Kirjoittaja Aihe: Lahden rc autoilijat  (Luettu 105310 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #360 : 13.10.04 - klo: 11.26 »
mooorje,
mä en eilen kerenny pistää kuvia, mut tänään laitan parit, tosin aika lailla samoja kuvia, isompina vaan.

ei sulla slem ois mulle sitä iskari öljyä mitä sullakin on, jäänny yhtään? Vai joutuuko ostaan koko putelin? Saakohan hiltuselta, ni välttyis postikuluilta, mistä ja mitä se on mitä sulla on?
Oiskohan niistä keltasista jousista mitn iloa, vai tuleeko liian pehmeeks. Eikös keltaset ollu ne löysät? Toi on meinaan niin susi laite hyppyriin nyt että ei oo tosikaan, Eihän toi tosin muutenkaan mikään savage kone ole.

Jouni osaat muuten ajaa jo näyttävästi savagee, mutta johan sä sitä olet käskyttänytkin vuoden verran kai?

Ihme ettei mädi lauennu mistään niissä eilisissä hypyissä _välillä_ tuli "vähän" huonosti alas.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #361 : 13.10.04 - klo: 15.40 »
Kiitos, Ville. 9kk tarkalleen.

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #362 : 15.10.04 - klo: 19.14 »
Eli onko porukka huomenna menossa tuossa 17.30-18.00? Jos tälläkertaa tulis vaikka ajamisestakin jotain... Mites slem, tulossa? Tosin aikaisemminkin käy (vois olla valoisampaa)...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #363 : 15.10.04 - klo: 19.22 »
Luulisin pääseväni. Autokin pitäisi olla kunnossa, varsinkin kun sain muutamia tuiki tarpeellisia ruuveja viimeksi slemiltä. Pitäis pysyä moottori ja iskaritkin kiinne.  8)  Tosin puskuri on vielä irti, mutta sitä ei ihan helpolla saakkaan kunnolla kiinni, ku ruuvi katkes sisään. No nippisiteellä pysyy ainaki toistaiseksi. Takadiffi on muuten kestänyt metallisella diff casella ja tuplarattailla jo, ööö kait kaksi ajokertaa bmx-radalla. Se on mulle jo aika hyvin. Yleensä se on ennen "metallisointia" hajonnut viimeistään puolen litran jälkeen piha-ajoa.  :x

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #364 : 15.10.04 - klo: 19.26 »
Kaipa sitä "täytyy" tulla.

Brushless-Ultima tai sitten Aivan Jotain Muuta... :mrgreen:

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #365 : 16.10.04 - klo: 13.25 »
Lainaus käyttäjältä: "SLem"
Kaipa sitä "täytyy" tulla.

Brushless-Ultima tai sitten Aivan Jotain Muuta... :mrgreen:
Mitähän toi slemi taas keksii? :wink:  :mrgreen:

Nii tänää kello 16.00 ollaan menossa ajelemaan rc-autoilla bmx-radalle.  Kaikki ketkä kerkee, ni mukaan!

Poissa C-Art

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #366 : 16.10.04 - klo: 18.05 »
Ihan mielenkiintoista oli taas vaikkei ajamaan päässytkään.. :) Slemin ultima kyllä meni ihan nätisti, ei olisi heti uskonut niin pienestä paketista. :D

Jospa sitä itse ensikerralla pääsisi vihdoin ajamaankin...

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #367 : 16.10.04 - klo: 19.53 »
Jep, suht onnistunut reissu oli, vaikka multa hajosikin vanne.  :cry:
edit: eipä hajonnutkaan.  :wink:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #368 : 08.11.04 - klo: 16.37 »
Onko miittingejä enää vai onko ne haudattu talveksi??

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #369 : 08.11.04 - klo: 17.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Poju12"
Onko miittingejä enää vai onko ne haudattu talveksi??
Ei se nyt ihan silleen mene. Mulla vaan on auton vaihto menossa, ni ei oo ketää järjestämässä...  :wink:

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #370 : 08.11.04 - klo: 17.57 »
Miittingejä on matolla Ahtialassa viikoittain.. Sinne vaa. Talviharjoitusvuoro-topicista/Jukalta (lupaa kysymättä laitetaan Jukankin nimi tähän) lisää tietoa.
Lahti Rock City

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #371 : 05.04.05 - klo: 16.16 »
Lumet ovat jo käytännössä sulaneet ja pihasuditteluun alkaa kelit olemaan mitä mainioimmat, eli on aika kevään ensimmäiselle meettingille!8) Mitenkäs on, vieläkö porukalla riittää innostusta jatkaa viime kesältä tutuksi tulleita sudittelu "sessioita"?
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #372 : 05.04.05 - klo: 16.23 »
Minnekäs aioit mennä ajamaan? Itsellä on aika suppea määrä vaihtoehtoja.. Onneton ku ei nyt osaa yhistää sua nyt keneenkään miittingeillä käyjiin. Kävitkö siis bmx-radan miittingeilläkin?  :D
Bmx-rata tuskin on vielä täysin kuiva? Sinne ei märkänä ole menemistä rataa pilaamaan..

No, kuitenkin ajan ja paikan ehdotuksia :!:

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #373 : 05.04.05 - klo: 16.29 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Onneton ku ei nyt osaa yhistää sua nyt keneenkään miittingeillä käyjiin. Kävitkö siis bmx-radan miittingeilläkin?  :D


"Pihasudittelu" kelpoisen kaluston puutteessa kävin pyörähtämässä vain ensimmäisessä launeella olleessa meetingissä. Mulla oli semmoinen Super Ten joka ei oikeen toiminut silloin. Varmaan parhaiten tunnistaa siitä että olin sielä miitissä kevarilla paikalla.

Mutta paikka ja aika...  tämä perjantai sopisi minulle, joskus iltapäivällä. Mutta paikkaa en osaa sanoa, ehdotuksia?
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #374 : 05.04.05 - klo: 16.37 »
Juu kyllä mä sut nyt muistan. Mitä vehettä aiot käyttää nyt pihasuditteluissa? C-art ja Slem vaan saattaa olla vähä kyseenalaisia tulemaan? Taisivat viime kesänä olla eniten miittingeillä, ainakin samaan aikaan kuin minä olin..
Jos slem ei täälä tätä huomaa, niin soitan kyllä sille.  :wink:

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #375 : 05.04.05 - klo: 17.24 »
Mulla on vieläkin se Super Ten, sitä tullu "vähän" viriteltyä ja se on nyt ajokunnossa.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #376 : 05.04.05 - klo: 18.25 »
Jos ajankohta natsaa, ni voisin tulla katteleen.. Tota mini-t:tä en kyl jaksa kaivaa ;) Raviksella on fillarifoorumin mukaan vielä lunta, joten todellakin saa odotella ajokelejä. Ekat talkootkin on jo ollu, mutta ilmeisesti aika paljon puuhaa on jäljellä. Suosiolla kannattaa suttailla muualla vielä pitkään.
Lahti Rock City

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #377 : 05.04.05 - klo: 18.49 »
Saanks mää tulla kiusaa polttiksia CAT:lla kun/jos saan sen kasaan?  :mrgreen:
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #378 : 05.04.05 - klo: 21.06 »
Saatko tulla. Mikä juttu toi oli?  :mrgreen:
Tottakai sinne porukkaa kaikki ketkä pääsee ja varsinkin, jos on vielä joku rc-vehje, jolla osallistua hauskan pitoon.
Mitä cattia siis muuten tarkoitat? Jotain Blizzardin tapaista?

Ei ois kyllä varmaan pahitteeksi mennä sinne bmx-radan talkoisiin mukaan, jos aikoo sielä radan kuivettua ajaa. Mitä muut ovat mieltä?

Ja kun supertenikin on tulossa, niin ei varmaan kovin röykkyinen ajopaikka miellytä. Eikä tietenkään munkaan oo kiva cronolla missään metässä päästellä.  :wink:

Pakko nyt hei joku paikka löytyä. Jukka, keksi meille hyvä paikka.
Ku ääniki on yksi ongelma polttiksien kanssa. Tai sitten polttismiehien pitää tältä erää jäädä kotiin. Sitten en kyllä itsekään pääsisi..

Nutcracker

  • Vieras
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #379 : 07.04.05 - klo: 23.43 »
Lainaus
Ei ois kyllä varmaan pahitteeksi mennä sinne bmx-radan talkoisiin mukaan, jos aikoo sielä radan kuivettua ajaa. Mitä muut ovat mieltä?


Juu ei varmaa olis pahitteeks ja voisin ite ainaki mennä jos on aikaa ja saan tietää milloi ne talkoot on. tostä miittingistä, mä käyn päästelemässä aina yhen pienen koulun pihalla siinä ei oo asutusta ihan vieressä... tosin ei tarjoa minkäänlaisia hyppyreitä tai muita esteitä eikä varmaan ainakaan monsteri miehiä lämmitä kauheesti, mutta ralliauotoille ja muille missä suht pieni maavara ni ihan jees paikka. siinä on sellanen asfaltoitu n. 60x 30m alue ja sit sorakenttä joku on ehkä 50x40m.

Poissa SLem

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #380 : 08.04.05 - klo: 19.39 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Jos slem ei täälä tätä huomaa, niin soitan kyllä sille.  :wink:
Huomaa huomaa. ;)
Rikoin vaan tossa joku aika sitten Ultiman (ja ehkä sähkötkin), et pitäis katella sit jotain muuta vehjettä. T-Forcekin on vielä ajokelvottomassa kunnossa ja toinen moottori hukassa. Polttista en ala edes harkitsemaan.
Mutta mutta... katsellaan.

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #381 : 18.04.05 - klo: 18.09 »
En jaksanut lukea noita kaikkia sivuja. Mutta missä te käytte ajelemassa. Minkä ikäsiä olettte

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #382 : 18.04.05 - klo: 18.44 »
Olemme jotain 16-26 vuotiaita suunnilleen. Ja käymme ajamassa lahden bmx-radalla sitten kun se on kuiva. Jos on jotain ajopaikkoja tiedossa, niin ilmoitelkaahan vain.

Sielä villähteen soramontullakin on ihan hyvä ajaa, ajeltiin viikonloppuna sielä kaverin kanssa. Myös yksi pv ja yksi suzuki 125cc motocrossi oli mukana traktorin kera. Siinä sitten vietettiin hauska lauantaipäivä..

Slem ainakin tietää mistä montusta on kyse...

Poissa Lassi

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • Videoita
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #383 : 18.04.05 - klo: 18.52 »
Ite tulee ajeltua täällä millon missäkin joskus Vilkuttimen kanssa Jokimaalla ja joskus sitten noilla lähi alueen kuntopoluilla etc kaikkialla missä on vähän hyppyjä jne. Myöskin pari vanhaa aivan minimaalista sorakuoppaa tossa ollu, mut eipä siel niin paljoo oo tullu ajeltua ja sitten toki tuol maalla siellähän paikkoja riittää :D

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #384 : 18.04.05 - klo: 19.00 »
Jaa taidatte olla liian vanhoja mun ja kaverini ajo seuraksi

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #385 : 18.04.05 - klo: 21.05 »
No ei sillä iällä ole väliä!

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #386 : 19.04.05 - klo: 14.53 »
Ajatteko te jossain mettässä ja sorakuopilla jos ajatte niin mulla ei ole mitään toivoa tulla ajaan

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #387 : 19.04.05 - klo: 15.08 »
Lainaus käyttäjältä: "marko__"
Ajatteko te jossain mettässä ja sorakuopilla jos ajatte niin mulla ei ole mitään toivoa tulla ajaan


Kannattaisko nyt ihan oikeesti lukea tota topicia edelliseltä sivulta, sielä kyllä sanotaan missä ajellaan yleensä.
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa marko__

  • Veteraani
    • Profiili
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #388 : 19.04.05 - klo: 15.14 »
Ilmeisesti ajelette monsuilla ja krossareilla

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Lahden rc autoilijat
« Vastaus #389 : 24.04.05 - klo: 15.30 »
Lainaus käyttäjältä: "marko__"
Jaa taidatte olla liian vanhoja mun ja kaverini ajo seuraksi
Jaa mitenkä niin? En minäkään ole kuin just täytin 14 ja olen ollut muutaman kerran kattomassa noitten ajoa.. Itsekkin olisin varmaankin ajamassa jos olisi kunnon auto millä ajais..

Mukaan vaan..  :wink: