Kirjoittaja Aihe: Formula-1  (Luettu 95552 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Formula-1
« Vastaus #60 : 27.01.04 - klo: 14.33 »
Yippo: Jep, tuskinpa kolme autoa olisi täsmälleen saman ajan saanut. Jääpä kuitenkin tuo kisa historiaan kaikkien aikojen tasaisimpana aika-ajona, todennäköisesti siis Tag Heuerin järjestelmän takia  :wink:

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
Formula-1
« Vastaus #61 : 27.01.04 - klo: 15.00 »
Lainaus käyttäjältä: "jhellman"
1. Mitä erikoista oli Jochen Rindtin ainoassa mestaruudessa?

V: Jochen Rindt oli jo kuollut voittaessaan mestaruuden, kuoli 4 viimeisessä kisassa mutta pisteet riitti silti.

2. Mihin Jochen Rindt kuoli?

V: Monzan harjoituksissa ajoi Barabolica-mutkassa ulos, törmäsi laitaan ja sai pahoja rintavammoja joihin kuoli ambulanssissa matkalla sairaalaan.

3. Miten hänet olisi ehkä voitu pelastaa?

V: Oletettavasti ei mitenkään.. Rinta oli niin pahasti murskaantunut. Virallisesti Rindt todettiin kuolleeksi vasta ambulanssissa, mutta saattoi olla kuollut jo autosta nostettaessa, hiukan epävarmaa tietoa siis. Turvallisempi ohjaamo tms.??


1. Oikein!
2. Oikein / Väärin!
Jostain kirjasta ainakin luin että Jochen olisi törmännyt autollaan johonkin ja auton tuulilasi oli viiltänyt Jochen kaulan auki (kirja taisi olla elämä pelissä).
3. Oikein / Väärin!
Ambulanssi oli siten lähtenyt viemään häntä sairaalaa monien kymmenien kilometrejen päähän. Vaikka lähin sairaala olisi ollut noin 100 metrin päässä ja sielä oli vieläpä säilössä hänen verta.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Formula-1
« Vastaus #62 : 27.01.04 - klo: 15.36 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"


2. Oikein / Väärin!
Jostain kirjasta ainakin luin että Jochen olisi törmännyt autollaan johonkin ja auton tuulilasi oli viiltänyt Jochen kaulan auki (kirja taisi olla elämä pelissä).


Tietojeni mukaan tämäkään ei ollut aivan oikea vastaus. Viimeisin tieto taitaa sanoa seuraavaa. Jochen ajoi Monzan harjoituksissa Barabolica-mutkassa ulos ja törmäsi reunavalliin. Jochen ei koskaan kiinnittänyt turvavöistä haarakappaletta, joten hän törmäyksen voimasta sukelsi ohjaamon sisään, jolloin vyön solki leikkasi hänen kaulavaltimonsa auki.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Formula-1
« Vastaus #63 : 27.01.04 - klo: 15.58 »
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"
Lainaus käyttäjältä: "jhellman"
1. Mitä erikoista oli Jochen 3. Miten hänet olisi ehkä voitu pelastaa?
V: Oletettavasti ei mitenkään.. Rinta oli niin pahasti murskaantunut. Virallisesti Rindt todettiin kuolleeksi vasta ambulanssissa, mutta saattoi olla kuollut jo autosta nostettaessa, hiukan epävarmaa tietoa siis. Turvallisempi ohjaamo tms.??

3. Oikein / Väärin!
Ambulanssi oli siten lähtenyt viemään häntä sairaalaa monien kymmenien kilometrejen päähän. Vaikka lähin sairaala olisi ollut noin 100 metrin päässä ja sielä oli vieläpä säilössä hänen verta.


Niin, tästähän on ollut enempikin spekulaatiota.. Eikä ole ainoa tapaus.

On sanottu että Rindt on todellisuudessa ollut kuollut jo autosta nostettaessa, ja syy siihen miksi ambulanssi huitaisi radan oman lääkintäyksikön ohitse paikalliseen sairaalaan olisi se että mikäli Rindt olisi todettu kuolleeksi radalla, olisi kilpailu todennäköisesti peruttu.

Nythän Rindt todettiin kuolleeksi vasta ambulanssissa, reippaasti rata-alueen ulkopuolella (eikä esim rata-alueen omassa lääkintäyksikössä..)

Noista vammoista sitten taas on niin monta eri versiota, mutta käytännössä lukemani perusteella oli lopullinen kuolinsyy sitten vakavat rintakehän vammat tai turvavyön viiltely (ei tuulilasin, huom) niin todennäköisimpänä on pidetty että Rindt on kuollut lähes välittömästi autoonsa.

edit: niin, ja ei todellakaan ole ainoa tapaus jossa tämmöistä menettelyä on epäilty.. toinen vastaava löytyy aika lähimenneisyydestä toisen maailmanmestarin kuolemaan liittyen...

edit2:  :oops:  :lol:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #64 : 27.01.04 - klo: 16.09 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
edit: niin, ja ei todellakaan ole ainoa tapaus jossa tämmöistä menettelyä on epäilty.. toinen vastaava löytyy aika lähitulevaisuudesta toisen maailmanmestarin kuolemaan liittyen...
Suunnitteletko jotain terrori-iskua vai onko sinulla vaan hyvät ennustajan lahjat? ;)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Formula-1
« Vastaus #65 : 27.01.04 - klo: 16.12 »
Hahah! Pieni kämmäys, varmaan lähimenneisyydestä tarkoittanut uni.

Sennaa tarkoittanee.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #66 : 27.01.04 - klo: 17.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Lainaus käyttäjältä: "uni"
edit: niin, ja ei todellakaan ole ainoa tapaus jossa tämmöistä menettelyä on epäilty.. toinen vastaava löytyy aika lähitulevaisuudesta toisen maailmanmestarin kuolemaan liittyen...
Suunnitteletko jotain terrori-iskua vai onko sinulla vaan hyvät ennustajan lahjat? ;)


Taitaa uni olla "Terroristi-Risto"... :lol:  :lol:  :lol:  Noh, kait tos on kiroitusvihre... :wink:  Eli uni tarkoittaa lähimenneisyyttä ja Ayrton Sennan kuolemaan johtanutta onnettomuutta... :?  8)  8)
Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Formula-1
« Vastaus #67 : 27.01.04 - klo: 18.02 »
:oops:

niiin... lähitulevaisuus lähimenneisyys whatever ;-)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #68 : 30.01.04 - klo: 16.16 »

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #69 : 30.01.04 - klo: 20.46 »
Täytyy muistaa semmoinen asia että kausi jolloin JR kuoli hän ajoi 9 kisaa ja voitti 5 eli voitto % oli hiton hyvä. Noista vyö asioista kuka muistaa EDDIE IRVINEN  juttu MONACOSSA oliko vuosi nyt -96/97 kuin hän ajoi löws mutkan suoraan ja kaiteeseen ja sammutti moottorin niin mitä hän teki, avasi vyön ja teki mäki startin ja joutui varikolle kiinnittämään vyön uudestaan, olipas tyhmä temppu irlantilaiselta, se oli muuten se kisa missä IRVINE spinnasi löws mutkan jälkeen ja siihen kolariin meni HÄKÄ ja SALO, .ittu että kirosin silloin minkälaisen lahjan F1 oli saanut siitä miehestä, maaliin taisi tulla ihan muutama auto.
Jerzi

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Formula-1
« Vastaus #70 : 31.01.04 - klo: 14.30 »
Taisi tulla tuossa Monacon GP:ssä vain neljä autoa ruutulipulle, keskeyttäneet Salo ja Häkkinen nappasivat kuitenkin pisteet sijoilta 5 ja 6, koska kolarointi kierroksella ohitettavan Irvinen kanssa sattui aivan viimeisillä kierroksilla. Ranskalainen Oliver Panishan voitti tuon kisan Ligierillä lähtöruudusta 14. ;)

Tässä muuten tämän kauden sääntökirjaan painetut muutokset (ettei tule epäselvyyksiä kuten viime kaudella):

§1 Momentti 422
Ferrarit saavat ohittaa keltaisten lippujen aikana.

§2 Momentti 2.3
Jos Ferrari-tallin auto ajautuu ulos puhtaassa kilpailutilanteessa tai Ferrari-kuskin omasta tyhmyydestä, tästä rangaistaan toista osapuolta/osapuolia.

§3 Momentti 6.4
Jos toinen tai kumpikin Ferrari-tallin autoista joutuu lähdön jälkeen ensimmäisessä mutkassa (tai hiukan myöhemmin) sellaiseen kolariin, joka aiheuttaa sen/niiden keskeytyksen, lähtö uusitaan, jotta edes toinen Ferrari saadaan mukaan kilpailuun.

§4 Momentti 94
Jos Michael Schumacher on jäänyt kärjestä yli 15 sekuntia, kutsutaan turva-auto radalle keräämään letka kasaan.

§5 Momentti 268
Jos MM sarjaa johtava Ferrari-kuljettaja keskeyttää kisan, hänen pahin MM-vastustajansa ei saa MM-pisteitä – sääntö ei koske toista Ferrari-tallin kuljettajaa.

§32 Momentti 391
Jos Ferrari jää radan sivuun, niin kuka tahansa saa työntää sen takaisin radalle.

§55 Momentti 1.02
Jos Ferrarista löytyy kisan jälkeen jotakin laitonta, muutetaan sääntöjä välittömästi niin, että mitään laitonta ei ole löytynyt.

§65 Momentti 1.03
Jos McLaren tai joku muu talli on keksinyt teknisen innovaation, sen käyttäminen kielletään, koska Ferrarin pitää saada testata uudet innovaatiot ensimmäisenä.

Kirjoittaja: F1 Racingin verkkotoimitus
Kirjoitettu: 19.1 .2004

 :mrgreen:

Poissa mara

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #71 : 31.01.04 - klo: 14.34 »
Tuohan on "täyttä totta"!  :mrgreen:
Welcome to the Jungle!

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #72 : 31.01.04 - klo: 15.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Taisi tulla tuossa Monacon GP:ssä vain neljä autoa ruutulipulle, keskeyttäneet Salo ja Häkkinen nappasivat kuitenkin pisteet sijoilta 5 ja 6, koska kolarointi kierroksella ohitettavan Irvinen kanssa sattui aivan viimeisillä kierroksilla. Ranskalainen Oliver Panishan voitti tuon kisan Ligierillä lähtöruudusta 14. ;)

Tässä muuten tämän kauden sääntökirjaan painetut muutokset (ettei tule epäselvyyksiä kuten viime kaudella):

§1 Momentti 422
Ferrarit saavat ohittaa keltaisten lippujen aikana.

§2 Momentti 2.3
Jos Ferrari-tallin auto ajautuu ulos puhtaassa kilpailutilanteessa tai Ferrari-kuskin omasta tyhmyydestä, tästä rangaistaan toista osapuolta/osapuolia.

§3 Momentti 6.4
Jos toinen tai kumpikin Ferrari-tallin autoista joutuu lähdön jälkeen ensimmäisessä mutkassa (tai hiukan myöhemmin) sellaiseen kolariin, joka aiheuttaa sen/niiden keskeytyksen, lähtö uusitaan, jotta edes toinen Ferrari saadaan mukaan kilpailuun.

§4 Momentti 94
Jos Michael Schumacher on jäänyt kärjestä yli 15 sekuntia, kutsutaan turva-auto radalle keräämään letka kasaan.

§5 Momentti 268
Jos MM sarjaa johtava Ferrari-kuljettaja keskeyttää kisan, hänen pahin MM-vastustajansa ei saa MM-pisteitä – sääntö ei koske toista Ferrari-tallin kuljettajaa.

§32 Momentti 391
Jos Ferrari jää radan sivuun, niin kuka tahansa saa työntää sen takaisin radalle.

§55 Momentti 1.02
Jos Ferrarista löytyy kisan jälkeen jotakin laitonta, muutetaan sääntöjä välittömästi niin, että mitään laitonta ei ole löytynyt.

§65 Momentti 1.03
Jos McLaren tai joku muu talli on keksinyt teknisen innovaation, sen käyttäminen kielletään, koska Ferrarin pitää saada testata uudet innovaatiot ensimmäisenä.

Kirjoittaja: F1 Racingin verkkotoimitus
Kirjoitettu: 19.1 .2004

 :mrgreen:

Siinähän ne sääntömuutokset on pääpiirteissään :mrgreen:

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #73 : 31.01.04 - klo: 19.14 »
Joku sanoi minulle että F1 ei ole F1 ilman Ferraria, mitä tulee sumiin niin en kerro teille vihaan sitä äijjää niin paljon. Lähtis nyt vaan sarjasta pois.
Jerzi

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #74 : 31.01.04 - klo: 19.39 »
Verratkaa joskus schumia ja Kolmas kivi auringosta sarjan John Lithgowta keskenään. Ovat muuten tasan yhtä pöljän näköisiä. Myös Coulthardin naama on vastenmielinen, muistuttaa ämpäriä 8)
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #75 : 31.01.04 - klo: 19.41 »
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Verratkaa joskus schumia ja Kolmas kivi auringosta sarjan John Lithgowta keskenään. Ovat muuten tasan yhtä pöljän näköisiä. Myös Coulthardin naama on vastenmielinen, muistuttaa ämpäriä 8)

David "kuutio" Coulthard.
Jos Kimi on Iceman niin David on sitten Icecube :mrgreen:

Poissa Toni N

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #76 : 31.01.04 - klo: 19.43 »
Lainaus käyttäjältä: "arska82"
Verratkaa joskus schumia ja Kolmas kivi auringosta sarjan John Lithgowta keskenään. Ovat muuten tasan yhtä pöljän näköisiä. Myös Coulthardin naama on vastenmielinen, muistuttaa ämpäriä 8)


Liittyyhän tämä vahvasti formuloihin, mutta pahoittelen OT:a.
Couldin ja Toy Story elokuvissa esiintyvän Buzz Lightyearin yhdennäköisyys on hämmästyttävä.
Tyhjä

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #77 : 31.01.04 - klo: 19.44 »
Heuli kirjoitti:
§55 Momentti 1.02
Jos Ferrarista löytyy kisan jälkeen jotakin laitonta, muutetaan sääntöjä välittömästi niin, että mitään laitonta ei ole löytynyt.

Kysymys:
Korvaako tuo em. momentti sen entisen, liittyen renkaisiin, niiden kulumisrajaan, ja siihen, kuinka läheltä Ferrarin renkaita saa kuvata?
Samoinkuin siihen, kuinka läheltä muiden renkaat pitää kuvata, jos niissä on yksikin kohta lukkojarrutuksessa muuttunut Sibeliukseksi?
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa arska82

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #78 : 31.01.04 - klo: 19.44 »
Jonttu kirjoitti:

Lainaus
David "kuutio" Coulthard  
Jos Kimi on Iceman niin David on sitten Icecube


Tuo oli hyvä! :mrgreen:
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #79 : 31.01.04 - klo: 19.55 »
Lainaus käyttäjältä: "TeeTeeKoo"
Heuli kirjoitti:
§55 Momentti 1.02
Jos Ferrarista löytyy kisan jälkeen jotakin laitonta, muutetaan sääntöjä välittömästi niin, että mitään laitonta ei ole löytynyt.

Kysymys:
Korvaako tuo em. momentti sen entisen, liittyen renkaisiin, niiden kulumisrajaan, ja siihen, kuinka läheltä Ferrarin renkaita saa kuvata?
Samoinkuin siihen, kuinka läheltä muiden renkaat pitää kuvata, jos niissä on yksikin kohta lukkojarrutuksessa muuttunut Sibeliukseksi?

Älä nyt hyvä mies kuvittele,että Ferrareista edes voisi löytyä mitään laitonta!

Siis Ferkun siltakivet saa kulua vaikka ihan slickseiksi,ja jos joku kuvaa niitä,niin tästä langetetaan rangaistus Williamsille ja McLarenille.
Kuvat tietenkin tuhotaan vaivihkaa,ja selityksenä kuville on Williams tai McLaren-fanin suorittama kuvamanipulaatio.
Jos nämäkään keinot eivät riitä,lisätään parit toleranssisäädöt kehiin,ja se on siinä!
Tämä toleranssisääntö koskee siis vain Ferraria,huom!!!!!
Ja jos Ferrari on liian kevyt,suoritetaan tarkastus niin monesti,että paino ylittää minimirajat,tässähän ei ole muuta uutta kuin se,että tämä on nyt virallinen sääntö!!!
Pakon edessä revitään vaikka McLarenin moottoriguru Norbert Haug irti varikkomuurilta,ja lisätään hänet puntarille!
Muiden renkaita ja autoja ei lasketa tarkastuksista edes ulos,ennenkuin edes yksi laittomuus on löytynyt!
Niin ja paikalle kutsutaan Maranellon hovikuvaaja,varmistamaan että todistusaineisto löytyy!!

Näin varmistetaan ettei mestaruudet lipeä pois Maranellosta!!!!!

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #80 : 31.01.04 - klo: 20.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Lainaus käyttäjältä: "zhoop"
Häkän keskitunti nopeus oli 185.240 km/h

Loistavaa!!!!!
Mistä tiesit?
Oot näköjään samanlainen puusilmä kuin idolisi Kyllönen. ;)

Ettet vaan olisi se sama Mr Cale joka kirjoittelee myös F1-Forumille,ja joka ei pahemmin Kyllösestä pidä :lol: ?
Siis,kysyisin erästä asiaa:
Miksi et pidä Kyllösen selostuksista?
Onko yhtenä syynä se,että Matti hehkuttaa lähestulkoon pelkästään suomalaisten puolesta?
Jos vastaukset ovat kyllä,kysyn sinulta erästä asiaa jälkeenpäin....... :mrgreen:

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #81 : 31.01.04 - klo: 20.23 »
Jonttu kirjoitti:
Älä nyt hyvä mies kuvittele,että Ferrareista edes voisi löytyä mitään laitonta!  
 
------------------------------------------------------------------------------------
Pyydän anteeksi, että edes annoin sanavalinnoillani ymmärtää jotain tuollaista, täällä sisämaassa, ei tiedä kaikkia "lisämomentteja"!
Tarkoitukseni oli hakea varmistus ennen kauden alkua, ettei sitten tule mikään yllätyksenä!
Ei sitten varmaan tartte esittää sitä lisäkysymystä, "joidenkin kuskien punnitsemisista"!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #82 : 31.01.04 - klo: 23.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Ettet vaan olisi se sama Mr Cale joka kirjoittelee myös F1-Forumille,ja joka ei pahemmin Kyllösestä pidä :lol: ?
Siis,kysyisin erästä asiaa:
Miksi et pidä Kyllösen selostuksista?
Onko yhtenä syynä se,että Matti hehkuttaa lähestulkoon pelkästään suomalaisten puolesta?

Sama mies :D. Enpä ole tuota mielipidettäni pahemmin piilotellut.

Voisin perustella kantaani sivutolkulla, mutta eipä siitä mitään iloa kenellekään olisi. Pahin asia Kyllösen selostuksissa ei ole tuo mainitsemasi vaikka tottahan tuo on.

Eniten Matin selostuksissa ärsyttää täydellinen terveen järjen ja loogisen ajattelun puuttuminen.

Kuolemattomin esimerkki tuosta on Hockenheimin warmup-lähetyksestä muutaman vuoden takaa. Matti kertoi formula ykkösen kuluttavan polttoainetta noin yhdeksän litraa sekunnissa, kun taas tavallinen auto Matin mukaan kuluttaa noin 1,5 litraa sekunnissa  :shock: . Tämän jälkeen Matti laski fiksuna poikana päässään paljonko polttoainetta kuluu yhden kierroksen aikana. Tulokseksi hän sai suhteellisen realistiselta kuullostavat reilut 1000 litraa. Missään vaiheessa ei kaverin hälyytyskellot soineet...

Matti ei rakasta lajia vaikka näin useasti väittääkin. Ainoastaa omaa ääntänsä. On täysin käsittämätöntä miten niinkin kauan omien sanojensa mukaan formuloita innokkaasti seurannut henkilö ei ymmärrä koko touhusta yhtään mitään.

Mulla on vähän sellainen käsitys, että Kyllösen suosio johtuu pelkästään Mika Häkkisen suosiosta. Mikan saavutukset kulkee suuren yleisön mielissä käsi kädessä Matti Kyllösen hehkutusten kanssa.

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #83 : 01.02.04 - klo: 00.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"


aika kovaa faktaa calelta, mutta ei ees tuominen ollu noin pihalla asioista. eräässä mediassa aiheellisesti spekuloitiin tuomisen eroa hommista kun ei edes tiennyt keltaisella lipulla ohituksen sääntöä.

ulkomaalainen työkaverikaan ei jostain syystä tykännyt kyllin kotiinpäinvetämisestä (!?)

menee melkein ranskalaisiksi viivoiksi tässä vaiheessa iltaa, mutta kyltsin CART-selostukset oli aivan omaa luokkaansa huonoudessaan.

toivotaan, että se uusi selostaja on muualla kuin kahvilla kisan aikana..
---

Poissa nikoprkl

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • http://www.teamentisetkuskit.com
Formula-1
« Vastaus #84 : 01.02.04 - klo: 00.36 »
Kyllähän se Kyllösen pojan ainoa "vahvuus" taisi kuuluttajakopissa olla vain ja ainoastaan se, että kansa innolla odotti, mitä sammakoita sieltä suusta seuraavaksi pääsee. Jos kukaan seurasi Cart kisoja kakkoselta viime syksynä, niin huomasitte varmaan kuinka hukassa kyllönen kuuluttajana itseasiassa onkaan, kun ei ole tuttu ympäristö. Itse tykästyin erääseen kohtaan jossa Masa totesi tyyliin: "no nyt punainen auto ohittaa sinisen"
Masa oli opetellut kärkikolmikon ja Mikan autot.. muuten sitten ei ollut hajuakaan miehellä kuka, tai edes mikä tiimi oli milloinkin kuvissa.. Tuli ihan vanhat ajat mieleen ja kyynel poskelle kirposi..
EuroRC / TEK

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Formula-1
« Vastaus #85 : 01.02.04 - klo: 01.12 »
Parhaita lähetykset olivat ehdottomasti silloin, kun Keke oli asiantuntijana mukana lähetyksessä. Keken äänensävystä pystyi kuulemaan kuinka hyvin sillä paloi pinna aina kun Kyllönen sanoi jotain missä oli enemmän taikka vähemmän faktat pielessä. Sitten jos Kyllönen vielä väitti jotain vastaan kun Keke pisti faktat pöytään, niin ei varmaan kaukana ollut että Keke olisi lähtenyt kopista kävelemään. Toisaalta myöskin se isosuinen kaveri varikolla oli myöskin aika koominen mielestäni. Aina kun sitä näytettiin varikolla taikka nykyäänkin vielä Ruutulipussa, niin se kaveri näyttää että se on joko tulossa taikka menossa syömään. :)

"Kyllönen: Nyt on jokin pielessä! Mikan auton takaosassa sijaitsevista suuttimista tulee jotain tummaa savua!
Keke: Matti, me ammattilaiset kutsumme niitä pakoputkiksi."



Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Formula-1
« Vastaus #86 : 01.02.04 - klo: 09.32 »
Kyllä toi suutinjuttu on jäänyt elämään ja varmaan Kyllis (!!!) saa kuulla siitä ihan tosielämässäkin!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #87 : 01.02.04 - klo: 09.44 »
*moka*

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #88 : 01.02.04 - klo: 09.55 »
Selostajien ykkönen on KYLLÖNEN. Niin monet kisat,aikaajot,warmupit olen nähnyt että on pojalla oikea asenne selostukselle ja lajille. Minulla on kisoja -80 luvulta nauhalla missä KYLLÖNEN selostaa ja ihan sama ammattitaito jo silloin. Minkää itse yrittämään selostamaan sinne suoraan lähetykseen ei se varmastikaan ole helppoa. Se uusi selostaja on kuulema OSKARI SAARI, no joo nyt meni F1 ihan överiksi tänä vuonna mutta ainahan voi laittaa äänen pois ja selostaa itse.
Jerzi

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Formula-1
« Vastaus #89 : 01.02.04 - klo: 09.58 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Selostajien ykkönen on KYLLÖNEN. Niin monet kisat,aikaajot,warmupit olen nähnyt että on pojalla oikea asenne selostukselle ja lajille. Minulla on kisoja -80 luvulta nauhalla missä KYLLÖNEN selostaa ja ihan sama ammattitaito jo silloin. Minkää itse yrittämään selostamaan sinne suoraan lähetykseen ei se varmastikaan ole helppoa. Se uusi selostaja on kuulema OSKARI SAARI, no joo nyt meni F1 ihan överiksi tänä vuonna mutta ainahan voi laittaa äänen pois ja selostaa itse.
Jerzi

Kyllä tuo Oskari Saari hotaa homman reilusti paremmin kuin Tuominen tai Pulkkinen,näin uskon.
Mutta mitään virallista tietoa ei vielä ole tullut,joten ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon!
Paras vaihtoehto olisi ollut reilusti Kyllönen,siinä kun olis tod.näk. tullut mukana Häkkinen,Keke ja Mustakari!
Mutta jos tuo skenaario se toteudu,niin sitten kelpaa myös hyvin Saari ja JJ-Lehto.