Täällä taas iltasella Kyosho GX21BK moottori kiritti niin perkuleesti tuossa futiskentällä kun ajettiin, IGT1 Subaru sai hyvää kyytiä ja sisäkoppa suojaa hienosti autoa sisältä. Mentiin ihan Kyosho vakioservoillakin ja ilman vakaimia, GT iskareilla ja jousilla, keskidiffi ja muovinen pääratas, 14T kytkinkello ja krossirenkaat.
Kerrassaan loistava paketti! Esikuvanmukaista meininkiä
Muutama pieni hyppyri täydensi menon.
Katsotaan miten meno muuttuu kun istutan vielä IGW008 laatikon ja 14/18 kellon. Eihän se juuri muuta menoa alhaalta mutta kakkonen voi tuoda oman mukavan lisänsä menoon. Keskidiffi on nytkin tosi jäykkä joten en odota laatikon jäykän akselin muuttavan menoa kauheesti.
Noilla spekseillä ei auto kuulosta paperilla kovin kummoiselta ja jumalattoman hienosti se toimii.
Ja kyseessä siis käytännössä Inferno GT alkuperäinen Subaru versio.
Mainiota.. mainiota.. sivuluissa ja "rapa" ja syksyn lehdet lentää komeesti