Kirjoittaja Aihe: GS Racing Storm Buggy  (Luettu 62972 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #270 : 07.07.04 - klo: 23.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Tossa kuvia Stormista
http://www.snrt.net/storm/storm.html


Nätti kuin sika pienenä!
Mika ostaa ton "tuunamisen", mahtaako ajaminenkin olla yhtä hyvin hanskassa...  :mrgreen:  :wink:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #271 : 07.07.04 - klo: 23.10 »
Ei se vielä oikein oo tolla crossipuolella.. mutta pikkuhiljaa sano.. tänks.

Vaikeinta mulle itse asiassa ovat noi maaston korkeuserot ja niiden hahmottaminen kun onroadissa niitähän ei ole, rata on flätti. On siinä muutakin vaikeeta, kuten röykyt ja pomput jotka pilaavat monesti ajolinjat, mutta toi on minusta vaikeinta.

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #272 : 08.07.04 - klo: 22.46 »
Kävin tossa vähän päräyttämässä käyntiin ja ajamassa kuivinutta savea irti.. hyvinhän se puhdistui ajaessa kuivalla hiekkakentällä. Keskidiffistä tuleva takavetari on vähän mutkalla, vissiin jotain jäänyt väliin radalla. Noi rungon jäykistimet menee vaihtoon; muoviset ballcupit ovat jo vähän löystyneet, joten pro palaa tilalle. En sano että noi olis huonot, mutta rajummissa oloissa ehkä hieman heppoiset. Auto kyllä pelitti todella komeesti. Takaiskareita säädin vielä vähän löysemmiksi: lyhyt kelt. (keskijäykkä) ja pitkä sin. (löysä).

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #273 : 09.07.04 - klo: 21.59 »

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #274 : 09.07.04 - klo: 22.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Tossa pari kuvaa vielä

Crime Fighterit

Takajousitus

Tuleva M8 kuskiko?

Pojat tykkää autoista
Oikeen HPI:n paita :shock:
Aika siisti toi jousitus. Toimiiko toi jousitus hyvin? Oletko verrannut alkuperäisiin?

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #275 : 09.07.04 - klo: 22.15 »
Jep, kuuluu asiaan :wink:

Aiempi toimi suht hyvin Jyrkkälässä; takana oli silloin hieman jäykempää, huomenna ajattelin **yrittää** päästä Lavankoon testaa tätä vielä vähän löystettyä. Ehkä vaihdan vielä öljyt kun ehdin. Tiedä sitten onko hirveesti eroa vakioon, ehkä vähän.

Poissa Tum3

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #276 : 10.07.04 - klo: 03.03 »
Hei meinaan itse ostaa GS Racing Storm Sport ni onko se hyväkin? Ja voisko sil kisata jos vaihtaisin koneen kisakoneeseen?
http://www.saikart.fi/
Mun lempinumero: viistöistä. Osta sika säkissä, He*vetin halpa.

Poissa Tum3

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.saikart.fi
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #277 : 10.07.04 - klo: 03.15 »
Lainaus käyttäjältä: "Alfa"
Kaikille Stormiin metallipalikoiden ostamisen harkitsijoille tässä miettimistä:
http://www.racinghardcore.com/    

Taitaa tosin olla nui hardcoren osat hiukka kalliita...

Joo on mut tiedätkö että siiitä pääsivun ne kaksi keskimmäistä on Paul ja Paulie jotka omistavat http://www.choppersapparel.com/ tuon firman ja he tekevät moottori pyöriä oikeasti ja sivussa RC HUIPPU autoja. Niin ja hinnat ovat korkeat niinkuin pyörät yksi pyörä 500 000 USD. et sillai ja nuo osat ovat hyviä.
http://www.saikart.fi/
Mun lempinumero: viistöistä. Osta sika säkissä, He*vetin halpa.

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #278 : 10.07.04 - klo: 07.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Tum3"
Hei meinaan itse ostaa GS Racing Storm Sport ni onko se hyväkin? Ja voisko sil kisata jos vaihtaisin koneen kisakoneeseen?


Mun mielestä tolla vakiokoneellakin voi kisata alkuun, tosin joku "oikea" kisakone olisi tietty plussaa. Pillin pitää vaihtaa kisakelpoiseen (efra/femca hyväksytty). Kyllä tuo vaikuttaa hyvältä peliltä, kun katsoo meneillään olevaa (ollutta) EM kisaa, niin toistakymmentä Stormia löytyi osallistujista ainakin vaikkei korkeimmille sijoille yltänytkään. Tossa kun olen vaihtanut noita osia tosta Sportista niin on käynyt mielessä että olishan sen Pron voinut ostaa suoraan. Toisaalta ton Sportin sai valmiiksi kasattuna (ARR) ja pääsi radalle käytännössä melkein heti ja oon sitten vaihdellut itse osia sitä mukaa kun olen katsonut tarpeelliseksi ja aikaa on ollut. Kaikkia Pro paloja kun ei kuitenkaan tarvii hankkia. Olennaista ovat minusta:
- alatukivarsien pidikkeet (casted alu tai T6 alu)
- iskareiden tuet
- ohjauspala
- rungon jäykistimet
- öljyt diffeihin
- parempi ilmansuodatin (?)
Loput ovat sitten hifistelyä, kuten tuo hiilikuitu ja kevennetty/kovitettu runko. Tosin ääritilanteissa niissä varmaan saa sitä etua jota huippukuskit tarvitsee. Iskareita voi kokeilla eri öljyillä ja jousilla. Eteen olen laittanut enemmän kick-upia; sitä voisi olla vieläkin enemmän (vrt. ed. viestit). Droopia kannattaa myös laittaa minusta vähemmän ettei irtoa tiestä niin helposti (ruuvit tukivarsissa valmiina).
Siinähän sitä. Koriin maalia lisäksi ja ruuvilukitteet peliin sekä CA liimaa renkaisiin.

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #279 : 10.07.04 - klo: 22.00 »
Laitoin snadisti jäykemmät öljyt iskareihin; katsotaan toimiiko. Vakiotkin tuntuivat kyllä hyviltä.

Kun lueskelin Xtremeä huomasin ettei Kanaissa ole rungon jäykistimiä, yllättävää sinänsä noinkin kalliissa autossa. Diffitkin ovat hyvin perinteisellä hammastuksella? Tietty geometriassa voi olla ratkaisuja jotka ovat muita edellä.

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #280 : 11.07.04 - klo: 09.38 »
Tossa lachatin Storm, iskarien setupit näyttää olevan seuraavat (itse asiassa mulla oli aluks takana samalla tavalla tsäkärillä; täytyy testata jos laittas samalla tavalla). Tossa on vissiin käännetty ne kick-up palat ja casteria lisätty hieman. Onhan siinä paljon muutakin ja PRO malli.



Iskareista:

Lainaus käyttäjältä: "Jenkkiforumissa joku "
(stock shock spring and oil? crazy!!!)
front:
30 wt option springs long blue/short pink
rear:
25 wt option springs long blue/short yellow
OR
Kyosho blue all around and maybe green all around


Tulikohan pantua liian tuhdit tavarat, 55 ja 40.. täytyy testata ja vaihtaa sitte. Itsellä on just tää setuppi noissa jousissa.

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #281 : 11.07.04 - klo: 16.36 »
Okei, Lavangossa toimi ainakin mielestäni tosi hyvin noi paksummat öljyt ja kyseinen jousitus, jouduin vielä C-paloilla hieman tiukentaakin.. sitten tuli minusta aika kiva - pysyi hyvin tiessä ja otti hyndät ihan makeesti. Toi korin takapidike on kyllä pain-in-the-ass, onko kenelläkään mitään hyvää viritystä jolla ton korin takakinnityksen sais pitkäikäisemmäksi/kestävämmäksi?



EDIT: Aika kovaa saa ajaa noi Lavangon hyndät läpi että hommasta tulee edes jotain.. pari kertaa laskeuduin vastaantulevalle kaistalle, mahtaa olla hauska tunne kisoissa, kun auto laskeutuu toisen konepelille... mutta rata oli minusta hieman helpompi kuin Jyrkkälä. Rautalanka autta tohon korin takaripustukseen  :D

Poissa transewaves

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • http://www.drbennet.blogaaja.fi/start
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #282 : 12.07.04 - klo: 23.18 »
missäs toi hobbymanin liike muuten sijaitsee ?
Vantaalla jossain mutta tarkalleen missä osoitteessa?

Pitäisi saada uudet kumit hommatua gs:ään...
Osaako joku suositella jotain kumeja ?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #283 : 13.07.04 - klo: 05.36 »
Itse tilasin prolinet RC pisteestä netistä, homma toimi mukavasti. Tuntuu myös olevan eroa hurjasti noissa renkaissa suhteessa vakioihin vaikka eivät nekään huonot ole. Kysele sieltä!

Olin eilen Lavangossa ja kiitokset Porvoolaiskaverille säätöavusta ja nostelusta! On se makee rata ajaa, kun moodiin päsee.

Iskareita tiukennettiin edelleen, pojat olivat oikeassa siinä suhteessa, tai ainakin näin Lavangossa vaikka Jyrkkälässä minusta toimikin huomattavasti löysempi setuppi. No tiedä sitten. Iskareihin täytyy laittaa suojakumit.

Suurin ongelma oli pakoputkessa joka mun mahtavissa alastulkoissa nokka edellä irtosi pari kertaa liitoksistaan. Ongelma oli liian heppoisessa piano wiressä, jolla olin kiinnittänyt putken edestä. Kaivoin illalla pakista kotoa se GS alkuperäisen joka onkin huomattavasti tukevampaa tekoa ja kyllä nyt pitäis pysyä!

Terveiset myös Jartsalle! K kulki mukavasti, tässä kun on nähnyt nyt näitä autoja ja tullut opeteltua tolla GS:llä niin alkaa ymmärtää miksi se Kanai on niin hyvä  :D

Mutta mainio auto tuo GS:kin. Kestävä ja ei ole mun kaadoista ainakaan vielä moksiskaan.

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #284 : 17.07.04 - klo: 07.36 »
En tiedä onko uusi vai jo vanha uutinen mutta GS on vetänyt Avengerin julkaisun takas ja valmistelevat uutta versiota ennen julkaisua. Siinä oli jotain mätää, jonka takia jättivät homman tekemättä.

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #285 : 17.07.04 - klo: 12.47 »
Aika outoa. No jos sieltä on sitten tulossa jotain uutta ja mullistavaa seuraavaksi.  :)

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #286 : 17.07.04 - klo: 15.15 »
Jep. Kisoista palanneena (jo) olen tyytyväinen ekaan kisaani, alkuerien oman ryhmäni 2. nopein kahdessa ekassa lähdössä, edelläni Jerry Jerzi Hellström, kolmannessa alkoi sade ja koneen sädöt menivät metsään (vaihdoin tulppaa, ei olis pitänyt..) ja kun sain auton kulkemaan pohjalevy meni alastulossa kappaleiksi. Se siitä. Mutta hauskaa oli ja kiitokset kaikille! Tästä on hyvä jatkaa Salon kisoissa :-D

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #287 : 17.07.04 - klo: 17.35 »
Ota kuva siitä alustasta, kuinka pahaksi meni. Miltäs tuntuu olla eka Suomessa kerhokisan ajanut GS kuski  :wink:

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #288 : 17.07.04 - klo: 19.17 »
Tosi makeelta :-D

Tässä kuva kisoissa ennen ja jälkeen




Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #289 : 17.07.04 - klo: 20.16 »
Aine oli noin sivussa.. Kun iskä selitti että ne oli niin lähellä.. Mä luulin että jotain 7milliä ainakin reunast  :?

Aika pahan näkönen. Hankitkos uuden alustan....


Meni muuten se 20 minsan ajo vähän pepulleen :D meinaan meni niiin rikkaalla :D ja alussa vääntyi sarana tappi. Se vei aikaaa  :|

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #290 : 17.07.04 - klo: 20.21 »
Jees, uusi alusta tilauksessa niinkuin muutakin. Salon kisoihin olis tarkoitus saada auto iskuun. Hyvinhän se meni Jartsa! Ajoit paljon enemmän eriä kuin minä.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #291 : 17.07.04 - klo: 22.01 »
Täytyy sanoa että tuo runko on todella erikoinen/ erikoisesti mennyt rikki. On muuten ekaa kertaa kuin näen moista rikkoutumista :!: . Oli muuten hyvät kisa säät, käy vain ja ainoastaan harmittamaan kuin ei saanut noita lavangon todella hyviä JALAS MAMMA HAMBURGERS.
Jerzi

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #292 : 18.07.04 - klo: 00.20 »
Joo! No katotaan mitä virialusta tuo tullessaan :-D Hyvät kisat Jerzi eiks je, sun Mugen ainakin otti radan komeesti
-Mika

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #293 : 18.07.04 - klo: 00.24 »
Mika, ostitko se GS:n Special alustan?  Laitas parempaa kuvaa sitten tuosta vääntyneestä alustasta, jos kerkiät  :mrgreen:

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #294 : 18.07.04 - klo: 00.32 »
Mika Mika... Ei sillä kuulu laskeutua pelkällä oikeella etupyörällä :wink:

Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
On muuten ekaa kertaa kuin näen moista rikkoutumista :!: .

Munkin Stormin pohjasta on yks reikä väljähtänyt, ei kyllä ihan noin paljoa. Mennyt varmaan, kun on ruuvi päässy löystymään ja sit ottanu rengas hittiä  :roll:

E: Juu se onkin näköjään vasen takarengas  :roll:
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #295 : 18.07.04 - klo: 00.46 »
Aivan kuskissa vika, myönnän ehdottomasti! Mutta vaatii treeniä vielä saada se neljälle yhden sijaan silloin tällöin etenkin lavangossa ;-)
btw, toi on TAKApää
Onneksi on joilta ottaa mallia, todellakin. Mutta jo Salossa ollaan iskussa (hope so)

HAPPY R/C RACING!!

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #296 : 18.07.04 - klo: 09.05 »
BTW MIKA onkos sinulla enemmänkin lapsia kuin hän joka oli mukana kisoissa :?: . Oli vähän arvuuttelua miten minun pennut pärjäävät kuin olen ajamassa  mutta hyvinhän se meni. Kokoajan oli pojat minun vieressä (ja välillä kateissakin) ajajakorokkeella antamassa hyviä neuvoja, esim kuin ohitin jonkun siinä kisassa vanhempi poika sanoi että "PAPPA DU KÖR BRA" :lol: , no arvaa jos nauruskelin siinä ajajaessa. Laitappas MIKA sinun puh, no, minulle tulemaan niin voidaan ehkä lähteä treenamaankin yhdessä.

Jerzi

HUOM Rupesin naureskelemaan kuin olin alkuerien jälkeen 2 tuolla ajolla viellä, no olipas muilla vähän säätö hakemista alkuerissä mutta olin nyt kuitenkin 2.nen :wink:

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #297 : 18.07.04 - klo: 10.07 »
Hyvä, laitoin numeron YV:llä :D

On, toinen 9v, joka ollut viim 6 vkoa espanjassa Malagassa mutsin ja faijan luona, tänään tulee himaan. Talvella sinne treenaa :)

Nuorempi vaikuttaa kiinnostuneemmalta autojen suhteen, vanhempi on enemmänkin Playstation + netti -tyyppiä

EDIT: Niin Jerzi mennään vaan treenaa, laita vaikka tekstaria kun oot menossa, mutta mulla menee jonkin aikaa ennekuin saan auton taas ajokuntoon

Mika R

  • Vieras
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #298 : 19.07.04 - klo: 14.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Alfa"
Mika, ostitko se GS:n Special alustan?  Laitas parempaa kuvaa sitten tuosta vääntyneestä alustasta, jos kerkiät  :mrgreen:


Nonnii, nyt pitäs tulla viritetty auto Salon kisoihin uutta pohjalevyä myöten

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
GS Racing Storm Buggy
« Vastaus #299 : 19.07.04 - klo: 15.24 »
Mika, kehtaako kysyä paljonko on viriosiin menny rahaa?
Little to win, nothing to lose
SD/GT