Kirjoittaja Aihe: Short Course Summer Cup 2012 info  (Luettu 67362 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HLuomanen

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #90 : 07.05.12 - klo: 00.34 »
Maaefekti on jotain sellaista että maanpinnan lähellä lentävän esine saa tukea siitä että sen aiheuttama ilmamassassa äänen nopeudella etenevä painehäiriö kohtaa maanpinnan ja heijastuu sieltä niin nopeasti että se ehtii aiheuttaa nostetta häiriön aiheuttavaan esineeseen. Lentokoneiden 1:1 skaalassa vaikuttaa koneen koosta riippuen ehkä max. n. 15 m korkeuteen, RC-auton skaalassa varmasti paljon vähemmän.

En oikein ymmärrä että näillä SC-autoilla haluttais lentää korkealle ja kovaa. Jos sellaista haluaa ajaa niin eikö sitä saa tarpeeksi M2-10 tai M4-10 -luokissa tai M8-krossissa? Matalat kovavauhtiset hypyt ovat mielestäni SC-luokan mukaista menoa, ja sellaista omissa Youtube-surffailuissa on enempi tullut vastaan 1:1 Shortcourse-autoillakin. Vähempi konstikkaita kynnyksiä ja tarkkoja ylipitkiä hyppyjä, joissa menettää 3 s jos ei ole jotain über-moottoria ja sadan tunnin työllä hierottua jousitussetuppia sekä täydellistä ajolinjaa. Tiksin Corr Endurance-rata esim. oli varsin OK tässäkin mielessä, eli oli sopivan helpot hypyt.

Mielestäni SC-radalle kuuluu sorapinta! Tuo näyttävyyttä menoon, vaikka vaatiikin ehkä huolenpitoa eikä ehkä ole IFMAR-specsin mukainen "kaikille tasapuolinen aika-ajoalusta".

Kotkan SC-rata näyttää täydelliseltä näiden molempien suhteen, olisi ollut kiva kilpailla siellä tänä kesänä SC cupissa. Ehkä 2013?

Kun nyt rupesin SC-luokkaa specsaamaan niin sanotaan nyt vielä tämäkin: kaikki harjoitukset, aika-ajot ja finaalit yhteislähdöllä tiiviistä muodostelmasta: neljä rivissä ja rivien välissä 1 m tyhjää. Olisi näyttävää, hyödyntäisi autojen ominaisuuksia ja olisi satunnaisen katsojan helpompaa seurata.

Ilon kautta summer cup:iin! Tämän vuoden säännöt ja radat kelpaa minulle ihan sellaisenaan, mutta pidemmän päälle häiritsee jos tässä luokassa ei ole mitään eroa muihin, eikä autojen ominaispiirteitä hyödynnetä.

--Hannu Luomanen, #67

Kauhavan UA, Short Course 2WD (SC2-10) harrastelija vuodesta 2010

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #91 : 07.05.12 - klo: 09.24 »

Kun nyt rupesin SC-luokkaa specsaamaan niin sanotaan nyt vielä tämäkin: kaikki harjoitukset, aika-ajot ja finaalit yhteislähdöllä tiiviistä muodostelmasta: neljä rivissä ja rivien välissä 1 m tyhjää. Olisi näyttävää, hyödyntäisi autojen ominaisuuksia ja olisi satunnaisen katsojan helpompaa seurata.



Jokkis tyylin lähtö... uujee :D varmaa kolinaa ekaan mutkaan.

Tuolla lähtötavalla vois lähteekin, jos ajettas nousuja kokoajan. Alkueriin ei varsin ole mieltä lähtee koska ajetaan kelloa vastaan.

Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #92 : 07.05.12 - klo: 09.56 »
Minkä ihmeen takia sorapinta kuuluis näihin koppimopoihin????

Siinä ei taaskaan ole mitään esikuvaan viittaavaa.

Jälleen kun esikuvaan vertaan niin savipinta lähimpänä.

Yhteislähtöjä alkuerissä en pysty ymmärtämään.
Jos on tarkoitus ajaa aikaa niin yhteislähtö ei palvele kaikkia tasapuolisesti ei niin ollenkaan.
Ainoastaan mikäli lähtö tapahtuu perinteisellä lähtöruudukko tavalla ja lähtövälit ovat tarpeeksi pitkät, eli vähintään 3 metriä.

Jokkis pelleily luokkaan voi laittaa vaikka harjoituksetkin olemaan tunnin yhteis sekoilu ja jokaiseen hiittiin voi lähteä vaikka samalta viivalta.
Kilpaluokkaan ei todellakaan sovi mikään rinnakkain lähtö aika-ajoissa.

Satunnainen katsoja on aina yhtä sekaisin parin ekan kierroksen jälkeen oli tilanne mikä tahansa.
Vain hyvä kuulutus pitää katsojan ajantasalla.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #93 : 07.05.12 - klo: 12.36 »
Mitä lie tuo noiden rata, jotain kovaan pakattua hiekkaahan tuo on. =dirt

Lucas Oil Off Road Racing - 2011 - Round 1 - Pro 4 Unlimited & Pro 2 Unlimited

Mukavaa katottavaa, :D
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa HLuomanen

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #94 : 07.05.12 - klo: 15.41 »
Sorapinta = irtoainesta = luiston tarvetta nopeaan menoon = vetävien pyörien sutimista = näyttävä sorasuihku = lisää silmänruokaa katsojille = lisää innostusta ja kiinnostusta lajia kohtaan = lisää harrastajia.
Kauhavan UA, Short Course 2WD (SC2-10) harrastelija vuodesta 2010

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #95 : 07.05.12 - klo: 17.25 »
Ei ihan helppoa...
Paljon kolareita...
Kaikki ei tykkää...

Mulle sopii. Näyttää hauskalta :grin:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #96 : 07.05.12 - klo: 17.32 »
Kun siitä esikuvanmukaisuudesta on jatkuvasti puhuttu niin esikuvaa lähinnä on savirata mistä irtoaa moskaa.
Perus urheilukenttä soran jyvä on 1/10 möykyn rinnalla on melkein kuin 1/1 autoilla ajettaisiin reilu parin nyrkin kokoisessa murskeessa.

Edit:

Esim lavangon polttisbaana on näyttänyt aivan samalta monesti sateiden jälkeen.
Samalla tavalla on irtomoskaa pinnassa.

Onhan näköjään videollakin rata kosteena.
« Viimeksi muokattu: 07.05.12 - klo: 17.42 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Poinas2

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • WEBSTORE
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #97 : 07.05.12 - klo: 17.43 »
Sorapinta = irtoainesta = luiston tarvetta nopeaan menoon = vetävien pyörien sutimista = näyttävä sorasuihku = lisää silmänruokaa katsojille = lisää innostusta ja kiinnostusta lajia kohtaan = lisää harrastajia.

Sä sit vedät takavedolla läppi läpin jälkeen näyttävässä sladissa sitä haluttua linjaa. Hatunnosto siitä. Pistät normi jampan vetämään liukkaalle hiekalle on tuloksena jotain ihan muuta. Mennään nyt vaan sen mukaan mitä muuallakin, niin sadaan koeteltua ja toimivaa. Ei mielikuvissa ehkä niin näyttävää, mutta toimivaa. Monelle vaan sisäradoilla ajanelle on ihan tarpeeksi suuri järkytys, kun ne laitetaan ajamaan kunnolliselle saviradalle niille radoille tarkoitetuilla renkailla; ei olekkaan sitä tasasta lattiaa ja pitoaineessa marinoitujen renkaiden tolkutonta kiskopitoa. 
EA-Import Oy Webstore: www.eaimport.net
ALPHA Plus - BETA - BULLIT - TeamDurango - PIRANHA Fuel - M2C - TRESREY - KyPOM - H-Energy - REDS - RevolutionRcDesign - ThunderInnovation - Yaiba

Poissa kojo

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #98 : 07.05.12 - klo: 20.48 »
Kyllä tuon sorapinnan voi ihan unohtaa, jos on aietta ajaa kilpaakin. Kaveriporukassahan voi räppäillä vaikka hiekkamontulla, mutta sellaista sorarataa, joka kestäisi päivän ajot, saati että autot kestäisivät, niin ei tule olemaan.

Komppaan myös tuota ajamisen vaikeutta, sisäbaanat ovat todellisia kiskopitoja verrattuna hyväänkin savialustaan...
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

Poissa HLuomanen

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
    • Kotisivu
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #99 : 07.05.12 - klo: 21.15 »
No joo, ihan hyviä pointtejahan tuossa tuli sorarataa vastaankin. Oma perspektiivini on, että lähin kunnon sisärata on Nokialla kolmen tunnin ajomatkan päässä. Omat ajot on niillä riittäneet viimeiseen "N"-finaaliin, että se siitä taidosta...
Kauhavan UA, Short Course 2WD (SC2-10) harrastelija vuodesta 2010

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #100 : 07.05.12 - klo: 22.34 »
Miro linkitti hienon videopätkän :smiley:

Tommosta kun pystyisi vetämään pikkuautoillakin...
Kolareita tulee kun ajetaan kylki kyljessä. Paljon.

Lähtö yhdestä läjästä on todella haastava. Sitä on yritetty huonolla menestyksellä Myyrissä, paremalla menestyksellä Nupurissa. Myyrissä oli >10 auto lähdössä ja ekassa mutkassa joku yritti voittaa -> kunnon läjä ja monta pihalla. Nupurissa autoja oli max 8 ja ajettiin kaksi kierrosta -> jostain syystä, olisiko kisan pituus, ei tuntunut pahalta jos joutui työnnetyksi radalta - revanssin sai heti.

"Oikeisiin" kisoihin sopii paremmin lähtö kunnon välein. Kaikki kokeneemmatkaan kisaajat eivät siltikään pysty olemaan ajamatta perään ekalla kierroksella.

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #101 : 09.05.12 - klo: 09.21 »
Mitä lie tuo noiden rata, jotain kovaan pakattua hiekkaahan tuo on. =dirt

Lucas Oil Off Road Racing - 2011 - Round 1 - Pro 4 Unlimited & Pro 2 Unlimited

Mukavaa katottavaa, :D

Hyvää shittiä. Milloin järjestetään rc10.fi käyttäjien miehittämä kisareissu kattomaan livenä tätä meininkiä  :afro:
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #102 : 10.05.12 - klo: 00.21 »
90-luvulla olen ajanut kivituhkaradalla. Nykyisiin ratoihin verrattuna kivituhkassa ei ole kiva ajaa. Silloin ajettiin kun ei muusta tiedetty - paitsi Hyvinkäällä tiedettiin.  :wink:  Auto kului paljon ja rata muuttui todella paljon. Nykyisten autojen tehot ovat jo sitä luokkaa, että kivituhkarata/hiekkarata ei oikein tahdo kestää kisapäivän rääkkiä.

Siinä olen samaa mieltä, että kivituhkassa ajaminen on näyttävää kun rapa lentää. Ajan silti mieluummin saviradalla, niin tarttee mekkailla vähemmän.

Hieno toi 1/1 video. Vähän pitää vielä odottaa, että pääsee taas suhaamaan ulkokisoissa Corrilla.


Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #103 : 10.05.12 - klo: 11.20 »
Parhaimmillaanhan savirata on tosi hyvä, mutta sateenjälkeinen toipuminen rassaa kärsimättömän hermoja. Eilen ulkoilutettiin correja vantalla lavangossa ja hauskaa oli.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa KooBee

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #104 : 11.05.12 - klo: 10.27 »
Jos sitä skaalamaisuutta pitää kaikkeen saada niin se sora pitäisi olla melkein hiekkaa ja moottorit saisi olla tyyliin 17.5T maksimissaan ettei postilaatikon eteneminen näytä liian vauhdikkaalta. Muutenkin saisi sitten vielä melkein katsoa erät hidastettuna että se hiekan lentäminen olisi tyylikästä.

Vaikka en itse luokkaa ajanutkaan, niin ainakin omasta mielestä esim. meno Vaasan Kevätcruisingeissa näytti sopivalle SC-autoilla nykyisillä säännöillä ja saviradalla. Takavetoisillakin pääsi suurinpiirtein samaa vauhtia kuin nelivetoisilla.

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #105 : 11.05.12 - klo: 10.59 »
Toissapäiväistä SC testailua Vantaan Lavangosta.

http://youtu.be/m4OMEJxJiHs

Rata on vielä kesken, varsinkin hyppyjen osalta joita tuunataan SC ystävällisemmiksi, tulevaa kisaa varten voidaan vielä tota suht erikoista "kumpua" helpottaa. Videon auto sisärata säädöissä jousitukseltaan ja renkaina liukkaat Traxxas slash kovalla seoksella. Paremmilla renkailla menee vaikka takavedolla tosta ohi.

Rataa on taas suolailtu ja jyräilty ja rupee olemaan pinta sopiva pidoltaan ja tasaisuudeltaan.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #106 : 11.05.12 - klo: 14.15 »
Toissapäiväistä SC testailua Vantaan Lavangosta.

http://youtu.be/m4OMEJxJiHs

Rata on vielä kesken, varsinkin hyppyjen osalta joita tuunataan SC ystävällisemmiksi, tulevaa kisaa varten voidaan vielä tota suht erikoista "kumpua" helpottaa. Videon auto sisärata säädöissä jousitukseltaan ja renkaina liukkaat Traxxas slash kovalla seoksella. Paremmilla renkailla menee vaikka takavedolla tosta ohi.

Rataa on taas suolailtu ja jyräilty ja rupee olemaan pinta sopiva pidoltaan ja tasaisuudeltaan.

Hyvän näkönen rata, paitsi tuo jarruunänni.. vastatuuleen varmaan kiva koittaa hyppää tosta!! Mutta koitetaan kuitenki :D
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #107 : 11.05.12 - klo: 14.47 »
Hyvän näkönen rata, paitsi tuo jarruunänni.. vastatuuleen varmaan kiva koittaa hyppää tosta!! Mutta koitetaan kuitenki :D

Se jarrustopparijupina loivenee, etäisyys seuraavaan pattiin lyhenee tarvittaessa. Ja tuo vihreä jarrumatto lähtee kuubaan ja pattien väli tehdään saumattomaksi, kun videolla siinä oli veilä 5cm porras vastakarvaan. Mutta kyllä siitä sellainen tehdään että Miron erikoiskevyt auto leijailee viheralueelle jos yrittää yhellä yli!  :grin: no ei sentään, viikonloppuna puuhaillaan taas ja mä koitan pitää SC autojen puolia radan rakentelussa.
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #108 : 11.05.12 - klo: 15.47 »
Pitäis päästä kyl ensin kokeileen millainen tuo stoppari on. Näin ensinäkemältä ajattelen, että saisiko nousua ihan pikkasen loivemmaksi? Sitä seuraava pöytä näyttää ihan hyvältä. Laskualuetta ei näy, joten en osaa kommentoida sitä.

Tykkäsin, että on laitettu korkeuseroa radalle. Takasuoran pikku kevennys on varmasti mukava ajaa.

Traxxas renkaat näyttivät pitävän ihan hyvin. Yleisöön menevää ajoa kun ajaa kahva edellä.  :grin:

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #109 : 13.05.12 - klo: 22.02 »
Toinen asia mistä voisi olla hyvä sopia on suhtautuminen sään haltijaan. Eli ajetaanko kisat myös sateessa? Jos ei, niin mikä on takaraja mihin mennessä päätös kisan perumisesta tehdään? Miten tää on sovittu maastosarjassa?

Tähän ei tainnut kukaan ottaa kantaa. Tämä on ulkokisojen kannalta oleellinen asia, esim. kuluneena viikonloppuna sää Turun M8-avauskisassa näytti vielä perjantaina aika huonolta.
Wacky Stack Racing Team

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #110 : 13.05.12 - klo: 22.07 »
Toinen asia mistä voisi olla hyvä sopia on suhtautuminen sään haltijaan. Eli ajetaanko kisat myös sateessa? Jos ei, niin mikä on takaraja mihin mennessä päätös kisan perumisesta tehdään? Miten tää on sovittu maastosarjassa?

Tähän ei tainnut kukaan ottaa kantaa. Tämä on ulkokisojen kannalta oleellinen asia, esim. kuluneena viikonloppuna sää Turun M8-avauskisassa näytti vielä perjantaina aika huonolta.

Käsittääkseni kisajärjestäjä ilmoittaa jos kisaa ei voida ajaa. Johtui säästä tai muusta.
Sää ja radan kunto selviää parhaiten paikan päällä. Voi tulla joku turha reissu mutta ei jää kisoja ajamatta vahingossa :smiley:

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #111 : 13.05.12 - klo: 23.47 »
Toissapäiväistä SC testailua Vantaan Lavangosta.

http://youtu.be/m4OMEJxJiHs

Toihan on ilmiömäisen makeen näköstä noin liukkailla renkailla.

Siis aina silloin kun sattuu auto pysymään suurinpiirtein linjalla  :tongue:

Ja näkyyhän sitä skaalamaista mössön lennättämistäkin.
« Viimeksi muokattu: 13.05.12 - klo: 23.51 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Volvospede

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #112 : 14.05.12 - klo: 08.11 »
Hahaaa! tossa autossa onkin sellainen mystinen vika että kaasu on aina joko 0 tai 100% tai jarrua 100%... siksi saattoi vaikuttaa vähän kulmikkaalta tuo meno!  :tongue:
Se kauppias älähtää johon kalikka kalahtaa! :-)

Poissa jarkko

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • PKSRCA kotisivut
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #113 : 14.05.12 - klo: 09.27 »
Toinen asia mistä voisi olla hyvä sopia on suhtautuminen sään haltijaan. Eli ajetaanko kisat myös sateessa? Jos ei, niin mikä on takaraja mihin mennessä päätös kisan perumisesta tehdään? Miten tää on sovittu maastosarjassa?

Tähän ei tainnut kukaan ottaa kantaa. Tämä on ulkokisojen kannalta oleellinen asia, esim. kuluneena viikonloppuna sää Turun M8-avauskisassa näytti vielä perjantaina aika huonolta.

Käsittääkseni kisajärjestäjä ilmoittaa jos kisaa ei voida ajaa. Johtui säästä tai muusta.
Sää ja radan kunto selviää parhaiten paikan päällä. Voi tulla joku turha reissu mutta ei jää kisoja ajamatta vahingossa :smiley:

Suomen ilmastossa on turha yrittää ennakkoon sopia "suhtautumista säähän" ulkona ajettaviin pienoisautokilpailuihin liittyen.

Parasta on varmaan antaa järjestäjän hoitaa "sääennusteisiin suhtautuminen" oman arvionsa mukaisesti. Turun kisassa oli aamupuolella huonompi sää kuin klo 04.30 ennuste lupaili, mutta kuitenkin myöhemmät alkuerät, nousut ja finaalit ajettiin sään puolesta kelvollisissa oloissa. Tuulta riitti ja viileääkin oli, mutta radan pinta oli kaikessa haastavuudessaan 100% ajettava.

Varikolla oli aamulla jonkin verran turhaa mesoamista keliin liittyen. Sellaisen saisi kisapaikalla itsekukin unohtaa.
Iltapäivän olosuhteet osoittivat, että säähötkyily olisi ollut ihan turhaa.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Poissa Veskuvaan

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #114 : 14.05.12 - klo: 16.03 »
Itse olen ainakin niin kädetön tuuppi SC kuski Nelkkuun verrattuna ettei pulkka pysy lapasessa irtonaisella alustalla alkuunkaan.

Kopan "tuuletus" reikien lisäyksiä sovelletaan nähtävästi 1:1 puolellakin

Tarpeeks ku purkaa nii 16 autoa menee yllättävän pienee tilaa...

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #115 : 14.05.12 - klo: 18.37 »
Itse olen ainakin niin kädetön tuuppi SC kuski Nelkkuun verrattuna ettei pulkka pysy lapasessa irtonaisella alustalla alkuunkaan.

Kopan "tuuletus" reikien lisäyksiä sovelletaan nähtävästi 1:1 puolellakin

Ei taida olla "tuuletusta" varten.. Montakohan sekuntia lasit kestäs jos sellaset olis :D
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa JSJ

  • Honkala GP
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #116 : 14.05.12 - klo: 18.58 »
Itse olen ainakin niin kädetön tuuppi SC kuski Nelkkuun verrattuna ettei pulkka pysy lapasessa irtonaisella alustalla alkuunkaan.

Kopan "tuuletus" reikien lisäyksiä sovelletaan nähtävästi 1:1 puolellakin

Ei taida olla "tuuletusta" varten.. Montakohan sekuntia lasit kestäs jos sellaset olis :D

Skaalamaisuus vaatisi kaikkien ikkunoiden pois leikkaamista. Ehdotan, että 'ikkunat' saa jättää autoon jos haluaa koria säästellä.
Asso B44.1, SC10 FT
- "Aina kovaa ajoa, satunnaisesti vauhtiakin alamäessä", -JSJ

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #117 : 14.05.12 - klo: 19.03 »
Itse olen ainakin niin kädetön tuuppi SC kuski Nelkkuun verrattuna ettei pulkka pysy lapasessa irtonaisella alustalla alkuunkaan.

Kopan "tuuletus" reikien lisäyksiä sovelletaan nähtävästi 1:1 puolellakin

Ei taida olla "tuuletusta" varten.. Montakohan sekuntia lasit kestäs jos sellaset olis :D

Huomasithan "konepellin"?

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #118 : 14.05.12 - klo: 22.05 »
Konepeltiä on rokotettu reamerillä aika huolella.  :laugh:

Poissa bcan

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: Short Course Summer Cup 2012 info
« Vastaus #119 : 21.05.12 - klo: 09.52 »
Vielä ehtii ilmoittautumaan Vantaan vauhtikeskuksen sähkökrossiradalla pidettävään ensimmäiseen osakilpailuun.

http://rc10.fi/index.php?topic=66342.0
| TeknoRC.fi | TeknoRC SCT410.3 | Tamiya M-07 |