi. Hazardin kans oli joskus puhetta jossaki noista 4pole koneista että vaatis jytyt akut? Meneekö nanotekit palloksi. Tässä pähkin että ottaakko perus pinkin hobbyzityn pitkäkannun vai siirtyykö johonkin nykyaikasempaan.

Vaikuttaa kyllä makialta peliltä keston suhteen jos tommin eka tukivarsi meni vasta nyt, jätkä kuitenki ajaa nikkopirssillä enempi ku keskiverto kaupunkilainen 1:1 henkilöautolla huvikseen  :grin:

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #242 : 10.05.12 - klo: 13.13 »
Tekinin Pro4-moottorit on varmaan parasta mitä tällä hetkellä on saatavilla mutta ei se ero 550-koon moottoreihin ole iso kuin vaakassa. Nanotechit on kestänyt näiden moottoreiden kanssa vaikka joillain 4-pole moottoreilla onkin akkuja kärynnyt.

Jos pelaa pienellä budjetilla, kannattaa katsella käytettyjä pitkäkannuja. Ainakin Novakin moottoreihin saa hyvin varaosia joten ovat sitenkin turvallisia.


Poissa anzi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #243 : 10.05.12 - klo: 15.50 »
Kummosta pinjonia Hazardi on ruuvannut ulkoradalle ton 4000kv tekinin kaveriksi? Klikatakko 4000kv vai 4600kv kone tulemaan, kas siinä pulma..

Mulla ainakin pullahti heti  70c/6000mah laatuakku tuolla 4600kv moottorilla ja kaasutuntuma on terveestä noparina rx8. pinjonipelivara loppuu kanssa jos pienemällä radalla meinaa ajella.

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #244 : 11.05.12 - klo: 11.03 »
Mulla on ollut Novakin Havoc Pro SC ja 550 4.5T pitkäkannumoottori käytössä. Tämä on sensorillinen.
On toiminut hyvin. En ole kylläkään kokeillut 4 pole moottoreita, joten en osaa sanoa niistä juuri mitään.
En ole myöskään vaihtanut paksumpaa roottoria.

Ehkä en osaa ajaa isolla väännöllä. ;)

Novakin säätimestä on vissiin viime talven aikana tullut joku uudempi versio, jossa parannetut x-drive jarrut.

Pinionina olen käyttänyt 13-14 piikkistä. Ehkä kesällä pitää tarkistaa pitääkö laittaa isompi pinioni.

Poissa FrOZ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #245 : 11.05.12 - klo: 12.51 »
Omassa on paikallaan Novakin uusi noppari XDrivella ja 4.5t.
Kaasutuntuma on parempi/jouheampi mitä vakio Havoc Pro SC:ssä on.
Lisänä XDriveen on lisätty parempi "failsafe" joka tiputtaa aikaisemmin tehot 25%iin jos lämpenee liikaa.

Havoc Pro SC:ssä on ollut ongelmia "startin" kanssa, tuuletin pyörii mutta muuta ei tapahdu. Eka nopari sanoutui irti juuri tällä tavalla. Tämä ongelma on XDrive versioissa korjattu.


Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #246 : 14.05.12 - klo: 14.45 »
Rupiaa olemaan ajankohtainen aihe itelle Lossin hankinta, millaisella varaosalistalla lähtisitte liikenteeseen? Mietin että vois ottaa jonkun osakierroksen samaan nippuun messiin niin pärjäis tovin aikaa.

Entä mitkä renkaat pihalle saviradalle? Toimiiko Losin vakiot missään?

n. 100:n akullisen aikana vaihdettu toinen takavetari (tappi irtosi), kaikki diffien ulostulot ja etupuskuri kahteen kertaan. Muuta ei ole mennyt rikki.

Vakio Pohjalevy vääntyy kohtuu helposti, sen tosin päivitin heti TLR4000:n

Ajan itse todella surkeasti (eli auto saa älyttömästi sikaa), enkä ole silti onnistunut rikkomaan orginaalia pohjalevyä. Kardaanit ovat lentäneet paikalta etenkin takaa, kun on tullut paha hitti hyppyreiden kulmaan sisäradalla.

Pohjalevy on edelleen ehjä, joten sen perusteella olen tästä asiasta eri mieltä kirjoittajan kanssa.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #247 : 14.05.12 - klo: 14.50 »
Maamyllyn ajoja seuranneena voin todeta että losi on ihan järjettömän kestävä mekaanisesti, mutta mitä tahansa mekaanikkoa se ei kestä!  :tongue: No vitsi vitsi, mutta tosi luja se on.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa FrOZ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #248 : 14.05.12 - klo: 15.31 »
Omasta Losista kajahti viime viikolla yhdessä hypyssä pohjalevy(vääntyi takadiffin kohtaa ylöspäin), takapuskuri, molemmat iskaritornit, takakardaani sekä etummaiset koritolpat.
Varaosina kannattaa melkein olla etu ja takakardaanit, diffien rattaat + tiivistesarja, koritolpat ja vetareita.

Suosittelen vaihtamaan alkuperäiset hexit Jamminin valmistamiin ja JConceptin muttereihin ni ei tarvii joka ajon jälkeen olla kiristämässä pyörän muttereita.

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #249 : 14.05.12 - klo: 17.36 »
Omasta Losista kajahti viime viikolla yhdessä hypyssä pohjalevy(vääntyi takadiffin kohtaa ylöspäin), takapuskuri, molemmat iskaritornit, takakardaani sekä etummaiset koritolpat.
Varaosina kannattaa melkein olla etu ja takakardaanit, diffien rattaat + tiivistesarja, koritolpat ja vetareita.

Suosittelen vaihtamaan alkuperäiset hexit Jamminin valmistamiin ja JConceptin muttereihin ni ei tarvii joka ajon jälkeen olla kiristämässä pyörän muttereita.

Olipa sulla kehno tuuri...voi jummi!
On pakko päteä tässä yhteydessä sen verran, että kyllästäkää ne diffien tiivisteet silikoonin + brake cleanerin seoksella ja liimatkaa/ tiivistäkää outdriven ulostulot. Muuten diffit vuotaa, vaikka jostain voisikin lukea toisin (kun porukka ei ole tarkistanut niitä).

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #250 : 14.05.12 - klo: 18.07 »
Omasta Losista kajahti viime viikolla yhdessä hypyssä pohjalevy(vääntyi takadiffin kohtaa ylöspäin), takapuskuri, molemmat iskaritornit, takakardaani sekä etummaiset koritolpat.
Varaosina kannattaa melkein olla etu ja takakardaanit, diffien rattaat + tiivistesarja, koritolpat ja vetareita.

Suosittelen vaihtamaan alkuperäiset hexit Jamminin valmistamiin ja JConceptin muttereihin ni ei tarvii joka ajon jälkeen olla kiristämässä pyörän muttereita.
Mulla vääntyi samana päivänä pohjalevy mutta edestä niin että kun se normaalisti on hieman taivutettu ylöspäin niin tuulenpuuskan saatteleman hypyn sekä suht rajun alastulon jälkeen se oli kaksi kertaa enemmän alaspäin taivutettu  :shocked:

Etupää oli kyllä muuten ihan kunnossa ja paikallaan mutta diffiboxin etumaiset ruuvit sekä etupuskuri oli radan varrella. Ruuvipenkin ja papukaijojen kanssa sain suostuteltua levyn taas oikeaan muotoon, mutta voipi olla että seuraavaksi napsahtaakin poikki tai ainakin vääntyy paljon helpommin.

Olen ihan hyvin pärjänny samalla moottori/nopari kombolla kun Kay Jayllä on. Ei se varmaan nopein eikä paras setti oo, mutta eipä ole kuskikaan kovin ihmeellinen.

Mulla on keskidiffissä mamyllynin käsittelemä tiiviste ja ei ole kyllä yhtään vuotanut, suosittelen jos on ongelmia diffien vuotamisen kanssa. Sen olen myös huomannut noitten diffien kanssa että uudet tiivisteet kannattaa laittaa aina kun diffin auki ottaa.
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |

Poissa Mice

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #251 : 15.05.12 - klo: 22.20 »
Talvella Tikkurilassa yksi hyppy puoli metriä vajaaksi ja vakio pohjalevy banaaniksi. Suosittelen päivittämään pohjalevyn, kun mielestäni niitä on porukalla mennyt jonkun verran kieroon.
mamyllyllä on vissiin käyny pohjalevyn kanssa tuuri, ettei oo vääntyny. Oliskohan lipsahtanu tehtaalta joku super kestävä vakiolevy tohon pakettiin.  :tongue:

Mulla sama nopari ja moottori kun bcan:illa ja Kay Jay:llä.
Kaipaisin lisää vauhtia aina sillon tällön, esim. talvella Nokialla ja Tikkurilassa (riippuu profiilista), sekä viime kesän muistikuvien mukaan Turussa (en oo vielä ehtiny ulos).
Mut ehkä se on mun kohdalla jääny menneisyydestä sellanen ajatus, että "muulla ei oo väliä, kunhan auto on hyvännäköinen ja se kulkee ihan törkeesti"  :evil:
JB-Design ja West Coast Interior tarjoavat mittatilaustöitä ja ajoneuvoverhoilua ympäri Suomea. www.jb-design.fi

Poissa samp-pa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #252 : 16.05.12 - klo: 11.24 »
Onko pohjalevyissä kestävyyden suhteen suuria eroja eri valmistajien kesken?
King Headzin pohjalevy kiinnostaisi, josko siinä moottorin asento oli voimansiirron kannalta jouhevampi, mutta ulkomaisilta foorumeilta sain käsityksen, että siinä moottori olisi myös muita alttiimpana iskuille. No, mahtaako asialla olla niin väliä, koska ainakin omaan autooni iskuja tulee enimmäkseen kaikkialle muualle kuin moottorin kohdalle.

Poissa FrOZ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #253 : 16.05.12 - klo: 11.47 »
Onko pohjalevyissä kestävyyden suhteen suuria eroja eri valmistajien kesken?
King Headzin pohjalevy kiinnostaisi, josko siinä moottorin asento oli voimansiirron kannalta jouhevampi, mutta ulkomaisilta foorumeilta sain käsityksen, että siinä moottori olisi myös muita alttiimpana iskuille. No, mahtaako asialla olla niin väliä, koska ainakin omaan autooni iskuja tulee enimmäkseen kaikkialle muualle kuin moottorin kohdalle.

Suuria eroja ei noissa pohjalevyissä oo. Lähinnä muutaman gramman eroja painon suhteen.
Pitää ehkä osittain paikkansa mutta sivusuojat kyllä suojaavat jonkun verran moottoria etten ainakaan itse pidä sitä kovin suurena ongelmana.
Olisin itsekin tilannut King Headzin levyn, mutta oli loppu niin tyydyin TLR:n pohjalevyyn.
Tällit kuitenkin kohdistuvat yleisesti etu ja takapäähän.

Kuva viel King Headzin sivuilta. Kuvan mukaan tulee jopa vähemmän ulos mitä vakiolevyssä. Tosin kulma on eri mitä vakio levyssä.


Markkinoille on tullut myös nyt Tekno RC:n HD kardaanit jotka ovat samanhintaiset mitä orkkis kardaanit ovat.
Otin kokeiluun kyseiset optiopalikat niin katsotaan onko kestävämmät mitä vakiot ovat.
« Viimeksi muokattu: 16.05.12 - klo: 11.54 kirjoittanut FrOZ »

Poissa FrOZ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #254 : 16.05.12 - klo: 11.53 »
TUPLA

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #255 : 16.05.12 - klo: 15.03 »
Huomasithan että Teknon vetarit vaatii samalla uudet diffin ulostulot isomman pallon takia? Katselin itsekin että oli kyllä kilpailukykyisesti hinnoteltu paketti.

Vakio diffinulostulot ovat melko pehmeät ja kuluvat nopeasti. Tilalle kannattaa ehdottomasti hankkia ne kevennetyt HD-mallit. Turha niitä keskenkaiken vaihtaa mutta kun orkkikset kuluu loppuun niin vaihtaa siinä tapauksessa.

RPM toi markkinoille tukivarret tähän autoon mutta koska vakiot on pomminkestävät, en näe näistä juuri hyötyä.

Sitten vielä sellainen valmistaja kuin Xtreme Racing tekee erikoista hybridipohjalevyä joka on hiilikuitua lukuunottamatta keulaa. Myös MIP tekee hävyttömän kallista konversiokittiä johon tulee kaikenlaista himmeliä mukaan kuten sisäkoppa.


Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #256 : 16.05.12 - klo: 15.25 »
Talvella Tikkurilassa yksi hyppy puoli metriä vajaaksi ja vakio pohjalevy banaaniksi. Suosittelen päivittämään pohjalevyn, kun mielestäni niitä on porukalla mennyt jonkun verran kieroon.
mamyllyllä on vissiin käyny pohjalevyn kanssa tuuri, ettei oo vääntyny. Oliskohan lipsahtanu tehtaalta joku super kestävä vakiolevy tohon pakettiin.  :tongue:

Mulla sama nopari ja moottori kun bcan:illa ja Kay Jay:llä.
Kaipaisin lisää vauhtia aina sillon tällön, esim. talvella Nokialla ja Tikkurilassa (riippuu profiilista), sekä viime kesän muistikuvien mukaan Turussa (en oo vielä ehtiny ulos).
Mut ehkä se on mun kohdalla jääny menneisyydestä sellanen ajatus, että "muulla ei oo väliä, kunhan auto on hyvännäköinen ja se kulkee ihan törkeesti"  :evil:

Mulle on tullut sama mieleen oman pohjalevyn suhteen, kun se vain kestää ja kestää ;-)
Sama "vika" on Bigbearilla, joka tosin vaihtoi pohjalevyn ihan nörtteilyn vuoksi ;-)

Mylly + nopari sama kuin mm. bcanilla: mulla on tosin x-drive versio.

Normaalisti on käynnyt hyvin viileänä, mutta nyt kahdesti ulkoradalla kuumentunut pahasti ( 15 T:llä 101 astetta...).
Tutkin ongelmaa ja kerron kun löydän sen. Renkaat, diffit, yms. vaikuttava pyörivän kevyesti ja moottorin laakerit on ok.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa FrOZ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #257 : 16.05.12 - klo: 15.34 »
Huomasithan että Teknon vetarit vaatii samalla uudet diffin ulostulot isomman pallon takia? Katselin itsekin että oli kyllä kilpailukykyisesti hinnoteltu paketti.
Huomasin että vetareissa vaatii, mutta kardaanit joista puhuin menee suoraan heittämällä paikalleen.
Mahdollisesti kun vetarit porsivat niin lähtee tilaukseen teknot..


Mylly + nopari sama kuin mm. bcanilla: mulla on tosin x-drive versio.

Normaalisti on käynnyt hyvin viileänä, mutta nyt kahdesti ulkoradalla kuumentunut pahasti ( 15 T:llä 101 astetta...).
Tutkin ongelmaa ja kerron kun löydän sen. Renkaat, diffit, yms. vaikuttava pyörivän kevyesti ja moottorin laakerit on ok.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Käynyt kerran ulkona ajamassa ja oma pysyi siinä sinisellä erän jälkeen kun testasin. pinjonina tosin 14T ja 12.3mm roottori.
« Viimeksi muokattu: 16.05.12 - klo: 15.38 kirjoittanut FrOZ »

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #258 : 16.05.12 - klo: 16.58 »
Uskoisin, että 15t pinioni on melko pitkä välitys 4.5t moottorille.

Saatko hyppyyn vielä hyvin potkua vai tuleeko painettua kaasua enemmän pienessä vauhdissa
ja sen takia alkaa moottori kuumeta?




Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #259 : 16.05.12 - klo: 17.54 »
Viime kesänä ajelin Novakin Ballistickilla, tosin 6.5T 19 piikkisellä pinionilla. Nyt hieman pirteämmällä Tekinillä käyttänyt 15 piikkistä, tosin ajattelin testata 16T seuraavan kerran kun radalle menen.

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #260 : 16.05.12 - klo: 18.54 »
Uskoisin, että 15t pinioni on melko pitkä välitys 4.5t moottorille.

Saatko hyppyyn vielä hyvin potkua vai tuleeko painettua kaasua enemmän pienessä vauhdissa
ja sen takia alkaa moottori kuumeta?

Ajoin sisäradalla 15 T:llä ilman kuumaa myllyä. Ajotapa on pitkälti luuri pohjassa / jarrua ja taas mennään.

Kenties ulkoradalla mylly rasittuu enemmän, mutta tässä vaiheessa epäilen syyksi outwearin käyttöä: se hengittää toki, mutta on kireä juuri myllyn kohdalta ja saattaisi toimia jonkinlaisena "lämpötelttana".

Tilanne selviää kun pääsen takaisin radalle...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #261 : 18.05.12 - klo: 15.29 »
Askartelin tänään takadiffin parissa ja huomasin yhdestä pikkurattaasta lohjenneen hampaan. Otin varaosalaatikosta pussin uusia rattaita ja ajattelin korvaavani vain hajonneen pyörän. Puhdistelin muutkin osat ja aloin paketoida diffia takaisin kasaan, uuteen kuoreen ja huomasin että uusi pikkuratas on melkoisesti erikokoinen kuin vanhat. Myös isommat lautaspyörät on korkeampia kuin vanhat joten vaihdoin tietysti kaikki rattaat uusiin. Kun sain ruuvit kiinni ja kokeilin pyöräyttää diffiä, se oli lähes lukossa vaikka sisällä oli 2k öljyt. Pyörittelin diffiä akkuporakoneella monta minuuttia että se hölläsi hieman ja tämän jälkeen vaihdoin vielä öljyt sisään kertaalleen kun öljyn seassa oli rautahippuja. Ei ihan operaatio jonka haluaisi tehdä radalla kiireessä. Jossain vaiheessa ovat päivittäneet noita hammaspyöriä mutta jokin ei nyt vaan täsmännyt? Pussissa tulee sama määrä prikkoja kuin ennenkin ja ne alumiinineliöt.




Poissa Mice

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #262 : 18.05.12 - klo: 18.00 »
Hyvät kuvat. Melkonen ero kyllä...!!  :shocked:

Täytyykin vilkasta omia varaosa rattaita, ettei tuu ylläreitä.
JB-Design ja West Coast Interior tarjoavat mittatilaustöitä ja ajoneuvoverhoilua ympäri Suomea. www.jb-design.fi

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #263 : 19.05.12 - klo: 23.08 »
Hyviä kuvia, millä kameralla ja asetuksilla otit nuo? Mutta asiaan. Onko diffikotelo pysynyt kuotenkin ennallaan? Korkeampi ratas antaa pienemmän pintapaineen tapille, jossa se pyörii ja kuluminen vähentyy ja samalla rattailla on suurempi kontaktipinta. Miksiköhän tuo vaan jumittaa, olihan rattaat varmasti kohdakkain ja pohjassa?
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #264 : 19.05.12 - klo: 23.54 »
Diffikotelo oli vanhoja varaosia ja nämä hammasrattaat tuli tällä viikolla Amainista. Mukana luulisi olevan maininta jos ne eivät sopisi vanhoihin koteloihin. Kaikki muu siis tuli uutta paitsi diffin tapit jotka on näitä ChrisPinnejä jotka ostin vuosi sitten liian pehmeiden alkuperäisten tappien tilalle.

Yksi kuva jäi vielä laittamatta avaamisen jälkeen.


Exif tiedot sanoo seuraavaa, EF100mm 2.8, ISO800, 1/60 ja f4.5

Poissa FrOZ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #265 : 20.05.12 - klo: 01.07 »
Diffikotelo oli vanhoja varaosia ja nämä hammasrattaat tuli tällä viikolla Amainista. Mukana luulisi olevan maininta jos ne eivät sopisi vanhoihin koteloihin. Kaikki muu siis tuli uutta paitsi diffin tapit jotka on näitä ChrisPinnejä jotka ostin vuosi sitten liian pehmeiden alkuperäisten tappien tilalle.

Yksi kuva jäi vielä laittamatta avaamisen jälkeen.


Exif tiedot sanoo seuraavaa, EF100mm 2.8, ISO800, 1/60 ja f4.5
Ja runko oli? :wink:
Täytyy itsekin kurkkailla mitä varaosat näyttää vrt. diffien sisällä..ettei tuu ylläreitä.

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #266 : 20.05.12 - klo: 07.22 »
Diffikotelo oli vanhoja varaosia ja nämä hammasrattaat tuli tällä viikolla Amainista. Mukana luulisi olevan maininta jos ne eivät sopisi vanhoihin koteloihin. Kaikki muu siis tuli uutta paitsi diffin tapit jotka on näitä ChrisPinnejä jotka ostin vuosi sitten liian pehmeiden alkuperäisten tappien tilalle.

Yksi kuva jäi vielä laittamatta avaamisen jälkeen.

[clip] [/clip]
Exif tiedot sanoo seuraavaa, EF100mm 2.8, ISO800, 1/60 ja f4.5
Ja runko oli? :wink:
Täytyy itsekin kurkkailla mitä varaosat näyttää vrt. diffien sisällä..ettei tuu ylläreitä.

Runko on 5DmkII ja lasikin vakaajallinen L-malli.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #267 : 20.05.12 - klo: 11.11 »
Mulla on tullut ihan vakio diffissäkin sama ongelma, eli kun sen lyö kasaan, niin tuloksena lukkoperä.
Samaa vikaa on ollut kaverinkin losissa. Yleensä pikkurattaat eivät ole menneet ihan kotelon pohjaan ja kun kannen ruuvaa kiinni tulee diffistä liian tiukka paketti. Sama ilmiö jos pikkurattaat ei ole ihan diffikotelon reunassa kiinni. Sun kuvassa tuo välys näyttää suurelta, mutta voi johtua äärimmäisen hyvästä kuvasta.

Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Joooti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #268 : 20.05.12 - klo: 13.00 »
Mistä tämmöinen losi kannattais hommata, on neliveto hakusessa matalammalla painopisteellä, nykyinen auto on 2wd slash ja alkaa kyllästyttämään. Mitä tuommoinen maksaa?
HOBAO HYPER M8e, HSP drifter, KYOSHO optima,
Panda stadium truck vm.1992:) Mini-Z, 1/18 buggy, Hong Nor s10 sc, Traxxas Stampede, Tamiya,

Poissa FrOZ

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« Vastaus #269 : 20.05.12 - klo: 13.22 »
Mistä tämmöinen losi kannattais hommata, on neliveto hakusessa matalammalla painopisteellä, nykyinen auto on 2wd slash ja alkaa kyllästyttämään. Mitä tuommoinen maksaa?

Jos on aikaa odotella niin Suomesta voi löytyä käytettynä tai odottamalla että Loseja tulee kauppojen varastoihin..
Amainista 279$ jos sattuu olemaan varastossa.