Kirjoittaja Aihe: Team Durango DESC210 2wd SC truck  (Luettu 266842 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #270 : 25.05.13 - klo: 22.45 »
mitenkäs nää suomessa myytävät valkoiset jouset eroaa mustista? jos vaikka haluun löysempää
kuin vaiko 48gf niin valkoisia ei ainakaan oo??

Oma peli parani huomattavasti tiukemmilla jousilla..
Tiger II

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #271 : 25.05.13 - klo: 23.18 »

Oma peli parani huomattavasti tiukemmilla jousilla..

Mitkäs jouset muuten laitoit? Itse ainakin kaipaisin taakse huomattavasti jäykempiä jousia. Etupää menee vakio jousillakin.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #272 : 25.05.13 - klo: 23.23 »
mitenkäs nää suomessa myytävät valkoiset jouset eroaa mustista? jos vaikka haluun löysempää
kuin vakio 48gf, niin valkoisia ei ainakaan oo??

edit:kirjoitus virhetä

Löysin valkoinen on pykälän jäykempi kuin jäykin musta.

Eli toisinsanoen valkoset jatkuvat jäykimmästä mustasta jäykempään suuntaan.

Vakio jousta pehmeempään ei varmasti ole koskaan tarvetta.
Vakiot ovat turhan löysät.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #273 : 25.05.13 - klo: 23.24 »

Oma peli parani huomattavasti tiukemmilla jousilla..

Mitkäs jouset muuten laitoit? Itse ainakin kaipaisin taakse huomattavasti jäykempiä jousia. Etupää menee vakio jousillakin.

Team Durnagon  WHITE SERIES YELLOW taakse ja eteen PURPLE
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #274 : 26.05.13 - klo: 16.29 »
Tulihan testattua miten auto kestää vettä sähköillä joita ei ole suojattu, täräytin vehkeen ohjausvirheen saattelemana ojaan jossa vettä ihan reilusti, auto ihan läpimärkä ja mutainen möykky kun nappasin kopan pois.

Virrat nopeasti poikki, puhalsin pahimmat pois sähköosien päältä ja nopeasti auto ensiapuun  :shocked:

CRC pesu, paineilmalla p*skat pois, puhdistus ja auto nippuun, ei MITÄÄN ongelmia  :police: selvisin säikähdyksellä koko episodista  :afro:
Tiger II

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #275 : 26.05.13 - klo: 16.55 »
Tulihan testattua miten auto kestää vettä sähköillä joita ei ole suojattu, täräytin vehkeen ohjausvirheen saattelemana ojaan jossa vettä ihan reilusti, auto ihan läpimärkä ja mutainen möykky kun nappasin kopan pois.

Virrat nopeasti poikki, puhalsin pahimmat pois sähköosien päältä ja nopeasti auto ensiapuun  :shocked:

CRC pesu, paineilmalla p*skat pois, puhdistus ja auto nippuun, ei MITÄÄN ongelmia  :police: selvisin säikähdyksellä koko episodista  :afro:
Hyvä näin.. loppu meijän ajot vähä kesken mutta sit ens kerralla vettä ei sais näkyä  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #276 : 26.05.13 - klo: 16.58 »
Tulihan testattua miten auto kestää vettä sähköillä joita ei ole suojattu, täräytin vehkeen ohjausvirheen saattelemana ojaan jossa vettä ihan reilusti, auto ihan läpimärkä ja mutainen möykky kun nappasin kopan pois.

Virrat nopeasti poikki, puhalsin pahimmat pois sähköosien päältä ja nopeasti auto ensiapuun  :shocked:

CRC pesu, paineilmalla p*skat pois, puhdistus ja auto nippuun, ei MITÄÄN ongelmia  :police: selvisin säikähdyksellä koko episodista  :afro:
Hyvä näin.. loppu meijän ajot vähä kesken mutta sit ens kerralla vettä ei sais näkyä  :wink:

Joo ei, mun ajamisella tuossa pitäisi olla ponttoonit ja perämoottori  :cool:
Tiger II

Poissa pt.

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #277 : 26.05.13 - klo: 17.02 »
Tulihan testattua miten auto kestää vettä sähköillä joita ei ole suojattu, täräytin vehkeen ohjausvirheen saattelemana ojaan jossa vettä ihan reilusti, auto ihan läpimärkä ja mutainen möykky kun nappasin kopan pois.

Virrat nopeasti poikki, puhalsin pahimmat pois sähköosien päältä ja nopeasti auto ensiapuun  :shocked:

CRC pesu, paineilmalla p*skat pois, puhdistus ja auto nippuun, ei MITÄÄN ongelmia  :police: selvisin säikähdyksellä koko episodista  :afro:

Vesilätäkkö oli pihalla viime viikonloppuna ja tuon seurauksena nopari päästi viimeiset henkäykset  :grin:

Junnu makselee nyt vielä hieman oppirahoja, kylläkin ajovirheestä sinne singahti.

Ei sillä, eilen saivat poltettua yhden muutamankin vuoden palvelleen moottori-nopari-yhdistelmän toisesta autosta.


Mutta uusi nopari on kiinni ja kohta purkamaan kisakeskusta, joten pääsee junnu taas päristelemään.

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #278 : 26.05.13 - klo: 17.25 »
Tulihan testattua miten auto kestää vettä sähköillä joita ei ole suojattu, täräytin vehkeen ohjausvirheen saattelemana ojaan jossa vettä ihan reilusti, auto ihan läpimärkä ja mutainen möykky kun nappasin kopan pois.

Virrat nopeasti poikki, puhalsin pahimmat pois sähköosien päältä ja nopeasti auto ensiapuun  :shocked:

CRC pesu, paineilmalla p*skat pois, puhdistus ja auto nippuun, ei MITÄÄN ongelmia  :police: selvisin säikähdyksellä koko episodista  :afro:

Vesilätäkkö oli pihalla viime viikonloppuna ja tuon seurauksena nopari päästi viimeiset henkäykset  :grin:

Junnu makselee nyt vielä hieman oppirahoja, kylläkin ajovirheestä sinne singahti.

Ei sillä, eilen saivat poltettua yhden muutamankin vuoden palvelleen moottori-nopari-yhdistelmän toisesta autosta.


Mutta uusi nopari on kiinni ja kohta purkamaan kisakeskusta, joten pääsee junnu taas päristelemään.

Hassua että toisille riittää lätäkkö, itse upotin koko vehkeen eikä mitään  :tongue:
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #279 : 27.05.13 - klo: 13.13 »
Tuli vaihdettua etubulkki brass versioon, toimii painona samalla eturenkaille.
Tiger II

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #280 : 27.05.13 - klo: 15.28 »
Tuli vaihdettua etubulkki brass versioon, toimii painona samalla eturenkaille.

Tuosta myös itse haaveillut. Seuraavaan tilaukseen pitäis laittaa: renkaat (Proline Badlands), vanteet, taka-jouset, brass etubulkki, liima, ruuveja, Ohjain + vastari...

Taas olis ihan kiva setti rahaa menossa  :sad:

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #281 : 27.05.13 - klo: 15.40 »
Tuli juuri ostettua kierros proline gladiator renkaita  :laugh:
Tiger II

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #282 : 27.05.13 - klo: 15.58 »
Tuli juuri ostettua kierros proline gladiator renkaita  :laugh:

Tuo vois sopia myös minulle (M2 seos siinäkin). Noi vakio nakit on mulla jo ihan slickseina niin vähän kestävämpää rengasta hakusessa (ja joka myös pitää kohtuullisen hyvin monella alustalla). 

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #283 : 27.05.13 - klo: 16.39 »
Tuli juuri ostettua kierros proline gladiator renkaita  :laugh:

Tuo vois sopia myös minulle (M2 seos siinäkin). Noi vakio nakit on mulla jo ihan slickseina niin vähän kestävämpää rengasta hakusessa (ja joka myös pitää kohtuullisen hyvin monella alustalla).

Tämä oli se pointti itsellä myös, noita en kyllä pilaa asfaltilla vaan säästelen maaradalle.. noi minipinnit on niin p*skana jo että niillä voi ajella asfaltilla  :laugh:
Tiger II

Poissa risla

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #284 : 27.05.13 - klo: 19.21 »
tuli tehtyä mm4. yllätys että diffissä öljyä vain pinnoilla. ja sitten nuo uudet pinnit oli niin piuokkoja että ois
laakerit pitäny vasaroida pinnii, poraan kiinni ja santapaperia niin helppas.
muuten aika simppeli homma

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #285 : 28.05.13 - klo: 11.03 »
Kävin puntarilla auton kanssa ja painaa noin 2.3kg ajokunnossa vanhoilla minipinneillä.
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #286 : 29.05.13 - klo: 09.27 »
Ei kestänyt shumin minipinnit pitkään tuon auton kyydissä, ovat mallia slicks nyt  :shocked: liekkö jotain mattorenkaita. Ongelma oli lähinnä jatkuva sutiminen joka kulutti renkaat kohtuullisen nopeasti.
Tiger II

Poissa jannes28

  • Veteraani
    • Profiili
    • Racers RC Shop
Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #287 : 29.05.13 - klo: 15.24 »
Minipinnejä käytetään sisäkisoissa matolla ja betonilla. ja muualla maailmassa esim. briteissä on paljon tekonurmiratoja.

Asfaltilla sutimista ei kestä mikään krossirengas hirveän hyvin. Sekalaiseen ajoon suosittelen jotain mahdollisimman isolla kuviolla olevaa kumia alle ja medium seos esim.

Renkaita tuppaa kulumaan jos haluaa pitoa autoon. se on vaan niin.
Laadukkaat ja edulliset RC-Autot ja tarvikkeet www.racersrcshop.com

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #288 : 29.05.13 - klo: 15.35 »
Minipinnejä käytetään sisäkisoissa matolla ja betonilla. ja muualla maailmassa esim. briteissä on paljon tekonurmiratoja.

Asfaltilla sutimista ei kestä mikään krossirengas hirveän hyvin. Sekalaiseen ajoon suosittelen jotain mahdollisimman isolla kuviolla olevaa kumia alle ja medium seos esim.

Renkaita tuppaa kulumaan jos haluaa pitoa autoon. se on vaan niin.

Kyllä se suti kaikilla pinnoilla noilla renkailla, pari ekaa vetoa toimi vähän paremmin mutta sen jälkeen alkoi olemaan driftaus renkaat :) kova maapohja oli oikeastaan ainoa pinta jossa toimi jotenkin.
Tiger II

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Re: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #289 : 29.05.13 - klo: 16.38 »
Ne on tosiaan sisä/turffi renkaat, muualla eivät toimi ja kuluvat tajuttomasti.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #290 : 29.05.13 - klo: 18.23 »
No onneksi Gladiaattorit toimii paremmin, PALJON paremmin  :grin: autolla pystyi jopa ajamaan eikä perä ollut menossa eteen koko ajan. En ajanut asfaltilla, en pilaa noita renkaita.
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #291 : 30.05.13 - klo: 12.32 »
Pinjoni ongelma, ei pysy kiinni.. eikä kyse ole ruuvin löystymisestä. Joka akullisella pinjoni irti, ruuvi kyllä on tiukasti kiinni lukitetta kun käytän, voisiko moottori akseli olla liian "pyöreä" kun pääsee pinjoni pyörähtämään jatkuvasti ?
Tiger II

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #292 : 30.05.13 - klo: 12.58 »
Pinjoni ongelma, ei pysy kiinni.. eikä kyse ole ruuvin löystymisestä. Joka akullisella pinjoni irti, ruuvi kyllä on tiukasti kiinni lukitetta kun käytän, voisiko moottori akseli olla liian "pyöreä" kun pääsee pinjoni pyörähtämään jatkuvasti ?

Minulla oli sama ongelma. Siirsin pinjonia hieman moottoriin päin (kiristysruuvi ottaa nyt kiinni eri kohtaan) ja laitoin lukitteella kiinni. -> Ei pyöri enää.

Siinä samalla tuli vaihdettua eri kiristysruuvi (ihan vain varmuudenvuoksi) toisesta pinjonista.
« Viimeksi muokattu: 30.05.13 - klo: 13.07 kirjoittanut MiG-77 »

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #293 : 30.05.13 - klo: 16.27 »
Nyt on uusi ruuvi ja akselille näytin dremeliä... katsotaan !

edit: pysyi ainakin ensimmäisen akullisen..
« Viimeksi muokattu: 30.05.13 - klo: 19.50 kirjoittanut jperala »
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #294 : 31.05.13 - klo: 00.40 »
Pientä iltapuhdetta. Ihmetellyt kun diffi löystyy itsekseen ja aloin jälleen kiristämään varovasti ja ihmettelin kun mitään ei tapahdu, renkuttelen ruuvia varovasti niin kuuluu pieni "naps" vastakappale irti eikä saa enään kierteille.. kierteet korkannut ruuvin päästä  :grin: pääsi sellainen sisäinen JIPII huuto  :evil:

No auto osiksi ja akseli irti, p*skana mikä p*skana :) noh, aloin siinä sitten kaivelemaan laatikoita ja sattui löytymään juuri saman pituinen pultti jossa samat kierteet. Ei muuta kuin kiinni ja auto nippuun, hyvin istui ja toimii. Saa olla väliaikaisena ratkaisuna ja pistää uusi diffi tilaukseen.
Tiger II

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #295 : 31.05.13 - klo: 12.53 »
Hyvin kesti diffin kotikorjaus :) eikä pinjonikaan enään irtoile. Tuli testattua miten durex kestää hittiä, vauhdista suoraan puuhun, ihan keskelle keulaa. Kävi sellainen punainen pölläys kun maalit lähti kopasta, eikä muuta.. paitsi että kotona huomasin että toisen keulasaranan ruuvi oli irronnut ja se muovikiekko, lyhyt ruuvi oli nyppäytynyt irti tällissä, osat löytyi ja vaihdoin molemmille puolille pidemmät ruuvit.
Tiger II

Poissa MiG-77

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #296 : 31.05.13 - klo: 14.15 »
Yllättävän kestävä kyllä on tuo durango. Itse ajoin kuukausi sitten täysiä sivuluisussa autotallin seinään. Ainut mikä hajosi oli nopeudensäätimen toinen kondensaattori (meni kasaan kun just sattui seinän nurkkalaudoitus siihen osumaan).
« Viimeksi muokattu: 31.05.13 - klo: 18.37 kirjoittanut MiG-77 »

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #297 : 02.06.13 - klo: 17.48 »
Onko muilla huomioita tuon kuuladiffin löystymisestä, ongelma oli jo uudesta lähtien ja korjauksen jälkeen sama jatkuu. Diffi löystyy ja sitä pitää kiristellä aina ajon jälkeen. Ongelma voisi tietnkin poistua käyttämällä lukitetta, mutta purkaminen voi hankaloitua  :angry:

Tuon löystymisen havaitsee metelistä minkä diffi aiheutta, kiristyksen jälkeen ääni "siisti" mutta kun löysyy niin alkaa rallattamaan ja kiristämällä ääni poistuu.
Tiger II

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #298 : 02.06.13 - klo: 19.58 »
Taitaa olla lähes kaikki tuntemani kisakuskit vaihtanu kuuladiffin ratasdiffiin. Ratasdiffi on lähes huoltovapaa ainakin verrattuna kuulaversioon. Suosittelen lämpimästi sen diffin vaihtoa. Ja jos toi kuuladiffi on päässyt luistamaan, niin se pitäisi kunnostaa jokatapauksessa.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Durango DESC210 2wd SC truck
« Vastaus #299 : 02.06.13 - klo: 20.00 »
Taitaa olla lähes kaikki tuntemani kisakuskit vaihtanu kuuladiffin ratasdiffiin. Ratasdiffi on lähes huoltovapaa ainakin verrattuna kuulaversioon. Suosittelen lämpimästi sen diffin vaihtoa. Ja jos toi kuuladiffi on päässyt luistamaan, niin se pitäisi kunnostaa jokatapauksessa.

Tämä kävi jo harkinnassa ja näiden ohjeiden peruusteella taidan laittaa ostoslistalle....
Tiger II